prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2015. urn:nbn:hr:209:527065

Šargač, Tea
Europska poslovna škola Zagreb

Citirajte ovaj rad

Šargač, T. (2015). Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065

Šargač, Tea. "Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065

Šargač, Tea. "Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065

Šargač, T. (2015). 'Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065

Šargač T. Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2015 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065

T. Šargač, "Utjecaj mobinga na stvaranje krize u prodajnim rezultatima", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:527065

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.