@mastersthesis{fpzg:2176, author = {{Latinčić, Petar}}, title = {{Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2158, author = {{Samodol, Antonia}}, title = {{Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2152, author = {{Škabić, Luka}}, title = {{Osobni brend - studija slučaja Maje Šuput}}, } @mastersthesis{fpzg:2151, author = {{Belec, Sara}}, title = {{Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea}}, } @mastersthesis{fpzg:2138, author = {{Zrilić, Dario}}, title = {{Etičnost odnosa s javnošću - percepcija hrvatskih građana}}, } @mastersthesis{fpzg:2140, author = {{Vojvodić, Matija}}, title = {{Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića}}, } @mastersthesis{fpzg:1977, author = {{Krapić, Nina}}, title = {{Uloga influensera katolika u kreiranju imidža Crkve u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2057, author = {{Samodol, Ana}}, title = {{Brendiranje grada Šibenika kroz četiri tvrđave}}, } @mastersthesis{fpzg:2060, author = {{Rukavina, Ana}}, title = {{Korištenje umjetne inteligencije u odnosima s javnošću u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2058, author = {{Šarčević, Azra}}, title = {{Kraljica Elizabeta II. kao brend}}, } @mastersthesis{fpzg:2056, author = {{Vukelić, Ivana}}, title = {{Product placement u serijama američke, korejske i hrvatske produkcije}}, } @mastersthesis{fpzg:2050, author = {{Kostanjevečki, Nikol}}, title = {{Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora}}, } @mastersthesis{fpzg:2051, author = {{Radić, Magdalena}}, title = {{Upravljanje čokoladnim brendovima Kraš i Zvečevo}}, } @mastersthesis{fpzg:2028, author = {{Karačić, Ana}}, title = {{Komunikacija predsjednika Volodomira Zelenskog na društvenim mrežama za vrijeme rata u Ukrajini}}, } @mastersthesis{fpzg:2029, author = {{Kristić, Paula}}, title = {{Mobilizirajući učinak društvenih mreža u #FreeBritney pokretu}}, } @mastersthesis{fpzg:2025, author = {{Dragičević, Mihaela}}, title = {{Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2024, author = {{Bošnjaković, Terezija}}, title = {{Svekanalna komunikacija u IT industriji: Studija slučaja tvrtke Croz}}, } @mastersthesis{fpzg:2026, author = {{Honović, Petra}}, title = {{Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2027, author = {{Jukić, Zdravka}}, title = {{Uloga društvenih mreža u održavanju partnerskih odnosa na daljinu}}, } @mastersthesis{fpzg:2049, author = {{Dujmić, Tea}}, title = {{Instagram kao alat u kreiranju osobnog identiteta i brenda}}, } @mastersthesis{vojni:921, author = {{Kovačević, Tea}}, title = {{Vojna propaganda na primjeru Rusije}}, } @mastersthesis{fpzg:1940, author = {{Stojić, Alen}}, title = {{Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend}}, } @mastersthesis{fpzg:1938, author = {{Jurković, Anamaria}}, title = {{Odnosi s javnošću u sportu na primjeru Formule 1}}, } @mastersthesis{fpzg:1939, author = {{Gašpert, Lucija}}, title = {{Strategije i taktike odnosa s javnošću u poslovanju drogerija - slučaj DM Hrvatska}}, } @mastersthesis{fpzg:1910, author = {{Stipić Miočić, Marijeta}}, title = {{Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend}}, } @mastersthesis{fpzg:1921, author = {{Čmarec, Ana}}, title = {{Odnos pripadnika generacije Z prema brendovima}}, } @mastersthesis{fpzg:1920, author = {{Marčec, Lucija}}, title = {{Produkcija dokumentarnog filma "Generacije izolacije"}}, } @mastersthesis{fpzg:1896, author = {{Pinjuh, Sandra}}, title = {{Utvrđivanje identiteta Vukovarsko-srijemske županije za brendiranje kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2137, author = {{Prpić, Iva}}, title = {{Razvoj Hrvatske udruge za odnose