pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn fthm:4513,thesis,"Uloga upravljanja rizicima u implementaciji standarda ISO 9001:2015","Žabčić, Marta",,,,,,,, fthm:4731,thesis,"Unapređenje kvalitete usluga u kampovima","Krijan, Antonela",,,,,,,, fthm:4523,thesis,"Usmjerenost na kupca u funkciji unapređenja kvalitete usluge","Andrijčić, Tea",,,,,,,, fthm:4003,thesis,"Standardi kvalitete i održivosti u hotelijerstvu","Klasić, Monika",,,,,,,, fthm:3467,thesis,"Upravljanje kvalitetom i modeli izvrsnosti u hotelijerstvu","Marjanović, Lucija",,,,,,,, fthm:2775,thesis,"Integrirani sustavi upravljanja u hotelijerstvu","Kramar, Danijela",,,,,,,, fthm:3208,thesis,"Kompetencije zaposlenika u funkciji unapređenja kvalitete turističke destinacije","Kiković, Iris",,,,,,,, fthm:2968,thesis,"Kvaliteta turističke destinacije i upravljanje rizicima","Bajan, Mihovil",,,,,,,, fthm:2969,thesis,"Ocjenjivanje kvalitete u restoranima - Gault Millau","Imbriša, Lucija",,,,,,,, fthm:3059,thesis,"Standardi sigurnosti i zaštite gosta u hotelskim objektima za vrijeme pandemije COVID 19","Bačić, Ana-Marija",,,,,,,, fthm:2591,thesis,"Standardi kvalitete u obiteljskom smještaju","Galetić, Ena",,,,,,,, fthm:2557,thesis,"Upravljanje kvalitetom u ruralnoj turističkoj destinaciji","Remić, Ivana",,,,,,,, fthm:2312,thesis,"Upravljanje kvalitetom u hostelu","Bezjak, Filip",,,,,,,, fthm:2500,thesis,"Značaj menadžmenta kvalitete u zdravstvenom turizmu Hrvatske","Barun, Karlo",,,,,,,, fthm:1951,thesis,"Dizajn kao element kvalitete hotelske usluge","Kiković, Iris",,,,,,,, fthm:2061,thesis,"Oznake i nagrade za kvalitetu u turizmu","Vojnović, Lovre",,,,,,,, fthm:2199,thesis,"Standardi kvalitete za restorane","Bašić, Andrea",,,,,,,, fthm:2105,thesis,"Upravljanje kvalitetom na primjeru turističkih destinacija Krapinsko-zagorske županije","Sinković, Petra",,,,,,,, fthm:1802,thesis,"Utjecaj sustava upravljanja kvalitetom na konkurentnost turističkih i hotelskih poduzeća","Bekić, Stefan",,,,,,,, fthm:1923,thesis,"Utjecaj ISO9001 certifikata na percepciju potrošača","Jeličić, Anamaria Dora",,,,,,,, fthm:2144,thesis,"Certifikati i sustavi održivosti u hotelijerstvu","Dermit, Paula",,,,,,,, fthm:1895,thesis,"Upravljanje kvalitetom kao preduvjet postizanja poslovne izvrsnosti hotelskoga poduzeća","Muštović, Leda",,,,,,,, fthm:1626,thesis,"Standardizacija i unapređenje kvalitete u hotelu","Petrušić, Vedran",,,,,,,, fthm:1580,thesis,"Društveno odgovorno poslovanje u turizmu","Čižmak, Hana",,,,,,,, fthm:1620,thesis,"Kvaliteta događaja kao element kvalitete turističke destinacije","Lončarić, Kristijan",,,,,,,, fthm:1622,thesis,"Kvaliteta ugostiteljske ponude Osječko - baranjske županije","Martinić, Martina",,,,,,,, fthm:1587,thesis,"Ocjenjivanje kvalitete turističke destinacije","Jeličić, Anamaria Dora",,,,,,,, fthm:1523,thesis,"Turističke manifestacije u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude","Jolić, Barbara",,,,,,,, fthm:1657,thesis,"Uloga partnerskih odnosa s dobavljačima u procesu implementacije sustava upravljanja kvalitetom","Špoljarić, Ivan",,,,,,,, fthm:1534,thesis,"Upravljanje resursima s ciljem unapređenja kvalitete hotela","Vlahov, Borna",,,,,,,, fthm:1716,thesis,"Utjecaj zaposlenika na kvalitetu hotelske usluge","Matić, Ivana",,,,,,,, fthm:1086,thesis,"Integracija sustava upravljanja kvalitetom i okolišem u hotelu","Bučić, Luka",,,,,,,, fthm:1062,thesis,"Kvaliteta kamping ponude na otoku Lošinju","Marušić, Sara",,,,,,,, fthm:1114,thesis,"Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskim lancima","Pionić, Iris",,,,,,,, fthm:1078,thesis,"Certificiranje održivosti u turizmu","Štimac, Ana",,,,,,,, fthm:1069,thesis,"ISO 9001 certifikacija u putničkim agencijama","Colić, Ivona",,,,,,,, fthm:1004,thesis,"Kontinuirano unapređenje i kvaliteta hotelskih usluga","Nedeljković, Edita",,,,,,,, fthm:1237,thesis,"Rezultati primjene sustava upravljanja kvalitetom u hotelu","Sever, Gabrijela",,,,,,,, fthm:1049,thesis,"Sustav upravljanja kvalitetom i okolišem u funkciji unapređenja poslovanja hotela","Radić, Anđelika",,,,,,,, fthm:1021,thesis,"Uloga standarda društvene odgovornosti u poticanju društveno odgovornoga poslovanja u turizmu","Gross, Nela",,,,,,,, fthm:1003,thesis,"Uloga zaposlenika u implementaciji sustava upravljanja kvalitetom","Batistić, Nives",,,,,,,, fthm:1171,thesis,"Upravljanje potpunom kvalitetom u malim i srednjim poduzećima","Dogan, Tina",,,,,,,, fthm:443,thesis,"Primjena sustava upravljanja kvalitetom u hotelima s 4 i 5 zvjezdica","Krstačić Halović, Marijana",,,,,,,, fthm:426,thesis,"Kvaliteta – preduvjet konkurentnosti hotelskih poduzeća","Jurić, Karla",,,,,,,, fthm:365,thesis,"Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu","Bisaki, Karlo",,,,,,,, fthm:602,thesis,"Primjena sustava upravljanja okolišem (ISO 14001) u hotelijerstvu","Kelava, Mateja",,,,,,,, fthm:317,thesis,"Sportski događaji u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude","Milin, Ana",,,,,,,, fthm:644,thesis,"Utjecaj standardizacije na poslovanje hotelskih poduzeća","Katić, Chiara",,,,,,,, fthm:466,thesis,"Važnost prijemnoga odjela za kvalitetu hotelskog poslovanja","Mikuljan, Valter",,,,,,,, fthm:447,thesis,"Integralno upravljanje kvalitetom u turističkim destinacijama","Kuzmić, Vinko",,,,,,,, fthm:313,thesis,"Kvaliteta ponude turističkih događaja u Istarskoj županiji","Hodžić, Elamer",,,,,,,,