prikaz prve stranice dokumenta MARKETING HRANE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKETING HRANE
Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. urn:nbn:hr:165:948517

Šulog, Natalija
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Šulog, N. (2016). MARKETING HRANE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

Šulog, Natalija. "MARKETING HRANE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

Šulog, Natalija. "MARKETING HRANE." Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

Šulog, N. (2016). 'MARKETING HRANE', Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, citirano: 21.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

Šulog N. MARKETING HRANE [Završni rad]. Virovitica: Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici; 2016 [pristupljeno 21.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

N. Šulog, "MARKETING HRANE", Završni rad, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:948517

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.