pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efos:5908,thesis,"Uloga trgovačkih maraka na konkurentnost","Benić, Tatjana",,,,,,,, efos:5917,thesis,"OBLICI SURADNJE MALOPRODAVAČA I PROIZVOĐAČA U LOGISTICI","Mandić, Katarina",,,,,,,, efos:5912,thesis,"UTJECAJNI ČIMBENICI NA CJENOVNU OSJETLJIVOST POTROŠAČA","Kranjčević, Petar",,,,,,,, efos:5900,thesis,"KOMUNIKACIJA S KUPCIMA STARIJE ŽIVOTNE DOBI U PRODAJI ROBE ŠIROKE POTROŠNJE","Vrban, Dora",,,,,,,, efos:5750,thesis,"BUDUĆNOST RAZVOJA TRGOVAČKIH MARKI U SVIJETU I REPUBLICI HRVATSKOJ","Serdarušić, Luka",,,,,,,, efos:5861,thesis,"DJEČJI MARKETING S OSVRTOM NA MANIPULATIVNO OGLAŠAVANJE USMJERENO NA DJECU","Faletar, Kristina",,,,,,,, efos:5515,thesis,"ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA","Čamić, Ivana",,,,,,,, efos:5644,thesis,"ULOGA EMOCIONALNOG BRANDINGA U IZGRADNJI LOJALNOSTI BRANDA","Ljubičić, Viktorija",,,,,,,, efos:5775,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA","Šimičić, Lorena",,,,,,,, efos:5472,thesis,"VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA FINANCIJSKE VRIJEDNOSTI BRANDA","Antunović, Anto",,,,,,,, efos:5614,thesis,"CROSS DOCKING U TRGOVINI NA PRIMJERU „KONZUM PLUS D.O.O.“","Kečinović, Domagoj",,,,,,,, efos:5643,thesis,"KLJUČNA MJERILA CATEGORY MANAGEMENTA","Ljekaj, Denis",,,,,,,, efos:5822,thesis,"LOGISTIKA PRODAVAONICE","Vilček, Alen",,,,,,,, efos:5678,thesis,"PREGOVARANJE U KOMUNIKACIJI","Miljević, Antonia",,,,,,,, efos:5854,thesis,"VERBALNA KOMUNIKACIJA U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Buljubašić, Anita",,,,,,,, efos:5837,thesis,"DIZAJN U FUNKCIJI MARKETINGA","Zajec, Maja",,,,,,,, efos:5517,thesis,"Izvoz poslovnog subjekta Pliva na tržište Istočne i Južne Europe","Čavka, Danijela",,,,,,,, efos:5793,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU ORGANICA VITA","Topalović, Klara",,,,,,,, efos:5789,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU DIGITALNE PLATFORME ŽENSKI RECENZIRAJ","Talajić, Maja",,,,,,,, efos:5553,thesis,"Strategije distribucije na primjeru autoindustrije u uvjetima zelene tranzicije u EU","Fekete, Branimir",,,,,,,, efos:5616,thesis,"UTJECAJ MEDIJA I MASOVNE KOMUNIKACIJE NA ODLUKE U KUPNJI","Klarić, Martina",,,,,,,, efos:5671,thesis,"Dinamičko određivanje cijena na primjeru avionskih karata","Milas, Petra",,,,,,,, efos:5509,thesis,"OMNIKANALNA MALOPRODAJA","Butor, Doris",,,,,,,, efos:5518,thesis,"NEVERBALNA KOMUNIKACIJA: PREPOZNAVANJE I KONTROLA U POSLOVNIM SITUACIJAMA","Baković, Maja",,,,,,,, efos:5468,thesis,"PREGOVARANJE U BANKARSKOM SEKTORU","Akmadžić, Lucija",,,,,,,, efos:5715,thesis,"GLOBALNI LANCI NABAVE I UTJECAJ NA SOURCING","Pepić, Lea",,,,,,,, efos:5617,thesis,"NABAVNI PLANOVI – PRIPREMA I VAŽNOST","Knatek, Antonija",,,,,,,, efos:5744,thesis,"OPERATIVNI PROCES PRODAJE I USLUGE KUPCIMA NA PRIMJERU PODUZEĆA HEP-TOPLINARSTVO d.o.o. POGON OSIJEK","Rukavina, Zvjezdana",,,,,,,, efos:5656,thesis,"TRŽIŠNE PROMJENE I BUDUĆNOST U MEĐUNARODNOJ LOGISTICI","Martić, Ivana",,,,,,,, efos:5880,thesis,"Željeznički promet u Republici Hrvatskoj - budućnost bez snažnih željeznica","Sjeverac, Mihaela",,,,,,,, efos:5538,thesis,"ANALIZA GREENFIELD I BROWNFIELD ULAGANJA","Divjak, Ivana",,,,,,,, efos:5755,thesis,"MARKETING PLAN ORDINACIJE DENTALNE MEDICINE SIBER","Sklobić, Marija",,,,,,,, efos:5480,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZA AUTOŠKOLU STRIC","Barać, Antonela",,,,,,,, efos:5505,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZA LEADSFMC","Brlić, Katarina",,,,,,,, efos:5692,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA „FRANCK“","Orašinović, Lorena",,,,,,,, efos:5858,thesis,"INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE U UPRAVLJANJU OPSKRBNIM LANCIMA- UPOTREBA RFID-a U OPSKRBNOM LANCU ODJEĆE","Duraj, Fjolla",,,,,,,, efos:5454,thesis,"ANALIZA PRODAJNE UČINKOVITOSTI NA TRŽIŠTU BEZALKOHOLNIH ENERGETSKIH