s javnošću od osnutka do danas}}, } @mastersthesis{fpzg:1784, author = {{Stanić, Matea}}, title = {{Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar}}, } @mastersthesis{fpzg:1782, author = {{Hunjet, Izidor}}, title = {{Mjerenje imidža i vrijednosti brenda zemlje na primjeru Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:1775, author = {{Stipčić, Bruno}}, title = {{Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju}}, } @mastersthesis{fpzg:1777, author = {{Leško, Dina}}, title = {{Mogućnosti brendiranja malih mjesta na jadranskoj obali}}, } @mastersthesis{fpzg:1786, author = {{Jelavić, Nika}}, title = {{Strateško komuniciranje Koncertne dvorane "Vatroslav Lisinski" prema mladima}}, } @mastersthesis{fpzg:1788, author = {{Petrović, Paula}}, title = {{Upravljanje osobnim brendom na primjeru Britney Spears}}, } @mastersthesis{fpzg:1789, author = {{Gubić, Dorotea}}, title = {{Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi}}, } @mastersthesis{fpzg:1783, author = {{Sliško, Gabriela}}, title = {{Veganstvo kao brend - studija slučaja celebrity vegana}}, } @mastersthesis{fpzg:1714, author = {{Tušek, Valentina}}, title = {{Brendiranje države kroz komunikaciju na službenim profilima političara: primjer Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:1715, author = {{Tomljenović, Nera}}, title = {{Kako su online platforme promijenile glazbenu industriju}}, } @mastersthesis{fpzg:1741, author = {{Bratić, Ana}}, title = {{Komunikacijska inovacija na društvenim mrežama: studija slučaja Elona Muska i Tesle}}, } @mastersthesis{fpzg:1716, author = {{Boko, Antea}}, title = {{Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane}}, } @mastersthesis{fpzg:1732, author = {{Pepelko Farszky, Izabela}}, title = {{Promocija i marketing na e-sportskim natjecanjima: Primjer video igre League of Legends}}, } @mastersthesis{fpzg:1734, author = {{Domančić, Lana}}, title = {{Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{fpzg:1711, author = {{Ćuić, Bruna}}, title = {{Upravljanje COVID-19 krizom - komparativna analiza Hrvatske, Srbije i Švedske}}, } @mastersthesis{vojni:750, author = {{Novački, Viktorija}}, title = {{Manipulativni odnosi s javnošću Sjedinjenih Američkih država prema inozemstvu nakon 2001. godine}}, } @mastersthesis{vojni:766, author = {{Španić, Stefan}}, title = {{Strategije brendiranja vojnog poziva}}, } @mastersthesis{fpzg:1648, author = {{Mandić, Doris}}, title = {{Imidž novinara i novinarske profesije u hrvatskoj javnosti}}, } @mastersthesis{fpzg:1652, author = {{Martinić, Ana}}, title = {{Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:1650, author = {{Ropret, Lucija}}, title = {{Povjerenje u utjecajnike kao izvore informacija o proizvodima i uslugama među mladima}}, } @mastersthesis{fpzg:1636, author = {{Polzer, Patricia}}, title = {{Uloga roditelja u razotkrivanju privatnosti maloljetne djece}}, } @mastersthesis{fpzg:1658, author = {{Poljanec, Dora}}, title = {{Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:1618, author = {{Skalak, Tomislav}}, title = {{Jaz u znanju i korištenje medija u pandemijskim valovima COVID-19 u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1660, author = {{Vugrinec, Helena}}, title = {{Online turistička komunikacija u doba pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske, Španjolske i Grčke}}, } @mastersthesis{fpzg:1667, author = {{Jelušić, Matea Elena}}, title = {{Upravljanje komunikacijom Formule 1 na društvenim mrežama nakon Bernieja Ecclestonea}}, } @mastersthesis{fpzg:1673, author = {{Puljić, Josipa}}, title = {{Uloga digitalnih alata u održavanju poslovne komunikacije za vrijeme