@mastersthesis{unipu:3660, author = {{Stanić, Antonija}}, title = {{Analiza proizvodnog asortimana poduzeća "Delikatese Tina"}}, } @mastersthesis{unipu:3587, author = {{Stipetić, Lea}}, title = {{Navike korištenja servisa za dijeljenje videozapisa - YouTube}}, } @mastersthesis{unipu:2670, author = {{Flego, Fabio}}, title = {{Analiza konkurencije u voćarstvu}}, } @mastersthesis{unipu:2645, author = {{Levicki, Ines}}, title = {{Etička pitanja prakse prema ciljnim skupinama}}, } @mastersthesis{unipu:2696, author = {{Biondić, Maja}}, title = {{Marketing neprofitne organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:2913, author = {{Banko, Ivan}}, title = {{Marketing nezdrave hrane}}, } @mastersthesis{unipu:2620, author = {{Hudak, Petra}}, title = {{Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:2661, author = {{Salčin, Petra}}, title = {{Oblici komuniciranja u održivom marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2622, author = {{Rude, Katia}}, title = {{Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:3003, author = {{Stošić, Iva}}, title = {{Povezanost segmentacije tržišta i ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:2727, author = {{Šuflaj, Ivana}}, title = {{Prijedog digitalnog rješenja za turistički razvoj Istarske županije}}, } @mastersthesis{unipu:2740, author = {{Baćac, Dajana}}, title = {{Promotivne aktivnosti na primjeru poduzeća "Hook and cook"}}, } @mastersthesis{unipu:2783, author = {{Špada, Daniela}}, title = {{Analiza google adwords oglašavanja}}, } @mastersthesis{unipu:2857, author = {{Peruško, Zoran}}, title = {{Marketing zdrave hrane}}, } @mastersthesis{unipu:2718, author = {{Čuturilo, Snježana}}, title = {{Oglašavanje na Instagramu}}, } @mastersthesis{unipu:2786, author = {{Lovrić, Iva}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:2656, author = {{Grbić, Neda}}, title = {{Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:2584, author = {{Fornažar Agić, Kristina}}, title = {{Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom}}, } @mastersthesis{unipu:2525, author = {{Hordov, Dominik}}, title = {{Analiza asortimana na primjeru poduzeća sirana Gligora}}, } @mastersthesis{unipu:2573, author = {{Doblanović, Ozren}}, title = {{Analiza konkurencije u industriji mliječnih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2527, author = {{Vorić, Matea}}, title = {{Analiza razvoja ponude proizvoda poduzeća Claudia Zlato}}, } @mastersthesis{unipu:2521, author = {{Svetec, Anamarija}}, title = {{Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole}}, } @mastersthesis{unipu:2539, author = {{Pozder, Marin}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija}}, } @mastersthesis{unipu:2546, author = {{Peršić, Nenad}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda OPG-a na primjeru vina}}, } @mastersthesis{unipu:2662, author = {{Daljevec, Kristina}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:2579, author = {{Ožeg, Andrea}}, title = {{Korištenje novih tehnologija u internoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unipu:2540, author = {{Matohanca, Martina}}, title = {{Korištenje psiholoških cijena u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2589, author = {{Hajdarović, Jasmina}}, title = {{Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:2538, author = {{Mikuleta, Matija}}, title = {{Marketing događanja na primjeru poduzeća Mc'Donalds}}, } @mastersthesis{unipu:2532, author = {{Sabol, Ivana}}, title = {{Oglašavanje putem masovnih medija na primjeru poduzeća Cedevita}}, } @mastersthesis{unipu:2643, author = {{Bačić, Mia}}, title = {{Percepcija prodajne profesije među studentskom populacijom}}, } @mastersthesis{unipu:2631, author = {{Biondić, Klara}}, title = {{Primjena marketinga u malom poduzeću - primjer Mivit Pekare d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:2558, author = {{Lanca, Benjamin}}, title = {{Razvoj proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2630, author = {{Terlević, Barbara}}, title = {{Upravljanje prodajom}}, } @mastersthesis{unipu:2632, author = {{Pavlović, Martina}}, title = {{Utjecaj uređenja interijera trgovine na ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:2668, author = {{Sabolić, Viktorija}}, title = {{Važnost istraživanja zadovoljstva građana e-uslugama grada na primjeru grada Čakovca}}, } @mastersthesis{unipu:2891, author = {{Diklić, Marko}}, title = {{Analiza konkurencije u proizvodnji vina}}, } @mastersthesis{unipu:2893, author = {{Jančić, Dušanka}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca K+ proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2888, author = {{Kečan, Loren}}, title = {{Specifičnosti digitalizacije kanala komunikacije}}, } @mastersthesis{unipu:2886, author = {{Botonjić, Šejla}}, title = {{Utjecaj online recenzija na donošenje odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:2867, author = {{Tomljenović, Andrea}}, title = {{Analiza oglašavanja na mrežnom portalu Tportal.hr}}, } @mastersthesis{unipu:2819, author = {{Salkić, Silvia}}, title = {{Etička pitanja poslovanja poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:2865, author = {{Miličević, Matea}}, title = {{Korištenje apela na strah u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:2795, author = {{Radenković, Viktor}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti poduzeća na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:2801, author = {{Šerfez, Martina}}, title = {{Benchmarking u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:2757, author = {{Kalčić, Tea}}, title = {{Uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2806, author = {{Penezić, Tea}}, title = {{Korištenje alata "Facebook Insights" za analizu Facebook stranice Medvid produkcije}}, } @mastersthesis{unipu:2379, author = {{Damijanić, Melisa}}, title = {{Upravljanje markom u poduzeću "Beiersdorf"}}, } @mastersthesis{unipu:2419, author = {{Ramljak, Ivona}}, title = {{Marketing u nogometu}}, } @mastersthesis{unipu:2311, author = {{Starčić, Gordana}}, title = {{Marketinški plan Nacionalnog parka Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:2299, author = {{Babić, Anita}}, title = {{Specifičnosti kupovnog ponašanja segmenata Milenijalci}}, } @mastersthesis{unipu:2305, author = {{Ferenac, Igor}}, title = {{Proces uvođenja novog proizvoda u prodajni asortiman prodavaonice Fero-Term}}, } @mastersthesis{unipu:2295, author = {{Ilić, Manuel}}, title = {{Reakcije i ponašanje kupaca nakon kupovine}}, } @mastersthesis{unipu:2315, author = {{Stojaković, Dajan}}, title = {{Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe}}, } @mastersthesis{unipu:2303, author = {{Sikirić, Branimir}}, title = {{Motivi i motivacija, percepcija, stavovi}}, } @mastersthesis{unipu:2174, author = {{Verić, Sanja}}, title = {{Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki}}, } @mastersthesis{unipu:2047, author = {{Rovis, Petra}}, title = {{Ljestvice za mjerenje stavova}}, } @mastersthesis{unipu:2094, author = {{Cestar, Dragana}}, title = {{Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:1907, author = {{Blažević, Edita}}, title = {{Razvoj i upravljanje linijama proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1929, author = {{Tomašić, Klaudio}}, title = {{Komunikacija neprofitnih organizacija na primjeru udruge mladih "AIESEC"}}, } @mastersthesis{unipu:2107, author = {{Ljevar, Barbara}}, title = {{Analiza mrežnog sjedišta grada Vodnjana - Dignano}}, } @mastersthesis{unipu:1962, author = {{Ćilimković, Sabrina}}, title = {{Diskriminacija cijena}}, } @mastersthesis{unipu:2367, author = {{Rašić, Luka}}, title = {{Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi}}, } @mastersthesis{unipu:2015, author = {{Sačer, Ana - Maria}}, title = {{Marketinški