PIĆA","Oršolić, Vjekoslav",,,,,,,, efos:5450,thesis,"PLANIRANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TRADICIONALNIH FOLKLORNIH MANIFESTACIJA","Garvanović, Jasna",,,,,,,, efos:5446,thesis,"ULOGA MARKETINGA I ODRŽIVOG RAZVOJA U TURIZMU ŠPANJOLSKE I AUSTRIJE","Stanić, Sofija",,,,,,,, efos:5496,thesis,"ULOGA I VAŽNOST TEHNOLOGIJE ZA URBANU LOGISTIKU","Borković, Petar",,,,,,,, efos:5429,thesis,"MARKETING PLAN ASTROGARDENA","Raić, Ivančica",,,,,,,, efos:4930,thesis,"UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA","Vlahović, Martina",,,,,,,, efos:5234,thesis,"Sourcing i Istraživanje tržišta nabave","Nešić, Nikolina",,,,,,,, efos:5094,thesis,"ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U KRIZNOM KOMUNICIRANJU","Klobučar, Ankica",,,,,,,, efos:5302,thesis,"MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU „LEDO plus d.o.o.“","Soldo, Dorian",,,,,,,, efos:5116,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA KREATORA SADRŽAJA IVANE MIŠKOVIĆ","Kujundžić, Vjekoslava",,,,,,,, efos:5318,thesis,"STRATEGIJA DISTRIBUCIJE NA PRIMJERU TVRTKE RAVLIĆ D.O.O.","Svoren, Luka",,,,,,,, efos:5371,thesis,"STRATEŠKI MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU GOSPODARSKOG SUBJEKTA DNNA D.O.O.","Veseličić, Kristina",,,,,,,, efos:5269,thesis,"USPOREDBA STRATEGIJA PROMOCIJE PROIZVODA COCA-COLA I PEPSI","Popović, Domagoj",,,,,,,, efos:5266,thesis,"UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA","Ploh, Josipa",,,,,,,, efos:5061,thesis,"Muškarci vs žene u poslovnom pregovaranju","Vuković, Jovana",,,,,,,, efos:5189,thesis,"TRGOVAČKA MARKA KAO BRAND","Pezer, Marko",,,,,,,, efos:5283,thesis,"ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA","Rimac, Luka",,,,,,,, efos:4962,thesis,"VREDNOVANJE BRANDA S ASPEKTA TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI BRANDA","Brnjik, Ivan",,,,,,,, efos:5128,thesis,"Dizajn distribucijske mreže","Banić, Lara",,,,,,,, efos:5153,thesis,"KULTUROLOŠKE RAZLIKE UNUTAR POSLOVNOG PREGOVARANJA","Lučić, Danijel",,,,,,,, efos:4976,thesis,"NEVERBALNA KOMUNIKACIJA U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Dijanović, Ana",,,,,,,, efos:5294,thesis,"TIPOVI PREGOVARAČA I PITANJE ETIČNOSTI U PREGOVARANJU","Sabolski, Anita",,,,,,,, efos:5207,thesis,"ULOGA ŽENA U MEĐUNARODNOM POSLOVNOM PREGOVARANJU","Miketa, Nikolina",,,,,,,, efos:5073,thesis,"UTJECAJ RAZLIČITIH METODA EKONOMIJE DIJELJENJA NA MEĐUNARODNU TRGOVINU","Jurenec, Doris",,,,,,,, efos:5150,thesis,"VAŽNOST KOMUNIKACIJE U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Orlović, Lucija",,,,,,,, efos:5055,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE NA PRIMJERU TVRTKE DM","Ježabek, Natalia",,,,,,,, efos:5102,thesis,"IZAZOVI MEĐUNARODNOG LOGISTIČKOG POSLOVANJA","Krajina, Monika",,,,,,,, efos:5384,thesis,"MARKETING PLAN KOZMETIČKOG SALONA ANJA","Vučković, Ana",,,,,,,, efos:5298,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU FRANCK ČAJEVA","Savić, Jasna",,,,,,,, efos:5395,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU SAPONIA I FAKS HELIZIM","Zlomislić, Antun",,,,,,,, efos:5031,thesis,"MARKETINŠKI PLAN VINARIJE","Malenjak, Iva",,,,,,,, efos:4937,thesis,"POVRATNA LOGISTIKA U MEĐUNARODNOM POSLOVANJU","Belić, Borna",,,,,,,, efos:4963,thesis,"PROCES OTVARANJA NOVOG DISTRIBUCIJSKOG SKLADIŠTA U TRGOVINSKOM GOSPODARSKOM SUBJEKTU","Galović, Antonio",,,,,,,, efos:5059,thesis,"Utjecaj okruženja na međunarodnu logistiku poslovnog subjekta Ricardo d.o.o.","Joskić, Antonela",,,,,,,, efos:4877,thesis,"Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj","Gajski, Matea",,,,,,,, efos:5309,thesis,"Inozemna izravna ulaganja kao način ulaska na inozemno tržište","Stjepanović, Jelena",,,,,,,, efos:5205,thesis,"Marketinški plan pčelarskog OPG-a","Pavošević, Mia",,,,,,,, efos:5018,thesis,"MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU PODUZEĆA PODRAVKA D.D","Horvat Milojević, Suzana",,,,,,,, efos:5072,thesis,"PREGOVARANJE