koronakrize}}, } @mastersthesis{fpzg:1671, author = {{Pavičić, Vesna}}, title = {{Važnost komunikacijskih vještina veterinara u odnosu s korisnicima}}, } @mastersthesis{fpzg:1846, author = {{Fumić, Maja}}, title = {{Krizni komunikacijski menadžment na primjeru zagrebačkih visokih učilišta}}, } @mastersthesis{fpzg:1563, author = {{Mezdjić, Petra}}, title = {{KRIZNA KOMUNIKACIJA STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE REPUBLIKE HRVATSKE USLIJED PANDEMIJSKE KRIZE COVID-19 NA FACEBOOKU I TWITTERU}}, } @mastersthesis{fpzg:1558, author = {{Bilandžija, Marina}}, title = {{Brendiranje sajmova knjiga na primjerima lnterlibera i Sajma knjige u lstri}}, } @mastersthesis{fpzg:1559, author = {{Gašparović, Damir}}, title = {{ULOGA JAVNE DIPLOMACIJE U KREIRANJU KONKURENTNOG IDENTITETA DRŽAVE – KRALJEVINA DANSKA}}, } @mastersthesis{fpzg:1515, author = {{Radusin, Lana}}, title = {{Analiza slučajeva rebrendiranja tvrtki na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{fpzg:1458, author = {{Kezić, Doris}}, title = {{Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći}}, } @mastersthesis{fpzg:1373, author = {{Čotić, Maša Marija}}, title = {{Komunikacija Pape Franje za vrijeme pandemije COVID-19 na Twitteru}}, } @mastersthesis{fpzg:1354, author = {{Štrbac, Anja}}, title = {{Krizno komuniciranje Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske za vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1518, author = {{Rak, Tea}}, title = {{Mogućnosti i načini brendiranja Grada Šibenika}}, } @mastersthesis{fpzg:1551, author = {{Zaninović, Marinela}}, title = {{Osoba kao brend - primjer princeze Diane}}, } @mastersthesis{fpzg:1445, author = {{Jeremić, Dora}}, title = {{Osobno brendiranje u modnoj industriji na primjeru Chiare Ferragni}}, } @mastersthesis{fpzg:1519, author = {{Salopek, Josipa}}, title = {{Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda}}, } @mastersthesis{fpzg:1379, author = {{Kurelović, Sara}}, title = {{Uloga event menadžmenta u industriji zabave na primjeru dodjele filmskih Oskara i humanitarnog bala Met Gale}}, } @mastersthesis{fpzg:1450, author = {{Jakovina, Helena}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u promicanju održivog turizma na Jadranu}}, } @mastersthesis{vojni:563, author = {{Vuković, Domagoj}}, title = {{Njemačka propaganda uoči i tijekom Drugog svjetskog rata te usporedba sa suvremenim propagandnim trendovima}}, } @mastersthesis{fpzg:1387, author = {{Biljan, Lana}}, title = {{Brendiranje Hrvatske kroz Svjetsko nogometno prvenstvo 2018. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:1391, author = {{Braer, Maria}}, title = {{Krizno komuniciranje Konzuma u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1480, author = {{Marić, Tomislav}}, title = {{Osobno brendiranje u sportu: studija slučaja Cristiana Ronalda}}, } @mastersthesis{fpzg:1406, author = {{Čuturić, Paula}}, title = {{Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića}}, } @mastersthesis{fpzg:1444, author = {{Jeličić, Ivona}}, title = {{Uloga i učinak 'hejtanja' na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:1516, author = {{Raguž, Veronika}}, title = {{Uloga prvih dama u kreiranju imidža predsjednika}}, } @mastersthesis{fpzg:1566, author = {{Žužić, Krešimira}}, title = {{SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE: KOLIJEVKA MODERNIH ODNOSA S JAVNOŠĆU}}, } @mastersthesis{fpzg:1433, author = {{Habunek, Anamaria}}, title = {{Uloga filma u promociji Dubrovnika kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1238, author = {{Žunec, Viktorija}}, title = {{Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1231, author = {{Mlinarić, Paulina}}, title = {{Brendiranje grada Vrbovca}}, } @mastersthesis{fpzg:1175, author = {{Kolec, Tihana}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje na primjeru Jadranskog naftovoda}}, } @mastersthesis{fpzg:1146, author = {{Cota, Iva}}, title = {{Komunikacija brendova visoke mode na Instagramu}}, } @mastersthesis{fpzg:1220, author = {{Ljubičić, Leona}}, title = {{Moda kao sredstvo promocije destinacija}}, } @mastersthesis{fpzg:1244, author = {{Magdić, Ivona}}, title = {{Organizacija događaja u informatičkoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:1145, author = {{Klarić, Anna}}, title = {{Uloga gastronomije u brendiranju Istre}}, } @mastersthesis{fpzg:1209, author = {{Mrgudić, Lucija}}, title = {{Brendiranje malih vinarija na poluotoku Pelješcu}}, } @mastersthesis{fpzg:1180, author = {{Gavrić, Felicia}}, title = {{Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris}}, } @mastersthesis{fpzg:1208, author = {{Periša, Hrvoje}}, title = {{Kulturno-povijesna baština kao nositelj identiteta destinacije - primjer općine Nuštar}}, } @mastersthesis{fpzg:1203, author = {{Šola Vujčić, Tena}}, title = {{Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija}}, } @mastersthesis{fpzg:1249, author = {{Lovrek, Lara}}, title = {{Identitet Međimurske županije i mogućnosti brendiranja kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{vojni:412, author = {{Smakus, Veronika}}, title = {{Društveni mediji kao alat terorističkih organizacija}}, } @mastersthesis{vojni:369, author = {{Ćatić, Kristijan}}, title = {{Ratna propaganda u Domovinskom ratu od 1991. do 1996. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:1292, author = {{Boroje, Nikoleta}}, title = {{Kreiranje brenda maslinovog ulja otoka Šipana}}, } @mastersthesis{fpzg:1281, author = {{Žužul, Nikolina}}, title = {{Parfemi Nusha i Mattan: kako stvoriti vlastiti brend?}}, } @mastersthesis{fpzg:1294, author = {{Božić, Antonio}}, title = {{Korejski val kao instrument meke moći Južne Koreje u vanjskoj politici}}, } @mastersthesis{fpzg:1269, author = {{Ilić, Darija}}, title = {{Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda}}, } @mastersthesis{fpzg:1268, author = {{Hlača, Ana}}, title = {{Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:875, author = {{Budi, Tin}}, title = {{Analiza online komunikacije Hrvatskog rukometnog saveza}}, } @mastersthesis{fpzg:877, author = {{Obradović, Dijana}}, title = {{Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala}}, } @mastersthesis{fpzg:1017, author = {{Šegvić, Vesela}}, title = {{Specijalizirano izvještavanje na primjeru odbojke u sportskim rubrikama Večernji list i Jutarnji list za 2017. godinu}}, } @mastersthesis{fpzg:876, author = {{Škof, Mirta}}, title = {{Što generacije X, Y i Z objavljuju na društvenim mrežama: analiza sadržaja objava na Facebooku i Instagramu}}, } @mastersthesis{fpzg:972, author = {{Trbuščić, Martina}}, title = {{Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:914, author = {{Ivaniš, Ines}}, title = {{Odnosi s javnošću u luksuznom hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{fpzg:908, author = {{Duljaj, Ema}}, title = {{Odnosi s javnošću zdravstvenih ustanova u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:974, author = {{Sirovica, Sara}}, title = {{Osobno brendiranje - studija slučaja Michelle Obame}}, } @mastersthesis{fpzg:971, author = {{Škarika, Štefica}}, title = {{Povjerenje studenata novinarstva i komunikologije u Facebook nakon krize s Cambridge Analyticom}}, } @mastersthesis{fpzg:913, author = {{Bosančić, Mislav}}, title = {{Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita}}, } @mastersthesis{fpzg:884, author = {{Keškić, Matea}}, title = {{Upotreba novih tehnologija u organizaciji glazbenih festivala}}, } @mastersthesis{fpzg:880, author = {{Glatki, Silvija}}, title = {{Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću}}, } @mastersthesis{fpzg:1010, author = {{Lulić, Niko}}, title = {{Kreiranje i upravljanje modnim brendovima}}, } @mastersthesis{fpzg:1073, author = {{Medak, Zrinka}}, title = {{Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije}}, } @mastersthesis{fpzg:879, author = {{Ćurić, Anja}}, title = {{Mogućnosti i načini brendiranja Nacionalnog parka Una}}, } @mastersthesis{fpzg:1076, author = {{Dorokazi, Mirela}}, title = {{Odnosi s javnošću filmskih festivala u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:1014, author = {{Švraka, Senka}}, title = {{Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu}}, } @mastersthesis{fpzg:963, author = {{Vidić, Vlatka}}, title = {{Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida}}, } @mastersthesis{fpzg:1058, author = {{Nakić, Martina}}, title = {{Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:927, author = {{Pavić, Ivan}}, title = {{Karakteristike opreme novinskih priloga u izvještavanju o zdravstvu na primjeru Jutarnjeg lista, Večernjeg lista i 24sata u 2018. godini}}, } @mastersthesis{fpzg:911, author = {{Kovačević, Ivana}}, title = {{Modeli roditeljskog posredovanja u medijskom odgoju djece: iskustva i stavovi roditelja od 1. do 4. razreda osnovne škole}}, } @mastersthesis{fpzg:1009, author = {{Gilja, Patricia}}, title = {{Transformacija digitalnog oglašavanja dnevnih novina; studija slučaja: 24sata}}, } @mastersthesis{fpzg:917, author = {{Miklaužić, Jožica}}, title = {{Uloga društvenih mreža kao izvora informacija u suvremenom konceptu proizvodnje vijesti}}, } @mastersthesis{bernays:236, author = {{Negovetić, Luka}}, title = {{Upravljanje identitetom i imidžem Hrvatske kao preduvjet gospodarskog razvoja}}, } @mastersthesis{fpzg:957, author = {{Levojević, Dean}}, title = {{Diskurs oglašivačke kampanje igranog filma "Deadpool"}}, } @mastersthesis{fpzg:960, author = {{Kovačić, Damira}}, title = {{Hrvatski food blogeri 2019. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:956, author = {{Boca, Ivona}}, title = {{Komunikacija na Facebooku religijskih zajednica Sufi Centre Rabbaniyya i Hillsong Church Germany}}, } @mastersthesis{fpzg:955, author = {{Dobranić, Anja}}, title = {{Narativna analiza publicističkih tekstova u 24sata o nestalima u Domovinskom ratu 2016. i 2017. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:959, author = {{Dežić, Ivana}}, title = {{Odnosi s javnošću u rukometnim klubovima u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:954, author = {{Bregović, Tamara}}, title = {{Stil pisanja kolumni Borisa Dežulovića na portalnovosti.com 2018.}}, } @mastersthesis{fpzg:958, author = {{Remenar, Denis}}, title = {{Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina}}, } @mastersthesis{fpzg:938, author = {{Pavić, Ines}}, title = {{Imidž Hrvatske u europskim online medijima 2017.}}, } @mastersthesis{fpzg:937, author = {{Flegar, Ivana}}, title = {{Medijska reprezentacija kućnih ljubimaca na portalima jutarnji.hr, vecernji.hr i 24sat.hr}}, } @mastersthesis{fpzg:939, author = {{Beštak, Ana}}, title = {{Reprezentacija djece s Downovim sindromom u medijima: longitudinalna analiza 2010.-2015.