splet u poduzeću HEP d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:2234, author = {{Vučetić, Daniel}}, title = {{Osobna prodaja i pregovaranje}}, } @mastersthesis{unipu:1958, author = {{Brgić, Samantha}}, title = {{Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt}}, } @mastersthesis{unipu:1976, author = {{Jaman, Luka}}, title = {{Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"}}, } @mastersthesis{unipu:2011, author = {{Prančević, Mirna}}, title = {{Uloga marketinga u strategiji poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:2053, author = {{Gortan, Nina}}, title = {{Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika}}, } @mastersthesis{unipu:1939, author = {{Srednoselec, Tomislav}}, title = {{Analiza korporativnih komunikacija poduzeća Podravka}}, } @mastersthesis{unipu:1919, author = {{Kolarić, Dominik}}, title = {{Analiza korporativnog identiteta poduzeća NEXE}}, } @mastersthesis{unipu:2224, author = {{Štimac, Vedran}}, title = {{Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država}}, } @mastersthesis{unipu:1989, author = {{Martić, Bruno}}, title = {{Marketing događaja na primjeru poduzeća Conventus Credo d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:2001, author = {{Peharec, Anita}}, title = {{Od ideje do proizvoda na primjeru individualnih ortokinetičkih uložaka Poliklinike Peharec}}, } @mastersthesis{unipu:2086, author = {{Vareško, Ivona}}, title = {{Osobine i utjecaj utjecatelja mišljenja - influencera prilikom odabira turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:1972, author = {{Đuzel, Ivona}}, title = {{Prilagođavanje proizvoda odabranom segmentu}}, } @mastersthesis{unipu:2065, author = {{Košara, Ana}}, title = {{Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2068, author = {{Kovač, Valentina}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na mobilnim uređajima}}, } @mastersthesis{unipu:2013, author = {{Rac, Mihaela}}, title = {{Impulzivna kupovina}}, } @mastersthesis{unipu:2037, author = {{Vukušić, Natalija}}, title = {{Marketing i inovacije}}, } @mastersthesis{unipu:2204, author = {{Posavec, Iva}}, title = {{Međunarodni investicijski ciklus na primjeru uvale Blaz}}, } @mastersthesis{unipu:1709, author = {{Kurtović, Ernad}}, title = {{Određivanje cijena novih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2005, author = {{Pliško, Matea}}, title = {{Ponašanje organizacijskog kupca na primjeru dječjeg vrtića "Zvjezdice"}}, } @mastersthesis{unipu:2049, author = {{Brumnjak, Daniela}}, title = {{Ponašanje potrošača i zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga sa primjerom hotela "Sol Umag"}}, } @mastersthesis{unipu:2019, author = {{Stipetić, Lea}}, title = {{Promotivno određivanje cijena}}, } @mastersthesis{unipu:1995, author = {{Nahtigal, Fani}}, title = {{Situacijski čimbenici i ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:1711, author = {{Klašnja, Žana}}, title = {{Situacijski čimbenici u trgovini Super Konzum}}, } @mastersthesis{unipu:1732, author = {{Rančić, Raffaella}}, title = {{Utjecaj obitelji na ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:1698, author = {{Cukon, Nikol}}, title = {{Metode istraživanja ponašanja potrošača s osvrtom na metodu promatranja}}, } @mastersthesis{unipu:2007, author = {{Pokrajac, David}}, title = {{Povezanost segmentacije i ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:2403, author = {{Stamenković, Elizabeta}}, title = {{Uvođenje sustava upravljanja odnosima s korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:1715, author = {{Cvjetković, Anita}}, title = {{Razvoj novog proizvoda na primjeru poduzeća "Kuća magične trave"}}, } @mastersthesis{unipu:1719, author = {{Biuk, Matko}}, title = {{Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju}}, } @mastersthesis{unipu:1696, author = {{Gambaletta, Debora}}, title = {{Analiza e-marketinga