U DOBA PANDEMIJE KORONAVIRUSA","Jurendić, Karla",,,,,,,, efos:5029,thesis,"ULOGA PREGOVARAČKIH TIPOVA PRI ODABIRU STRATEGIJE U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Cvitkušić, Iva",,,,,,,, efos:5149,thesis,"VJEŠTINE PREGOVARANJA PRILIKOM SELEKCIJSKOG INTERVJUA","Lovrić, Lucija",,,,,,,, efos:5308,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA IZGRADNJU BRANDA","Stažić, Ivan",,,,,,,, efos:5022,thesis,"UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI","Duvnjak, Igor",,,,,,,, efos:4995,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU JANA","Flačer, Lorena",,,,,,,, efos:5030,thesis,"POZICIONIRANJE USLUGA NA TRŽIŠTU","Liović, Iva",,,,,,,, efos:4571,thesis,"MARKETING U ZDRAVSTVENOM TURIZMU","Posavec, Roberto",,,,,,,, efos:4252,thesis,"DIGITALNA TRANSFORMACIJA NA PRIMJERU PRUŽANJA JAVNIH USLUGA","Pandža, Katarina",,,,,,,, efos:3642,thesis,"Primjena marketinga trgovine u distribuciji mineralnih gnojiva","Grubić, Zoran",,,,,,,, efos:4218,thesis,"UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Vrkić-Nedoklan, Željka",,,,,,,, efos:4254,thesis,"UTJECAJI IZ MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA GOSPODARSKI SUBJEKT U ENERGETSKOM SEKTORU","Vukušić, Mario",,,,,,,, efos:4220,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Rončević, Marija",,,,,,,, efos:4549,thesis,"EKOLOŠKA OSVIJEŠTENOST HRVATSKIH POTROŠAČA","Karaula, Klaudija",,,,,,,, efos:4540,thesis,"FRANŠIZNO POSLOVANJE MCDONALD´Sa","Budimir, Ivan",,,,,,,, efos:4535,thesis,"MARKETING PLAN PODUZEĆA PASTA FANTASY","Rakitić, Dea",,,,,,,, efos:4550,thesis,"MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA PETULA FOODS","Milković, Dora",,,,,,,, efos:4555,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZANATSKE PIVOVARE MALI DIV","Iličić, Nikola",,,,,,,, efos:4570,thesis,"Modeli praćenja kvalitete usluga","Miličević, Mirta",,,,,,,, efos:4547,thesis,"STRATEGIJA PROIZVODA NA PRIMJERU SLADOLEDA „KING“ TVRTKE LEDO PLUS D.O.O.","Mihić, Filip",,,,,,,, efos:4545,thesis,"STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU TVRTKE „DM“","Mutavdžić, Sandra",,,,,,,, efos:4529,thesis,"DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETING ALAT ZA MALA PODUZEĆA","Ivanjko, Nera",,,,,,,, efos:4528,thesis,"ETIKA U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Kifer, Teo",,,,,,,, efos:4509,thesis,"KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Babić, Josipa",,,,,,,, efos:4506,thesis,"KULTURNE ETIČKE RAZLIKE U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Babić, Filomena",,,,,,,, efos:4525,thesis,"ODNOSI S JAVNOŠĆU I KRIZNO KOMUNICIRANJE","Došen, Marija",,,,,,,, efos:4524,thesis,"ULOGA EMOCIONALNOG BRANDINGA U IZGRADNJI LOJALNOSTI BRANDA","Žulj, Maja",,,,,,,, efos:4563,thesis,"ULOGA I DEFINICIJA KATEGORIJE PROIZVODA","Burek, Vedran",,,,,,,, efos:4512,thesis,"UTJECAJ BRANDA NA IMPULZIVNU KUPNJU BRANDIRANIH I NE BRANDIRANIH PROIZVODA","Grubišić, Ivan",,,,,,,, efos:4533,thesis,"UTJECAJ PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA ODLUKE O KUPNJI","Stanković, Damir",,,,,,,, efos:4480,thesis,"METODE KOMISIONIRANJA – KOMISIONIRANJE ROBA ČOVJEKU U LJEKARNAMA","Klobučar, Ivan",,,,,,,, efos:4475,thesis,"Prehrambena industrija kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu","Gudlin, Kristijan",,,,,,,, efos:4442,thesis,"EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Boban, Mihaela",,,,,,,, efos:4443,thesis,"KOMUNIKACIJSKI STILOVI U POSLOVNOM PREGOVARANJU","Bonić, Ivona",,,,,,,, efos:4422,thesis,"MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ","Turalija, Luka",,,,,,,, efos:4425,thesis,"MARKETINŠKI PLAN TRGOVINE KAPITALAC","Mališić-Kovačević, Lorna",,,,,,,, efos:4428,thesis,"STAVOVI I ZNANJE POTROŠAČA O EKOLOŠKIM OZNAKAMA NA PROIZVODIMA","Prokuplja, Tena",,,,,,,, efos:4424,thesis,"STRATEŠKI SAVEZI KAO NAČIN ULASKA NA INOZEMNOTRŽIŠTE NA PRIMJERU PODRAVKE I NESTLÉA","Mirnik, Ana",,,,,,,, efos:4426,thesis,"ULOGA