@mastersthesis{efri:1292, author = {{Vusić, Danijela}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na odluku o kupnji na primjeru Radio Terezije}}, } @mastersthesis{efri:1404, author = {{Ježina, Diana}}, title = {{Motivacija studenata prilikom upisa na visokoškolske institucije}}, } @mastersthesis{efri:1405, author = {{Pecotić Šimunčić, Ana}}, title = {{Komunikacija i zadovoljstvo: čimbenici od utjecaja na percepciju kvalitete studija na visokoškolskoj ustanovi}}, } @mastersthesis{efri:891, author = {{Jovančević, Nikola}}, title = {{Implementacija programskih rješenja u funkciji unapređenje poslovanja i zadovoljstva korisnika}}, } @mastersthesis{efri:904, author = {{Mateković, Hrvoje}}, title = {{Marketing prirodnih i kulturnih resursa Bjelovarsko-bilogorske županije}}, } @mastersthesis{efri:839, author = {{Bošnjak, Matea}}, title = {{Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu}}, } @mastersthesis{efri:789, author = {{Tominac, Martina}}, title = {{Kvaliteta pružanja usluge prijevoza učenika}}, } @mastersthesis{efri:786, author = {{Matešić, Anja}}, title = {{Osiguranje ustanova u kulturi}}, } @mastersthesis{efri:782, author = {{Gretić, Maja}}, title = {{Zadovoljstvo studenata ponudom bankovnih usluga}}, } @mastersthesis{efri:766, author = {{Čelik, Matea}}, title = {{Logistički procesi u Luci Rijeka}}, } @mastersthesis{efri:765, author = {{Bujan, Aleksandra}}, title = {{Oglašavanje poduzeća na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{efri:768, author = {{Tomulić-Holjar, Petar}}, title = {{Tržište zdravstvenih osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:767, author = {{Segon, Helena}}, title = {{Upravljanje rizicima na primjeru banke}}, } @mastersthesis{efri:759, author = {{Višnjić, Mario}}, title = {{Analiza oglašavanja usluga na internetu}}, } @mastersthesis{efri:757, author = {{Ciler, Marino}}, title = {{Marketing plan i pozicioniranje poduzeća, primjer poduzeća Kupole - bolje od šatora d.o.o.}}, } @mastersthesis{efri:865, author = {{Licul, Goran}}, title = {{Stvaranje konkurentske prednosti poduzeća hrvatske brodogradnje na svjetskom tržištu}}, } @mastersthesis{efri:756, author = {{Brežnjak, Anamarija}}, title = {{Zaštita potrošača u segmentu marketinga usluga}}, } @mastersthesis{efri:758, author = {{Radinović, Snježana}}, title = {{Značaj bankoosiguranja kao kanala prodaje osiguranja}}, } @mastersthesis{efri:738, author = {{Skender, Anamaria}}, title = {{Opskrbni lanac na primjeru automobilske industrije}}, } @mastersthesis{efri:734, author = {{Lovričić, Leonardo}}, title = {{Organizacija cestovnog prijevoza specijalnog tereta}}, } @mastersthesis{efri:882, author = {{Zaputović, Marija}}, title = {{Povezanost odnosa s javnošću i reputacije javnog poslovnog subjekta}}, } @mastersthesis{efri:716, author = {{Juretić, Martina}}, title = {{Ekonomska isplativost pomorskog kontejnerskog FCL i LCL prometa na primjeru dopreme robe}}, } @mastersthesis{efri:699, author = {{Harča, Barbara}}, title = {{Franchising in the Balkans}}, } @mastersthesis{efri:704, author = {{Tomišić, Emi}}, title = {{Marketing usluga u kampovima u Istri}}, } @mastersthesis{efri:703, author = {{Ojurović, Jasna}}, title = {{Zadovoljstvo korisnika uslugom dopunskog zdravstvenog osiguranja - primjer Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje}}, } @mastersthesis{efri:697, author = {{Debeljak, Ana}}, title = {{Značaj uslužnog osoblja za kvalitetu poslovanja}}, } @mastersthesis{efri:876, author = {{Blažević, Iva}}, title = {{Nekonvencionalna komunikacija kulturnih ustanova}}, } @mastersthesis{efri:650, author = {{Dobrilovich, Andrea}}, title = {{Third-party logistički posrednici}}, } @mastersthesis{efri:873, author = {{Margan Vunić, Maša}}, title = {{Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika}}, } @mastersthesis{efri:862, author = {{Vodanović, Dario}}, title = {{Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja turističkih kampova}}, } @mastersthesis{efri:864, author = {{Ferenčić, Matea}}, title = {{Utjecaj percipiranog rizika i osobina ličnosti na način prijenosa informacija}}, } @mastersthesis{efri:872, author = {{Anić, Ida}}, title = {{Čimbenici utjecaja na etnocentrizam i potrošački etnocentrizam}}, } @mastersthesis{efri:612, author = {{Radočaj, Antonija}}, title = {{Marketing usluga u osiguranju}}, } @mastersthesis{efri:611, author = {{Petrović, Slavica}}, title = {{Utjecaj internet oglašavanja na iznajmljivanje soba u turizmu}}, } @mastersthesis{efri:610, author = {{Bogati, Tatjana}}, title = {{Marketing i odnosi s javnošću u policiji}}, } @mastersthesis{efri:601, author = {{Rudec, Marija}}, title = {{Nadograđivanje ponude proizvodnih djelatnosti uslužnom komponentom s ciljem unapređenja poslovanja - primjer poduzeća Tvin d.o.o.