turističkih zajednica gradova Istarske županije}}, } @mastersthesis{unipu:1692, author = {{Kutnjak, Renata}}, title = {{Pozicioniranje proizvoda na policama}}, } @mastersthesis{unipu:1642, author = {{Ferić, Iva}}, title = {{Upravljanje inovacijama i razvojem proizvoda na primjeru poduzeća "Žito" d.o.o. Osijek}}, } @mastersthesis{unipu:2190, author = {{Kenđel, Natali}}, title = {{Digitalna marketinška komunikacija Nacionalnog praka Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:2239, author = {{Tunuković, Marijana}}, title = {{Razvoj i značaj e-poslovanja zračne luke Pula}}, } @mastersthesis{unipu:2043, author = {{Gorinjac, Arijana}}, title = {{Analiza internet trgovine poduzeća Biovega d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1626, author = {{Pučić, Nina}}, title = {{Elementi procesa isporuke vrijednosti kod poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:1610, author = {{Škorić, Deana}}, title = {{Obilježja distribucije s aspekta poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:1634, author = {{Jakša, Morena}}, title = {{Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula}}, } @mastersthesis{unipu:1956, author = {{Bulian, Luka}}, title = {{Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata}}, } @mastersthesis{unipu:1646, author = {{Cvetković, Andreja}}, title = {{Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru}}, } @mastersthesis{unipu:1606, author = {{Valetić, Petra}}, title = {{Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:2041, author = {{Vekić, Naida}}, title = {{Analiza sustava upravljanja s korisnicima u "Sport studiju Tadić"}}, } @mastersthesis{unipu:2180, author = {{Goleš Peruško, Irena}}, title = {{Od inovacije do gotovog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1539, author = {{Terlević, Tanja}}, title = {{Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske}}, } @mastersthesis{unipu:1451, author = {{Čandić, Sara}}, title = {{Razvoj ponude proizvoda Labinprogres}}, } @mastersthesis{unipu:1478, author = {{Mošnja, Petra}}, title = {{Upravljanje odnosima sa klijentima na primjeru odvjetničkog ureda}}, } @mastersthesis{unipu:1549, author = {{Rajko, Danijel}}, title = {{Planiranje marketinga u poduzeću "Grupa Uljanik"}}, } @mastersthesis{unipu:1484, author = {{Popović Bana, Tijana}}, title = {{Istraživanje imidža grada Rovinja}}, } @mastersthesis{unipu:2183, author = {{Varga, Nikolina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva gostiju u hotelu Valamar Zagreb u Poreču}}, } @mastersthesis{unipu:1443, author = {{Bestijanić, Jelena}}, title = {{Snage konkurentskog pritiska prema modelu Portera}}, } @mastersthesis{unipu:1482, author = {{Peroli, Filamena}}, title = {{Zaštita potrošača usluga u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:1447, author = {{Buljan, Elizabeta}}, title = {{Širenje inovacija, utjecaj na potrošače i njihova zaštita}}, } @mastersthesis{unipu:1441, author = {{Anušić, Igor}}, title = {{Mobilno oglašavanje}}, } @mastersthesis{unipu:1537, author = {{Štaba, Linda}}, title = {{Temeljni principi oglašavanja na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:1467, author = {{Koljanin, Ante}}, title = {{Mediji u oglašavanju na primjeru Erste & Steiermarkische Bank d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1323, author = {{Filipić, Kevin}}, title = {{Oglašavanje na internetu poduzeća Tele 2}}, } @mastersthesis{unipu:1273, author = {{Grubišić, Amanda}}, title = {{Konzumerizam}}, } @mastersthesis{unipu:2210, author = {{Sejdić, Senada}}, title = {{Marketing usluga u profitnim institucijama s primjerom Croatia osiguranja}}, } @mastersthesis{unipu:1269, author = {{Banko, Isabella}}, title = {{Marketinški informacijski sustav u Adris Grupi d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1237, author = {{Stojanović, Samanta}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL}}, } @mastersthesis{unipu:1247, author = {{Cvjetković, Danijela}}, title = {{Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:1176, author = {{Ibrulj, Sara}}, title = {{CRM sustav poduzeća Rudan d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1241, author = {{Janković, Ljiljana}}, title = {{Promocija Republike Hrvatske kroz sport na internetu}}, } @mastersthesis{unipu:1080, author = {{Branković, Jelena}}, title = {{Mjere utjecaja Republike Hrvatske na konkurentnost poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:1251, author = {{Živolić, Joelle}}, title = {{Analiza CRM aktivnosti u tvornici Duhana Rovinj}}, } @mastersthesis{unipu:1170, author = {{Kolenko, Jelena}}, title = {{Apeli oglašavanja prema obitelji}}, } @mastersthesis{unipu:1253, author = {{Gregorović, Lara}}, title = {{Interni marketing u poduzeću Plava Laguna d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1078, author = {{Biondić, Maja}}, title = {{Seksualni apeli u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:1267, author = {{Beck, Ursula}}, title = {{Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska}}, } @mastersthesis{unipu:1157, author = {{Vlačić Gojčeta, Tihana}}, title = {{Upravljanje odnosima s korisnicima na tržištu poslovne potrošnje}}, } @mastersthesis{unipu:1123, author = {{Miloš, Marijana}}, title = {{Upravljanje vjernošću korisnika usluga}}, } @mastersthesis{unipu:1072, author = {{Bačić, Mia}}, title = {{Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja}}, } @mastersthesis{unipu:1178, author = {{Valec, Jelena}}, title = {{Implementacija CRM sustava u poduzeću PLIVA}}, } @mastersthesis{unipu:1331, author = {{Počeko Kranjec, Cinzia}}, title = {{Leasing u poduzeću "Castrum Pula 97" d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1113, author = {{Simonović, Olga}}, title = {{Predstavljanje i dijeljenje vizualnog sadržaja putem društvene mreže Pinterest}}, } @mastersthesis{unipu:1220, author = {{Šubarić, Mario}}, title = {{Teorija politike konkurencije - usporedba različitih škola}}, } @mastersthesis{unipu:1076, author = {{Finderle Beke, Dajana}}, title = {{Upravljanje prodajom na primjeru poduzeća DM - drogerie markt d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1074, author = {{Beke, Andrea}}, title = {{Utjecaj novih tehnologija na razvoj kanala distribucije banaka}}, } @mastersthesis{unipu:1566, author = {{Stepčić, Sara}}, title = {{Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1439, author = {{Iličić, Vanesa}}, title = {{Analiza masovnih medija}}, } @mastersthesis{unipu:1131, author = {{Baf, Valentina}}, title = {{Analiza nastupa tri najveće hrvatske banke na društvenoj mreži facebook}}, } @mastersthesis{unipu:1259, author = {{Benić, Ivana}}, title = {{Osobna prodaja na primjeru osiguravajućeg društva Allianz Zagreb d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1299, author = {{Perković, Anamarija}}, title = {{Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga}}, } @mastersthesis{unipu:1174, author = {{Sigurnjak, Anamaria}}, title = {{Subkulture i ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:1070, author = {{Agičić, Loreana}}, title = {{Upravljanje inovacijama u poduzeću Sigmat}}, } @mastersthesis{unipu:1333, author = {{Sršen, Noa}}, title = {{Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."