POTROŠAČA U ZAŠTITI OKOLIŠA I OSTVARIVANJU ODRŽIVOG RAZVOJA","Kavelj, Kristina",,,,,,,, efos:4383,thesis,"UTJECAJ ČLANSTVA U WTO-U NA ODRŽIVI RAZVOJ U REPUBLICI HRVATSKOJ","Glavurdić, Vedran",,,,,,,, efos:4409,thesis,"ALTERNATIVNI OBLICI NOVCA KAO ČIMBENICI MEĐUNRODNE TRGOVINE","Medved, Valentina",,,,,,,, efos:4400,thesis,"ELEKTRONIČKI MEDIJI KAO IZAZOV MEĐUNARODNE TRGOVINE U GLOBALNOM KONTEKSTU","Šebetić, Iva",,,,,,,, efos:4407,thesis,"TEKSTILNA INDUSTRIJA KAO IZAZOV MEĐUNARODNE TRGOVINE U GLOBALNOM KONTEKSTU","Voloder, Katarina",,,,,,,, efos:4402,thesis,"VODA KAO IZAZOV MEĐUNARODNE TRGOVINE U GLOBALNOM KONTEKSTU","Đanić, Stjepan",,,,,,,, efos:4379,thesis,"Poduzetništvo u međunarodnom poslovanju","Baričević, Stela",,,,,,,, efos:4359,thesis,"LEAN LOGISTIKA – IMPLEMENTACIJA LEAN METODE U PROIZVODNJI NA PRIMJERU TVRTKE PAN PARKET D.O.O.","Sever, Karlo",,,,,,,, efos:4361,thesis,"MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VIJUGA J.D.O.O.","Grundler, Darko",,,,,,,, efos:4362,thesis,"MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA JUDITA'S WORLD","Reštarović, Pamela",,,,,,,, efos:4367,thesis,"Marketing plan poduzeća Kandit d.o.o.","Patron, Marko",,,,,,,, efos:4365,thesis,"PREDVIĐANJE POTRAŽNJE U PRAKSI","Pinterović, Adam",,,,,,,, efos:4352,thesis,"OMNIKANALNA DISTRIBUCIJA U MALOPRODAJI","Ostović, Lucija",,,,,,,, efos:4346,thesis,"ANALIZA MARKETING- STRATEGIJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA „MALI DIV D.O.O.“","Lachner, Tea",,,,,,,, efos:4345,thesis,"STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“","Grahovac, Lea",,,,,,,, efos:4337,thesis,"MULTIMODALNA TRANSPORTNA TEHNOLOGIJA U MEĐUNARODNOM LOGISTIČKOM POSLOVANJU","Kokolari, Matej",,,,,,,, efos:4336,thesis,"SUSTAV POTPORE U PLANIRANJU PAMETNIH GRADOVA","Vidaković, Tihana",,,,,,,, efos:4333,thesis,"UTJECAJ LAYOUT-A NA PONAŠANJE KUPACA","Gavranić, Iva",,,,,,,, efos:4295,thesis,"MARKETINŠKI PLAN ZA PROIZVOD HAKUMA","Vincetić, Matea",,,,,,,, efos:4296,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta Tan Bueno","Hodak, Nikolina",,,,,,,, efos:4261,thesis,"UVOĐENJE ONLINE TRGOVINE POSLOVNOG SUBJEKTA LIDL NA PODRUČJU REPUBLIKE HRVATSKE","Plazibat, Ivana",,,,,,,, efos:4575,thesis,"METODE ZA PROGNOZIRANJE POTRAŽNJE U OPSKRBNOM LANCU","Pavelić, Ana",,,,,,,, efos:4148,thesis,"Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a","Piskrec, Martina",,,,,,,, efos:3876,thesis,"Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka","Steiner, Josip",,,,,,,, efos:3845,thesis,"Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača","Mihić, Mia",,,,,,,, efos:3475,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta Ricardo d.o.o.","Benčić, Ivana",,,,,,,, efos:3664,thesis,"Strategije izbornog marketinga","Gelo, Ivan",,,,,,,, efos:3530,thesis,"Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris","Mandurić, Ivana",,,,,,,, efos:3476,thesis,"Komunikacijske vještine u poslovnom pregovaranju","Bognar, Iva",,,,,,,, efos:3447,thesis,"Kroskulturalni prikaz različitih stilova pregovaranja","Pleša, Katarina",,,,,,,, efos:3569,thesis,"Međunarodno logističko poslovanje Zare","Dombik, Vanessa",,,,,,,, efos:3892,thesis,"Utjecaj pregovaranja na uspješnost prodajne komunikacije","Škoro, Terezija",,,,,,,, efos:3904,thesis,"Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja","Pervan, Antonija",,,,,,,, efos:3860,thesis,"Utjecaj okruženja na međunarodno logističko poslovanje dm-a.","Pralas, Iva",,,,,,,, efos:3480,thesis,"Važnost logistike u međunarodnom poslovanju","Ćurić, Dajana",,,,,,,, efos:3604,thesis,"Strateško planiranje ulaska Work and Travel Group d.o.o. na tržište Republike Hrvatske","Ilić, Ivan",,,,,,,, efos:3899,thesis,"Gerila marketing u malim i srednjim tvrtkama","Kontrec, Toni",,,,,,,, efos:3579,thesis,"Guerrillski marketing u novim medijima","Skender, Erik",,,,,,,, efos:3628,thesis,"Marketinške aktivnosti za usluge