prikaz prve stranice dokumenta Mogućnosti korištenja inbound marketinga u odnosu na razvoj digitalnih medija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Mogućnosti korištenja inbound marketinga u odnosu na razvoj digitalnih medija
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2018. urn:nbn:hr:209:624628

Šprlje, Branka
Europska poslovna škola Zagreb

Citirajte ovaj rad

Šprlje, B. (2018). Mogućnosti korištenja inbound marketinga u odnosu na razvoj digitalnih medija (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:624628

Šprlje, Branka. "Mogućnosti korištenja inbound marketinga u odnosu na razvoj digitalnih medija." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:624628

Šprlje, Branka. "Mogućnosti korištenja inbound marketinga u odnosu na razvoj digitalnih medija." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:624628

Šprlje, B. (2018). 'Mogućnosti korištenja inbound marketinga u odnosu na razvoj digitalnih medija', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:624628

Šprlje B. Mogućnosti korištenja inbound marketinga u odnosu na razvoj digitalnih medija [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:624628

B. Šprlje, "Mogućnosti korištenja inbound marketinga u odnosu na razvoj digitalnih medija", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:624628

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.