}}, } @mastersthesis{unipu:1233, author = {{Tomšić, Veronika}}, title = {{Usporedba različitih linija proizvoda poduzeća Milka}}, } @mastersthesis{unipu:1089, author = {{Cvijović, Toni}}, title = {{Utjecaj akcije "Kupujmo Hrvatsko" na potrošače}}, } @mastersthesis{unipu:1056, author = {{Hajdarović, Jasmina}}, title = {{Planirano zastarijevanje proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1062, author = {{Bahun, Andrea}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1135, author = {{Sabolić, Viktorija}}, title = {{Pakiranje proizvoda kao komunikacijski element}}, } @mastersthesis{unipu:1064, author = {{Deković, Josip}}, title = {{Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:922, author = {{Kečan, Loren}}, title = {{Alternativni izvori financiranja proizvodnje novih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:920, author = {{Kurtalić, Irma}}, title = {{Analiza oglašivačke kampanje sladoleda Ledo}}, } @mastersthesis{unipu:1058, author = {{Grbić, Neda}}, title = {{Analiza oglašivačkih poruka hrvatskih banaka upućenih djeci}}, } @mastersthesis{unipu:1052, author = {{Radolović, Matija}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova}}, } @mastersthesis{unipu:918, author = {{Ožeg, Andrea}}, title = {{Odnosi s javnošću u Daruvarskoj pivovari}}, } @mastersthesis{unipu:823, author = {{Perkov, Dino}}, title = {{Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa}}, } @mastersthesis{unipu:912, author = {{Turkalj, Katarina}}, title = {{Banke na društvenim mrežama - Erste banka, ZABA i PBZ}}, } @mastersthesis{unipu:807, author = {{Juričić, Roberta}}, title = {{Analiza razvoja proizvoda VA selection}}, } @mastersthesis{unipu:1127, author = {{Ivić, Maja}}, title = {{Kompulzivna kupovina}}, } @mastersthesis{unipu:927, author = {{Jagetić Daraboš, Jasmina}}, title = {{Primjena proširene stvarnosti u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:809, author = {{Kos, Dajana}}, title = {{Uloga psihologije u prodaji}}, } @mastersthesis{unipu:811, author = {{Matić, Bojana}}, title = {{Upravljanje zajednicom na društvenim mrežama na primjeru javne ustanove Kamenjak}}, } @mastersthesis{unipu:790, author = {{Cetina, Ivon}}, title = {{Istraživanje preferencije kupaca ekoloških proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:654, author = {{Hegediš, Sabrina}}, title = {{Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:639, author = {{Borina, Iva}}, title = {{Tehnike istraživanja zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:570, author = {{Dikonić, Andrea}}, title = {{Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije}}, } @mastersthesis{unipu:638, author = {{Banko, Ines}}, title = {{Upotreba društvenih mreža u istraživanju marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:1547, author = {{Dokupil, Ljiljana}}, title = {{Nastup turističke zajednice Istarske županije na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:547, author = {{Gashi, Egzon}}, title = {{Viralni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:2135, author = {{Kramar, Andrea}}, title = {{Primjenjivost koncepta particijskih cijena na primjeru aviokompanija}}, } @mastersthesis{unipu:548, author = {{Sergović, Vanja}}, title = {{Komunikacijski splet u poduzeću "Maistra d.d."}}, } @mastersthesis{unipu:544, author = {{Savović, Nenad}}, title = {{Promocija u internom marketingu na primjeru poduzeća Ina d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:337, author = {{Bičak, Nina}}, title = {{Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula}}, } @mastersthesis{unipu:320, author = {{Cvjetković, Sonja}}, title = {{Od ideje do gotovog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:605, author = {{Obradović, Ivana}}, title = {{Upravljanje proizvodnim asortimanom u poduzeću Kraš d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:510, author = {{Veljak, Stefani}}, title = {{Medijska pismenost novinara lokalne televizije Tv Nova}}, } @mastersthesis{unipu:280, author = {{Kalaš, Damir}}, title = {{Analiza pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća T-com}}, } @mastersthesis{unipu:261, author = {{Stamenković, Elizabeta}}, title = {{Analiza promocije Monte Librića}}, } @mastersthesis{unipu:347, author = {{Vučetić, Daniel}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:604, author = {{Cestar, Dragana}}, title = {{Osobne komunikacije prema korisnicima T-hrvatskog