u digitalnom okruženju","Ivić, Katarina",,,,,,,, efos:3854,thesis,"Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača","Janić, Petra",,,,,,,, efos:3913,thesis,"Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda","Kursar, Vedran",,,,,,,, efos:3514,thesis,"RASTUĆI PROBLEM LAŽNIH VIJESTI U INTERNETSKOM INFORMIRANJU: PERCEPCIJA I STAVOVI STANOVNIKA REPUBLIKE HRVATSKE","Biloš, Marina",,,,,,,, efos:3575,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta EDukOS - Centar znanja d.o.o.","Đukić, Valentina",,,,,,,, efos:3474,thesis,"Tekstilna industrija kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu","Barišić, Dario",,,,,,,, efos:3868,thesis,"Utjecaj različitih modela ekonomije dijeljenja na međunarodnu trgovinu.","Rupčić, Maja",,,,,,,, efos:3460,thesis,"Voda kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu","Suvajac, Marko",,,,,,,, efos:3636,thesis,"Komparativni prikaz različitih modaliteta ulaza na inozemno tržište","Kovačević, Marija",,,,,,,, efos:3574,thesis,"Odnos između društveno odgovornog poslovanja i poslovnog pregovaranja","Đerek, Domagoj",,,,,,,, efos:3916,thesis,"Trendovi i budućnost logistike u međunarodnom poslovanju","Vlajnić, Magdalena",,,,,,,, efos:3602,thesis,"Uloga komunikacijskih vještina i etike u poslovnom pregovaranju kod proizvodnje i prodaje lima","Humbal, Doris",,,,,,,, efos:3600,thesis,"Uloga logistike u procesu internacionalizacije poduzeća","Glavaš, Josip",,,,,,,, efos:3615,thesis,"Upravljanje rizicima u međunarodnom poslovanju","Ivanika, Luka",,,,,,,, efos:3473,thesis,"Analiza kategorije detrdženata za pranje rublja u maloprodajnim lancima Konzum, Spar i Plodine","Cvijanović, Anja",,,,,,,, efos:3503,thesis,"Layout prodavaonice - utjecaj na kupce","Glibo, Iva",,,,,,,, efos:3564,thesis,"Online category management","Stojčević, Iva",,,,,,,, efos:3905,thesis,"Uloga trgovačkih maraka u razvoju branda trgovca","Jurkić, Nikola",,,,,,,, efos:3543,thesis,"Marketinški plan Sportske akademije Vunderkid","Sabolić, Maria",,,,,,,, efos:3837,thesis,"Marketinški plan poslovnog subjekta Kandit","Radočaj, Manuela",,,,,,,, efos:3316,thesis,"FINANCIJSKA OPRAVDANOST I POTENCIJALI JAVNOG PRIJEVOZA KAO MEDIJA ZA OGLAŠAVANJE","Pandžić, Ante",,,,,,,, efos:2968,thesis,"Računovodstveni aspekti operativnog rizika u poslovanju banaka","Pašti, Monika",,,,,,,, efos:2954,thesis,"Računovodstveni i porezni aspekt statusnih promjena trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj","Čeliković, Matea",,,,,,,, efos:2904,thesis,"Sustav računovodstva obrtnika na primjeru cvjećarske djelatnosti","Beneš, Željka",,,,,,,, efos:3656,thesis,"Uloga branda u stvaranju lojalnosti potrošača","Babić, Tomislav",,,,,,,, efos:3728,thesis,"Uloga neuromarketinga u oglašavanju","Lukić, Biljana",,,,,,,, efos:3810,thesis,"Tradicionalni vs. guerrilla marketing","Horvat, Mia",,,,,,,, efos:3742,thesis,"Trgovačka marka kao brand","Malić, Filip",,,,,,,, efos:3823,thesis,"Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju trgovačke marke i branda","Mitrović, Tea",,,,,,,, efos:2866,thesis,Etnocentrizam,"Maksimović, Katarina",,,,,,,, efos:2864,thesis,"Okolina poduzeća","Ivković, Vlado",,,,,,,, efos:3206,thesis,"Analiza inozemnih izravnih ulaganja","Jakovljević, Kristijan",,,,,,,, efos:2852,thesis,"Analiza promotivnih poruka u nogometnom klubu Osijek","Mršić, Anton",,,,,,,, efos:3649,thesis,"Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača","Piplica, Antonela",,,,,,,, efos:2939,thesis,"Franšizni modeli u Hrvatskoj i svijetu","Lipai, Mario",,,,,,,, efos:2856,thesis,"Inovacije i inovacijski procesi kao temelj razvijanja konkurentske prednosti","Sivrić, Branimir",,,,,,,, efos:3253,thesis,"Marketinški plan OseaDesign","Mijolović, Vjekoslav",,,,,,,, efos:3164,thesis,"Marketinški plan poduzeća INA d.d.","Kekez, Dino",,,,,,,, efos:3186,thesis,"Razvoj političkog branda","Bilandžić, Karla",,,,,,,, efos:2932,thesis,"Utjecaj