}}, } @mastersthesis{efri:599, author = {{Lucić, Antonela}}, title = {{Utjecaj zelenog marketinga na potrošače}}, } @mastersthesis{efri:568, author = {{Lastrić, Anđelina}}, title = {{Korištenje interneta u marketingu}}, } @mastersthesis{efri:881, author = {{Pilko Demirkiran, Kristina}}, title = {{Pozicioniranje inovativnog proizvoda na tržištu poslovne potrošnje}}, } @mastersthesis{efri:261, author = {{Mataija Lukša, Nina}}, title = {{Analiza zadovoljstva korisnika usluga agencije za privremeno zapošljavanje "Posao i karijera" d.o.o.}}, } @mastersthesis{efri:339, author = {{Tomić, Dejan}}, title = {{Brokeri u osiguranju na primjeru Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efri:340, author = {{Vujić, Iris}}, title = {{Organizacijske strukture u osiguravajućim društvima}}, } @mastersthesis{efri:332, author = {{Jovović, Sandra}}, title = {{Stručno osposobljavanje savjetnika u osiguranju}}, } @mastersthesis{efri:334, author = {{Jurković, Tamara}}, title = {{Trendovi razvoja zdravstvenog osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:331, author = {{Bukva, Martina}}, title = {{Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija"}}, } @mastersthesis{efri:537, author = {{Lulić, Davor}}, title = {{Osigurljiv interes i Incoterms 2010}}, } @mastersthesis{efri:485, author = {{Marković, Zrinka}}, title = {{Ugovor o osiguranju motornih vozila}}, } @mastersthesis{efri:192, author = {{Katić, Matej}}, title = {{Ekonomske značajke reosiguranja}}, } @mastersthesis{efri:202, author = {{Žunac, Ivana}}, title = {{Kanali distribucije u osiguranju}}, } @mastersthesis{efri:191, author = {{Drožđibob, Andrea}}, title = {{Podjela osiguranja s osvrtom na Jadransko osiguranje}}, } @mastersthesis{efri:197, author = {{Pervan, Marina}}, title = {{Razvijenost životnih osiguranja zemalja OECD-a u usporedbi sa Hrvatskom}}, } @mastersthesis{efri:194, author = {{Marković, Anita}}, title = {{Utjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's}}, } @mastersthesis{efri:144, author = {{Pavlić, Ivona}}, title = {{Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.}}, } @mastersthesis{efri:150, author = {{Žmikić, Ivona}}, title = {{Marketing miks u osiguravajućim društvima}}, } @mastersthesis{efri:148, author = {{Smoljan, Elis}}, title = {{Marketing telekomunikacijskih usluga u poduzeću Vipnet d.o.o.}}, } @mastersthesis{efri:146, author = {{Rumora, Irena}}, title = {{Osiguranje turističkih agencija}}, } @mastersthesis{efri:141, author = {{Bertolini, Bernarda}}, title = {{Potpora zastupničkoj prodaji u osiguravajućem društvu}}, } @mastersthesis{efri:147, author = {{Sentić, Ivana}}, title = {{Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina}}, } @mastersthesis{efri:145, author = {{Rašeta, Borjan}}, title = {{Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efri:142, author = {{Brajković, Doris}}, title = {{Značaj bankoosiguranja na hrvatskom tržištu osiguranja}}, } @mastersthesis{efri:140, author = {{Arapović, Ivana}}, title = {{Životna osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:235, author = {{Košuljandić, Ana}}, title = {{Upravljanje marketingom izvansezonskih događanja u funkciji stvaranja marke grada}}, } @mastersthesis{efri:98, author = {{Belošević, Sandra}}, title = {{Istraživanje tržišta energo kredita na primjeru PBZ stambene štedionice d.d.}}, } @mastersthesis{efri:101, author = {{Kosanović, Nataša}}, title = {{Kargo osiguranje u transportu i postupak likvidacije štete}}, } @mastersthesis{efri:100, author = {{Hadžić, Ariana}}, title = {{Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M}}, } @mastersthesis{efri:104, author = {{Stefanović, Vedran}}, title = {{Marketing usluga u bankarstvu}}, } @mastersthesis{efri:99, author = {{Gverić, Dijana}}, title = {{Obvezno i dobrovoljno zdravstveno osiguranje}}, } @mastersthesis{efri:103, author = {{Prša, Lidija}}, title = {{Utjecaj korporativnog imidža na uspješnost poslovanja poduzeća Arbona d.o.o.}}, } @mastersthesis{efri:260, author = {{Jadrić, Ivana}}, title = {{Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta}}, } @mastersthesis{efri:92, author = {{Cvrtila, Tina}}, title = {{Analiza demografskih osobina korisnika usluga elektroničkog bankarstva na primjeru Privredne banke Zagreb d.d.}}, } @mastersthesis{efri:262, author = {{Zekić Kereži, Dijana}}, title = {{Kreiranje i upravljanje markom urbane sredine}}, } @mastersthesis{efri:89, author = {{Smiljanić, Mia}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga}}, } @mastersthesis{efri:236, author = {{Maras, Loredana}}, title = {{Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima}}, } @mastersthesis{efri:87, author = {{Topić, Ana}}, title = {{Razvoj tržišta osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efri:618, author = {{Plazibat, Milan}}, title = {{Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije}}, }