telekoma}}, } @mastersthesis{unipu:240, author = {{Cestar, Dragana}}, title = {{Osobne komunikacije prema korisnicima T-hrvatskog telekoma}}, } @mastersthesis{unipu:260, author = {{Ramljak, Ivona}}, title = {{Prikriveno oglašavanje u filmu}}, } @mastersthesis{unipu:348, author = {{Bedrina, Daniel}}, title = {{Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:235, author = {{Ćorić, Izabela}}, title = {{Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga}}, } @mastersthesis{unipu:500, author = {{Vojnić, Nina}}, title = {{Uloga društvenih mreža u aktivnostima Green marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:352, author = {{Županović, Dean}}, title = {{Analiza predsjedničke kampanje 2014. u Hrvatskoj na društvenoj mreži Facebook}}, } @mastersthesis{unipu:204, author = {{Botonjić, Šejla}}, title = {{Analiza vizualnog identiteta poduzeća Park Plaza}}, } @mastersthesis{unipu:603, author = {{Verić, Sanja}}, title = {{Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"}}, } @mastersthesis{unipu:247, author = {{Kovač, Valentina}}, title = {{Upravljanje procesom razvoja proizvoda na primjeru poduzeća De Gurges d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:476, author = {{Frković, Danijela}}, title = {{Kultura kao društveni čimbenik}}, } @mastersthesis{unipu:224, author = {{Horvat, Željka}}, title = {{Promocija usluga u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:213, author = {{Gortan, Nina}}, title = {{Utjecaj kulture na kupovinu}}, } @mastersthesis{unipu:197, author = {{Kenđel, Natali}}, title = {{Analiza komunikacijskih aktivnosti Nacionalnog parka Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:205, author = {{Crnčević, Šemsa}}, title = {{Analiza nastupa Zagrebačkog kazališta mladih na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:295, author = {{Penezić, Tea}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti na društvenim mrežama na primjeru poduzeća "Nivea"}}, } @mastersthesis{unipu:218, author = {{Damijanić, Valentina}}, title = {{Vrste istraživanja tržišta}}, } @mastersthesis{unipu:602, author = {{Gavrić, Antonio}}, title = {{Proširenje proizvodnog asortimana poduzeća Petrol d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:228, author = {{Drandić, Marko}}, title = {{Usporedba oglašavanja telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:171, author = {{Kalčić, Tea}}, title = {{Analiza oglašivačkih poruka poduzeća "T-hrvatski telekom"}}, } @mastersthesis{unipu:176, author = {{Uljanić, Lenka}}, title = {{Povezanost zadovoljstva zaposlenika i upravljanja odnosa s korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:177, author = {{Kruneš, Sara}}, title = {{Faze u ravoju proizvoda na primjeru OPG Licul Romeo}}, } @mastersthesis{unipu:149, author = {{Sebastijan, Tamara}}, title = {{Primjena internog marketinga u gradskom društvu Crvenoga križa Vinkovci}}, } @mastersthesis{unipu:150, author = {{Ruba, Ivana}}, title = {{Marketinške komunikacije neprofitne organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:498, author = {{Travizi, Ante}}, title = {{Povijest masovnih medija u Hrvatskoj u 20. stoljeću}}, } @mastersthesis{unipu:139, author = {{Martinčić, Barbara}}, title = {{Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga}}, } @mastersthesis{unipu:217, author = {{Živković, Nataša}}, title = {{Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:123, author = {{Miočević, Sanja}}, title = {{Obilježja i značaj elemenata marketinškog spleta u Istarskom narodnom kazalištu}}, } @mastersthesis{unipu:152, author = {{Ferboković, Andrea}}, title = {{Etika u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:104, author = {{Pergolis, Klara}}, title = {{Specifičnosti komunikacije na međunarodnom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:94, author = {{Radolović, Matija}}, title = {{Utjecaj preporuka na donošenje kupovnih odluka}}, }