geolokacijskog marketinga na ponašanje potrošača","Džanko, Nikolina",,,,,,,, efos:3230,thesis,"Analiza slučaja logističkih strategija u međunarodnom logističkom poslovanju","Šipoš, Monika",,,,,,,, efos:3181,thesis,"Međunarodno logističko poslovanje poslovnog subjekta Hemco","Tomljenović, Ivana",,,,,,,, efos:3163,thesis,"Međunarodno logističko poslovanje poslovnog subjekta Müller","Gudinjacki, Daria",,,,,,,, efos:3222,thesis,"Uloga etike u poslovnom pregovaranju","Barić, Mateo",,,,,,,, efos:3801,thesis,"Utjecaj layouta prodavaonice na kupce","Jurić, Matea",,,,,,,, efos:3008,thesis,"Razvoj proizvoda poduzeća Badel 1862 d.d.","Šop, Ružica",,,,,,,, efos:2874,thesis,"Upravljanje okolinom poduzeća Posiflex d.o.o.","Smojver, Marko",,,,,,,, efos:3825,thesis,"Budućnost razvoja trgovačkih maraka u Republici Hrvatskoj i svijetu","Ranogajec, Tena",,,,,,,, efos:3155,thesis,"Elektronički mediji kao izazov međunarodne trgovine u globalnom kontekstu","Gašpić, Barbara",,,,,,,, efos:3135,thesis,"Moderni i alternativni oblici novca kao čimbenici međunarodne trgovine","Šimonji, Ana",,,,,,,, efos:3696,thesis,"Analiza kategorije u Category Managementu - ""kreme za njegu lica i tijela"" u drogerijama.","Babić, Andrea",,,,,,,, efos:3814,thesis,"Last mile delivery u online maloprodaji","Venus, Mislav",,,,,,,, efos:3209,thesis,"Uloga međunarodnog okruženja pri odabiru logističke strategije","Oberan, Lovro",,,,,,,, efos:2919,thesis,"Ponašanje potrošača u bankarstvu modernog doba","Zečić, Nikolina",,,,,,,, efos:2666,thesis,"Marketing manifestacija izvedbene tradicijske kulture","Vrbaslija, Dario",,,,,,,, efos:2626,thesis,"Istraživanje tržišta u marketingu","Vukšić, Matija",,,,,,,, efos:1842,thesis,"Ključne komunikacijske vještine u poslovnom pregovaranju","Ukić, Adrijana",,,,,,,, efos:1764,thesis,"Promet u političko-pravnom okruženju Europske unije","Vištica, Juraj",,,,,,,, efos:1756,thesis,"Primjena skladištenja i upravljanja zalihama u trgovini poljoprivrednim proizvodima","Teri, Tajana",,,,,,,, efos:1755,thesis,"Upravljanje kategorijom čokolade u trgovini na malo - kategorija čokolade u Konzumu, Intersparu, Kauflandu i Plodinama","Plahinek, Ivan",,,,,,,, efos:1757,thesis,"Utjecaj promjene distribucijskog sustava na aktivnosti proizvođača u prodavaonicama trgovaca na malo","Srb, Matej",,,,,,,, efos:1790,thesis,"Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću","Franić, Barbara",,,,,,,, efos:1674,thesis,"Analiza brokerskih modela u mobilnom okruženju","Prnjak, Jelena",,,,,,,, efos:1673,thesis,"Analiza procesa donošenja odluke o kupnji","Bičanić, Slađana",,,,,,,, efos:1675,thesis,"Koncept potrošačkog etnocentrizma i njegov odnos s demografskim varijablama i stvarnim kupovnim ponašanjem","Cerić, Nina",,,,,,,, efos:1668,thesis,"Kulturne manifestacije kao pokretači razvoja turizma istočne Hrvatske","Lozić, Jasmina",,,,,,,, efos:1653,thesis,"Računovodstveni, porezni i kontrolni rizici poslovanja društva u RH sa aspekta pranja novca i financiranja terorizma","Vidaković, Ana",,,,,,,, efos:1685,thesis,"Statistički programi i metode mjerenja učinkovitosti mobilnog marketinga","Glibušić, Luka",,,,,,,, efos:1676,thesis,"Studija izvodljivosti kupnje i obnove hotela","Gelo, Anica",,,,,,,, efos:1679,thesis,"Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja","Ukmar, Kristina",,,,,,,, efos:1680,thesis,"Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta","Kranjčević, Irena",,,,,,,, efos:1677,thesis,"Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda","Vukmir, Marko",,,,,,,, efos:1742,thesis,"Gerilski marketing","Đerfi, Dino",,,,,,,, efos:1746,thesis,"Kreiranje marketinškog plana na primjeru sportske akademije Vunderkid","Palijan, Josip",,,,,,,, efos:1707,thesis,"Marketing društvenih mreža","Kratofil, Ena",,,,,,,, efos:1726,thesis,"Marketing-plan razvoja novog proizvoda-Bobi flips","Kunac, Ivana",,,,,,,, efos:1723,thesis,"Marketinški plan na primjeru poduzeća