}}, } @mastersthesis{fpzg:936, author = {{Humski, Vedrana}}, title = {{Reprezentacija populizma u hrvatskim medijima: tekstualna analiza web portala vecernji.hr, novilist.hr, lupiga.com i direktno.hr}}, } @mastersthesis{fpzg:940, author = {{Zidić, Lucija}}, title = {{Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba}}, } @mastersthesis{bernays:234, author = {{Bekavac, Katarina}}, title = {{Utjecaj i moć Vatikanske diplomacije}}, } @mastersthesis{bernays:242, author = {{Todorić, Nicole}}, title = {{Uloga emocija u brendiranju}}, } @mastersthesis{fpzg:747, author = {{Milković, Kristian}}, title = {{Analiza sadržaja online komunikacije populističkih stranaka u Ujedinjenom Kraljevstvu, Italiji i Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:851, author = {{Rosandić, Veronika}}, title = {{Biti influenser u Hrvatskoj: samoostvarenje i profit kroz YouTube kanal}}, } @mastersthesis{fpzg:729, author = {{Ernečić, Vlatka}}, title = {{Cyberfeminizam i digitalni aktivizam: studija slučaja pokreta #Metoo}}, } @mastersthesis{fpzg:842, author = {{Ivanković, Ivona}}, title = {{Influenseri na društvenim medijima u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:693, author = {{Barešić, Dolores}}, title = {{Kako komuniciraju adolescenti: analiza komunikacijskih navika}}, } @mastersthesis{fpzg:858, author = {{Zagorac, Nikol}}, title = {{Konvergencijsko novinarstvo u Hrvatskoj: studija slučaja "24 sata"}}, } @mastersthesis{fpzg:830, author = {{Tisanić, Martin}}, title = {{Medijske navike i privlačnost streamera: studija slučaja Hrvatska}}, } @mastersthesis{fpzg:696, author = {{Mršić, Patricia}}, title = {{Usporedba online komunikacije uspješnih turističkih zajednica u Hrvatskoj: studija slučaja TZ Dubrovnika i TZ Poreča}}, } @mastersthesis{fpzg:834, author = {{Margetić, Simona}}, title = {{"Ja sam Zlatan" - Zlatan Ibrahimović kao brend}}, } @mastersthesis{fpzg:828, author = {{Jerković Bjelajac, Terezija}}, title = {{Američka predsjednička kampanja 2016. u hrvatskim dnevnim novinama}}, } @mastersthesis{fpzg:829, author = {{Pejković, Davor}}, title = {{Etičnost novinarskih sadržaja u crnoj kronici na portalima jutarnji.hr i večernji.hr}}, } @mastersthesis{fpzg:785, author = {{Kujek, Doris}}, title = {{Medijske preferencije studenata novinarstva Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu}}, } @mastersthesis{fpzg:665, author = {{Udiljak, Gabrijela}}, title = {{Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore}}, } @mastersthesis{fpzg:638, author = {{Hrvaćanin, Tim}}, title = {{Nastanak kazališne predstave "Šest likova traži autora"}}, } @mastersthesis{fpzg:700, author = {{Sedlanić, Petra}}, title = {{Osobno brendiranje vrhunskih kuhara u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:807, author = {{Kapović, Lara}}, title = {{Razvoj blogerske scene u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:687, author = {{Azapović, Ines}}, title = {{Strateško komuniciranje banaka na primjeru UniCredit i Erste banke u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:667, author = {{Vincetić, Katica}}, title = {{Imidž Bosne i Hercegovine na švicarskim, njemačkim i austrijskim internetskim portalima}}, } @mastersthesis{bernays:217, author = {{Kostić, Tatjana}}, title = {{Identitet, imidž i promocija Irske iz perspektive hrvatskih useljenika}}, } @mastersthesis{fpzg:789, author = {{Bene, Ivona}}, title = {{Brendiranje grada Jastrebarskog kao gospodarskog subjekta}}, } @mastersthesis{fpzg:839, author = {{Kovačić, Ana}}, title = {{Brendiranje grada Samobora - studija slučaja}}, } @mastersthesis{fpzg:791, author = {{Bartulić, Josip}}, title = {{Hercegovina kao turistički brend}}, } @mastersthesis{fpzg:809, author = {{Mujačić, Matej}}, title = {{Komunikacijske strategije profesionalnih košarkaških klubova: slučaj KK Cibone}}, } @mastersthesis{fpzg:792, author = {{Tomljanović, Maria}}, title = {{Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike}}, } @mastersthesis{fpzg:783, author = {{Đerić, Elena}}, title = {{Sveučilišni programi razmjene studenata kao alat javne diplomacije}}, } @mastersthesis{fpzg:426, author = {{Šuka, Nemanja}}, title = {{Razvoj korporativnog identiteta kroz društveno odgovorno poslovanje - slučaj Google}}, } @mastersthesis{fpzg:455, author = {{Mamić, Petra}}, title = {{Brendiranje Sveučilišta u Mostaru na temelju percepcije studenata}}, } @mastersthesis{fpzg:574, author = {{Sušić Načeta, Sara}}, title = {{Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba}}, } @mastersthesis{fpzg:453, author = {{Ravlić, Doris}}, title = {{Istraživanje imidža Osječko-baranjske županije i mogućnost njegova razvoja}}, } @mastersthesis{fpzg:419, author = {{Crnčević, Anela}}, title = {{Online i "offline" imidž Studentskog centra u Zagrebu: sličnosti i razlike}}, } @mastersthesis{fpzg:506, author = {{Ščavničar, Ivan}}, title = {{Analiza medijskog diskursa o islamu na primjeru news portala u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:460, author = {{Cindrić, Iva}}, title = {{Brendiranje slavonsko-srijemsko-baranjskih vina - analiza pokušaja i mogućnosti}}, } @mastersthesis{fpzg:488, author = {{Herman, Iris}}, title = {{Fenomen osobnog brendiranja: studija slučaja Justina Trudeaua}}, } @mastersthesis{fpzg:413, author = {{Selihar, Bernarda}}, title = {{Javna diplomacija Kraljevine Švedske: analiza komuniciranja u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:404, author = {{Alimanović, Anita}}, title = {{Način mjerenja vrijednosti brenda države - komparativna analiza vodećih indeksa}}, } @mastersthesis{fpzg:450, author = {{Horvat, Lana}}, title = {{New York kao brend}}, } @mastersthesis{fpzg:439, author = {{Katić, Vid}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u luksuznim hotelima na primjeru Adriatic Luxury Hotels}}, } @mastersthesis{fpzg:570, author = {{Rus, Corrina}}, title = {{Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber}}, } @mastersthesis{fpzg:536, author = {{Čičak, Zorana}}, title = {{Podudarnost online imidža HRT-a s mišljenjima građana}}, } @mastersthesis{fpzg:395, author = {{Bračko, Paula}}, title = {{Elementi celebrity politike u političkoj komunikaciji Josipa Broza Tita}}, } @mastersthesis{fpzg:464, author = {{Božić, Leon}}, title = {{Homofobija i seksizam u televizijskoj seriji "Empire"}}, } @mastersthesis{fpzg:346, author = {{Drače, Inja}}, title = {{Mogućnosti i načini brendiranja otoka Mljeta}}, } @mastersthesis{fpzg:528, author = {{Bagarić, Jelena}}, title = {{Uloga sportaša u parlamentarnim izbornim kampanjama u Hrvatskoj od 2000. do 2015. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:571, author = {{Samaržija, Ana}}, title = {{Percepcija plasmana proizvoda u programima lagane zabave u srednjoškolskoj populaciji}}, } @mastersthesis{fpzg:449, author = {{Mešanović, Ernada}}, title = {{Portretiranje izbjeglica i migranata u središnjim informativnim emisijama HTV-a, Nove TV i RTL-a}}, } @mastersthesis{fpzg:448, author = {{Lakoš, Lucija}}, title = {{Prikaz izbjeglica i migranata na fotografijama u Jutarnjem listu, Večernjem listu, Globusu i Nacionalu}}, } @mastersthesis{fpzg:522, author = {{Bertek, Daria}}, title = {{Uloga naslova u tiskovinama i digitalnim medijima na primjeru Jutarnjeg lista}}, } @mastersthesis{fpzg:447, author = {{Huljev, Anamaria}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena}}, } @mastersthesis{fpzg:323, author = {{Orač Vuković, Martina}}, title = {{Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta}}, } @mastersthesis{fpzg:337, author = {{Čeč, Lucija}}, title = {{Neprofitni FM radio u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:332, author = {{Isailović, Pavle}}, title = {{Odnosi s javnošću u nevladinim i neprofitnim organizacijama}}, } @mastersthesis{fpzg:324, author = {{Baričević, Nela}}, title = {{Prepoznavanja važnosti koncepta zemlje podrijetla kod hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{fpzg:182, author = {{Gržetić, Annamaria}}, title = {{Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra}}, } @mastersthesis{fpzg:92, author = {{Juričević, Ana}}, title = {{Preduvjeti implementacije društveno odgovornog poslovanja u hrvatskim malim poduzećima}}, } @mastersthesis{fpzg:56, author = {{Soko, Martina}}, title = {{Izvještavanje o djeci izbjeglicama u hrvatskim dnevnim novinama 2015. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:185, author = {{Delač, Morana}}, title = {{Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta "Ponos domovine"}}, } @mastersthesis{fpzg:206, author = {{Žaja, Katarina}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:111, author = {{Starčić, Ema}}, title = {{Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru}}, } @mastersthesis{fpzg:216, author = {{Čačija, Petra}}, title = {{Populizam Živog zida: analiza retorike Ivana Vilibora Sinčića}}, } @mastersthesis{fpzg:212, author = {{Dretar, Dijana}}, title = {{Uloga djece političara u kreiranju njihove celebrity persone: studija slučaja Sashe i Malie Obame}}, } @mastersthesis{fpzg:190, author = {{Gadža, Lucija}}, title = {{Diskurzivno mapiranje društvenih problema u francuskoj kinematografiji Novog vala}}, } @mastersthesis{fpzg:116, author = {{Belošević, Ivana}}, title = {{Jezik "Valova" Virginije Wolf iz vizure pijažeovske teorije kognitivnog razvoja: Analiza verbalne gradacije struje svijesti}}, } @mastersthesis{fpzg:88, author = {{Banovec, Brigita}}, title = {{Krizno komuniciranje Hrvatskih željeznica}}, } @mastersthesis{fpzg:90, author = {{Žužak, Domagoj}}, title = {{Krizno komuniciranje u zrakoplovnoj industriji - komparativna analiza Air France i Malasyia Airlinesa}}, } @mastersthesis{fpzg:196, author = {{Grbeš, Ruža}}, title = {{Uloga društvenih medija u komunikaciji turističkih zajednica Slavonije}}, } @mastersthesis{fpzg:217, author = {{Ivčević, Anđela}}, title = {{Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:89, author = {{Vuković, Ema}}, title = {{Uloga strukovnih udruga u razvoju profesije odnosa s javnošću na primjeru Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:165, author = {{Stipović, Jelena}}, title = {{Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:123, author = {{Pletikosa, Anja}}, title = {{Krizno komuniciranje ključnih aktera na primjeru uhićenja bivšeg premijera Ive Sanadera i gradonačelnika Zagreba Milana Bandića}}, } @mastersthesis{fpzg:95, author = {{Nikić, Petra}}, title = {{Međunarodni odnosi s javnošću i javna diplomacija na primjeru Države Izrael}}, } @mastersthesis{fpzg:121, author = {{Boghetta, Giulia}}, title = {{Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra}}, } @mastersthesis{fpzg:119, author = {{Gotovac, Tina}}, title = {{Strateški odnosi s javnošću u knjižničnom sektoru: slučaj hrvatskih narodnih knjižnica}}, } @mastersthesis{fpzg:152, author = {{Ponoš, Antonia}}, title = {{Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:160, author = {{Meglić, Mia}}, title = {{Učestalost i karakteristike cyberbullyinga kod studenata Fakulteta političkih znanosti}}, } @mastersthesis{fpzg:24, author = {{Mađer, Petra}}, title = {{Medijski spektakl u televizijskim vijestima: slučaj "braniteljskog šatora"}}, } @mastersthesis{fpzg:26, author = {{Miholić, Nina}}, title = {{Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?}}, }