Šargač, T. (2015). Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065
Šargač, Tea. "Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065
Šargač, Tea. "Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065
Šargač, T. (2015). 'Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065
Šargač T. Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2015 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065
T. Šargač, "Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065