Bobi Snacks d.o.o.","Milković, Anamaria",,,,,,,, efos:1599,thesis,"Analiza utjecaja poreza na dodanu vrijednost na razvitak gospodarstva","Perić, Ivana",,,,,,,, efos:1591,thesis,"Kulturalne razlike u poslovnom pregovaranju","Matić, Ivo",,,,,,,, efos:1637,thesis,"Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.","Škrlec, Marijeta",,,,,,,, efos:1585,thesis,"Predikcija stečaja na temelju revizorskih izvješća na primjeru trgovačkog društva u Republici Hrvatskoj","Križanec, Zvjezdana",,,,,,,, efos:1601,thesis,"S.A.V.E. marketinški miks za suvremenog potrošača","Kasapović, Matea",,,,,,,, efos:1589,thesis,"Utjecaj računovodstvenih manipulacija na pouzdanost financijskih izvještaja","Novoselić, Zvonimir",,,,,,,, efos:1606,thesis,"Utjecaj makromarketinga na kvalitetu života","Lerinc, Ivana",,,,,,,, efos:1646,thesis,"Metode određivanja i porezni tretman transfernih cijena u Republici Hrvatskoj","Tolić, Iva",,,,,,,, efos:1595,thesis,"Uloga internih kontrola u upravljanju rizicima poduzeća","Radojević, Maja",,,,,,,, efos:1624,thesis,"Pripreme za pregovore","Kasun, Tena",,,,,,,, efos:1476,thesis,"Uloga neprofitnih udruga u kulturnim i kreativnim industrijama","Čorić, Ivana",,,,,,,, efos:1362,thesis,"Mjerne ljestvice i sustav ocjenjivanja u visokom obrazovanju","Forjan, Petra",,,,,,,, efos:1531,thesis,"Marketing-strategije u gospodarskom subjektu ""Mali pogonski strojevi d.o.o.""","Ljubanić, Jelena",,,,,,,, efos:1354,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na političku participaciju mladih","Bilandžić, Karla",,,,,,,, efos:1487,thesis,"ANALIZA INOZEMNIH IZRAVNIH ULAGANJA U REPUBLIKU HRVATSKU","Lozić, Zvonimir",,,,,,,, efos:1490,thesis,E-marketing,"Zovkić, Marija",,,,,,,, efos:1471,thesis,Franšiza,"Uzurov, Boris",,,,,,,, efos:1489,thesis,"Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine","Vajda, Anja",,,,,,,, efos:1503,thesis,"Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu","Mikić, Iva",,,,,,,, efos:1464,thesis,"MARKETINŠKI PLAN FABRIQUE OSIJEK","Grandić, Igor",,,,,,,, efos:1403,thesis,"Proces marketinškog planiranja na primjeru gospodarskog subjekta Bobi snacks d.o.o.","Stojanović, Björn Tomo",,,,,,,, efos:1412,thesis,"Zelena javna nabava u Republici Hrvatskoj","Grubeša, Dolores",,,,,,,, efos:1387,thesis,"Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika","Ivančić, David",,,,,,,, efos:1384,thesis,"Životni ciklus proizvoda na primjeru pametnih telefona","Vajda, Tomislav",,,,,,,, efos:1259,thesis,"Interaktivni marketing u telekomunikacijskoj industriji","Abramović, Antonija",,,,,,,, efos:1264,thesis,"Inovacije i razvoj kao uzrok i posljedica razvoja poduzetništva u obrazovanju","Šarić, Martina",,,,,,,, efos:1242,thesis,"Klasteri konkurentnosti i regionalni ekonomski rast i razvoj","Matić, Petra",,,,,,,, efos:1247,thesis,"Pametni gradovi","Ljevar, Barbara",,,,,,,, efos:1243,thesis,"Utjecaj mobilnih aplikacija na suvremene poslovne aktivnosti","Krgović, Dino",,,,,,,, efos:1196,thesis,"Specifičnosti računovodstvenog informacijskog sustava","Markotić, Marin",,,,,,,, efos:4285,thesis,"PSIHOLOGIJA U MARKETINGU – DJECA KAO POTROŠAČI","Nikšić, Andreja",,,,,,,, efos:1067,thesis,"Sustav unutarnjih financijskih kontrola i financijska revizija","Ribičić, Kristina",,,,,,,, efos:1125,thesis,"Računovodstvo stambenih štedionica","Petrač, Darijan",,,,,,,, efos:1789,thesis,"Marketinški aspekti virtualne turističke agencije","Mišić Perić, Zrinka",,,,,,,, efos:1116,thesis,"Brendiranje regije Baranja","Drnasin, Marko",,,,,,,, efos:406,thesis,"Gerilski marekting","Stanković, Anica",,,,,,,, efos:371,thesis,"Načini prikupljanja podataka","Štimac, Ivana",,,,,,,, efos:411,thesis,"Analiza motivacijskih i kompenzacijskih programa na primjeru poduzeća Plamen d.o.o. Požega, Jysk d.o.o. i Tjörns Omnibustrafik","Ivarsson, Jelena",,,,,,,, efos:416,thesis,"Poduzetnička perspektiva upravljanja marketingom na primjeru Baraberica city brand-a","Vonić, Helena",,,,,,,, efos:482,thesis,"Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode","Ivković, Martina",,,,,,,, efos:577,thesis,"Stavovi studenta o volontiranju","Ažić, Matija",,,,,,,, efos:481,thesis,"Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini","Čolić, Marija",,,,,,,, efos:480,thesis,"Zeleni marketing tvrtke Drogerie Markt","Kopf, Ivona",,,,,,,, efos:544,thesis,"Aglomeracija, produktivnost i ekonomski rast","Tetkić, Renata",,,,,,,, efos:1898,thesis,"Analiza teorije i prakse suvremenog poduzetništva u Republici Hrvatskoj","Šibalić, Sanja",,,,,,,, efos:542,thesis,"Analiza utjecaja globalizacije na proces internacionalizacije kineskog gospodarstva","Katavić, Jurica",,,,,,,, efos:540,thesis,"Etičko poslovno ponašanje - implikacije za razvoj poduzetništva u RH","Dumančić, Una",,,,,,,, efos:559,thesis,"Franšiza i poduzetništvo - teorijski pristupi i praktična primjena","Duvnjak, Tina",,,,,,,, efos:543,thesis,"Izravna strana ulaganja (FDI) - analiza hrvatskog iskustva","Pahel, Mario",,,,,,,, efos:569,thesis,"Komparativna analiza gospodarstva Republike Hrvatske i Republike Poljske u razdoblju od 2011. do 2015. godine","Šutalo, Marija",,,,,,,, efos:553,thesis,"Marketinške strategije trgovinskog poduzeća","Đolić, Vedrana",,,,,,,, efos:541,thesis,"Turizam i regionalna konkurentnost - slučaj Eko sela i pivovare Sveti Juraj","Horvat, Martina",,,,,,,, efos:539,thesis,"Zelene regije izazovi i perspektive","Krajtner, Matija",,,,,,,, efos:367,thesis,"Neprofitni marketing na primjeru osnovne škole","Čevelak, Antonija",,,,,,,, efos:657,thesis,"Oblikovanje skladišta i rasporeda robe u skladištu na primjeru gospodarskog subjekta Divmar d.o.o.","Dujak, Dora",,,,,,,, efos:982,thesis,"Uloga marketinga u srednjoškolskom obrazovanju","Križanović Maurer, Suzana",,,,,,,, efos:1884,thesis,"Etika u marketingu","Bagarić, Dijana",,,,,,,, efos:720,thesis,"Promocija gospodarskog subjekta ""Portanova""","Hodak, Kristina",,,,,,,, efos:722,thesis,"Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook","Japarić, Kristina",,,,,,,, efos:715,thesis,"Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu","Burušić Barčan, Ivana",,,,,,,, efos:329,thesis,"Analiza financijskih izvještaja poduzeća Atlantic grupa d.d.","Matasović, Zrinka",,,,,,,, efos:328,thesis,"Analiza financijskih izvještaja poduzeća Kraš d.d. u razdoblju od 2011. godine do 2014. godine","Škarica, Ivana",,,,,,,, efos:304,thesis,"Analiza tržišnih struktura u ekonomskoj teoriji","Andabak, Marko",,,,,,,, efos:754,thesis,"Marketinška etika u farmaceutskoj indrustriji","Redlih, Jasna",,,,,,,, efos:355,thesis,"Odnosi s javnošću i politička komunikacija v 2.0","Rudan, Darijan",,,,,,,, efos:300,thesis,"Utjecaj okruženja na diferencijaciju strategije međunarodnog marketinga","Škojo, Ivan",,,,,,,, efos:290,thesis,"Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar","Gujčić, Domagoj",,,,,,,, efos:277,thesis,"Mjerenje rizika projekta analizom osjetljivosti, scenarija i stabla odlučivanja - primjer iz poslovne prakse","Dominković, Mirna",,,,,,,, efos:276,thesis,"Emocionalna inteligencija u poslovnom pregovaranju","Čapo - Milenić, Izabela",,,,,,,, efos:223,thesis,"Menadžment događanja (event menadžment)","Mićan, Mirela",,,,,,,, efos:224,thesis,"Teorijski okviri konkurentskih i nekonkurentskih grana","Ćatić, Martina",,,,,,,, efos:148,thesis,"Upravljanje ljudskim potencijalima u malim i srednjim poduzećima na primjeru poduzeća Gauss Development","Miladić, Vedrana",,,,,,,, efos:143,thesis,"Društveno odgovorno poslovanje i pregovaranje","Kolesarić, Petra",,,,,,,, efos:136,thesis,"Ukupni javni dug Republike Hrvatske","Dernaj, Stjepan",,,,,,,, efos:135,thesis,"Usporedba proračuna Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine od 2011. do 2014. godine","Đukić, Anto",,,,,,,, efos:14,thesis,"Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu","Šimić, Vjekoslav",,,,,,,,