@mastersthesis{efos:5837, author = {{Zajec, Maja}}, title = {{DIZAJN U FUNKCIJI MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efos:5517, author = {{Čavka, Danijela}}, title = {{Izvoz poslovnog subjekta Pliva na tržište Istočne i Južne Europe}}, } @mastersthesis{efos:5793, author = {{Topalović, Klara}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU ORGANICA VITA}}, } @mastersthesis{efos:5789, author = {{Talajić, Maja}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU DIGITALNE PLATFORME ŽENSKI RECENZIRAJ}}, } @mastersthesis{efos:5553, author = {{Fekete, Branimir}}, title = {{Strategije distribucije na primjeru autoindustrije u uvjetima zelene tranzicije u EU}}, } @mastersthesis{efos:5616, author = {{Klarić, Martina}}, title = {{UTJECAJ MEDIJA I MASOVNE KOMUNIKACIJE NA ODLUKE U KUPNJI}}, } @mastersthesis{efos:5526, author = {{Pakšec, Dora}}, title = {{OCJENA KAMPANJE ZA PODIZANJE SVIJESTI O BRENDU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efos:5879, author = {{Kovačević, Patricia}}, title = {{PODCAST – PLATFORMA ZA PRIPOVIJEDANJE PUTEM AUDIO SADRŽAJA}}, } @mastersthesis{efos:5728, author = {{Poplašen, Ivana}}, title = {{PRIJENOS UŽIVO KAO ISTAKNUTA VIDEO FORMA}}, } @mastersthesis{efos:5827, author = {{Vovk, Vanja}}, title = {{UPORABA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA U PROCESU BRENDIRANJA}}, } @mastersthesis{efos:5483, author = {{Bartolović, Katarina}}, title = {{UTJECAJ VIDEA I SLIKE NA PERFORMANSE OGLASA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{efos:5660, author = {{Matić, Stjepan}}, title = {{VIDEO DNEVNIK KAO SREDSTVO DOSTAVLJANJA MULTIMEDIJALNE PORUKE}}, } @mastersthesis{efos:5631, author = {{Kubica, Ena}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU DORINE KRAŠ}}, } @mastersthesis{efos:5809, author = {{Vidić, Ema}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU LINO LADA}}, } @mastersthesis{efos:5610, author = {{Jurišić, Lucija}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU RED BULL-A}}, } @mastersthesis{efos:5571, author = {{Garić, Gabrijela}}, title = {{ANALIZA ULOGE PSIHOLOGIJE U MARKETINGU NA PRIMJERU „COCA COLE“}}, } @mastersthesis{efos:5497, author = {{Bošnjak, Ivan}}, title = {{ANALIZA ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA iPhone X}}, } @mastersthesis{efos:5605, author = {{Jahaj, Laura}}, title = {{OBLICI MANIPULACIJE POTROŠAČIMA I NAČINI NJIHOVE ZAŠTITE NA PRIMJERU MCDONALD'SA}}, } @mastersthesis{efos:5550, author = {{Ezgeta, Ivona}}, title = {{PRIMJENA ODRŽIVOG MARKETINGA NA PRIMJERU ADIDASA}}, } @mastersthesis{efos:5826, author = {{Vodeničar, Patrick}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU GPP-A}}, } @mastersthesis{efos:5565, author = {{Filipović, Antonio}}, title = {{MOGUĆNOSTI PRIMJENE INTERAKTIVNOSTI I MULTIMEDIJE U KULTURI}}, } @mastersthesis{efos:5598, author = {{Ištuk, Ana}}, title = {{TEHNOLOGIJA PROŠIRENE STVARNOSTI U SLUŽBI DOSTAVLJANJA SADRŽAJA U OKRUŽJE KORISNIKA}}, } @mastersthesis{efos:5538, author = {{Divjak, Ivana}}, title = {{ANALIZA GREENFIELD I BROWNFIELD ULAGANJA}}, } @mastersthesis{efos:5755, author = {{Sklobić, Marija}}, title = {{MARKETING PLAN ORDINACIJE DENTALNE MEDICINE SIBER}}, } @mastersthesis{efos:5480, author = {{Barać, Antonela}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZA AUTOŠKOLU STRIC}}, } @mastersthesis{efos:5505, author = {{Brlić, Katarina}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZA LEADSFMC}}, } @mastersthesis{efos:5692, author = {{Orašinović, Lorena}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU PODUZEĆA „FRANCK“}}, } @mastersthesis{efri:4242, author = {{Kuduz, Vinko}}, title = {{Utjecaj predizborne kampanje na ishod rezultata izbora - analiza slučaja}}, } @mastersthesis{efos:5531, author = {{Čupić, Leon}}, title = {{ANALIZA ULOGE PSIHOLOGIJE U MARKETINGU NA PRIMJERU SUPER BOWL-A}}, } @mastersthesis{efos:5429, author = {{Raić, Ivančica}}, title = {{MARKETING PLAN ASTROGARDENA}}, } @mastersthesis{efos:5094, author = {{Klobučar, Ankica}}, title = {{ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U KRIZNOM KOMUNICIRANJU}}, } @mastersthesis{efos:5262, author = {{Mihalj, Petar}}, title = {{MEDIJSKA KULTURA U SUVREMENOM DRUŠTVU}}, } @mastersthesis{efos:5228, author = {{Münz Filipović, Lea}}, title = {{MULTIMEDIJA U INDUSTRIJI VIDEO IGARA}}, } @mastersthesis{efos:5075, author = {{Jurić, Marija}}, title = {{MULTIMEDIJSKI SADRŽAJI U OBRAZOVANJU}}, } @mastersthesis{efos:4969, author = {{Čuić, Dino}}, title = {{PODCAST KAO MEDIJ SUVREMENOG AUDIO OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efos:5166, author = {{Majstrović, Lucija}}, title = {{STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA NA DRUŠTVENOJ MREŽI INSTAGRAM}}, } @mastersthesis{efos:5115, author = {{Kujavić, Filip}}, title = {{STRATEGIJA MARKETING SADRŽAJA U SPORTU}}, } @mastersthesis{efos:5398, author = {{Zušćak, Domagoj}}, title = {{UPOTREBA MULTIMEDIJSKIH ELEMENATA PRI IZRADI WEB SJEDIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5357, author = {{Tomas, Luka}}, title = {{UTJECAJ KORISNIČKOG SUČELJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO}}, } @mastersthesis{efos:5154, author = {{Živković, Lucija}}, title = {{UTJECAJ ZVUKA NA KORISNIČKO PONAŠANJE}}, } @mastersthesis{efos:5302, author = {{Soldo, Dorian}}, title = {{MARKETING STRATEGIJE NA PRIMJERU „LEDO plus d.o.o.“}}, } @mastersthesis{efos:5116, author = {{Kujundžić, Vjekoslava}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA KREATORA SADRŽAJA IVANE MIŠKOVIĆ}}, } @mastersthesis{efos:5374, author = {{Vidaković, Marija}}, title = {{ONLINE UPRAVLJANJE KATEGORIJAMA}}, } @mastersthesis{efos:5318, author = {{Svoren, Luka}}, title = {{STRATEGIJA DISTRIBUCIJE NA PRIMJERU TVRTKE RAVLIĆ D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:5371, author = {{Veseličić, Kristina}}, title = {{STRATEŠKI MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU GOSPODARSKOG SUBJEKTA DNNA D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:5269, author = {{Popović, Domagoj}}, title = {{USPOREDBA STRATEGIJA PROMOCIJE PROIZVODA COCA-COLA I PEPSI}}, } @mastersthesis{efos:5266, author = {{Ploh, Josipa}}, title = {{UTJECAJ LAYOUTA PRODAVAONICE NA PONAŠANJE KUPACA}}, } @mastersthesis{efos:4919, author = {{Bakić, Dora}}, title = {{POLITIKA PRUŽANJA USLUGA KUPCIMA NA PRIMJERU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efos:5101, author = {{Kozić, Antonela}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU MODNOG BRENDA ELFS}}, } @mastersthesis{efos:5199, author = {{Matasović, Marta}}, title = {{Analiza marketinškog miksa na primjeru „Rimac Automobili“}}, } @mastersthesis{efos:5405, author = {{Glavaš, Marko}}, title = {{Analiza životnog ciklusa proizvoda "Osječko pivo"}}, } @mastersthesis{efos:5077, author = {{Jurilj, Ana}}, title = {{ELEMENTI STVARANJA I SNAGE BRENDA NA PRIMJERU LEGO KOCKICA}}, } @mastersthesis{efos:5092, author = {{Klasan, Nives}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU TVRTKE APPLE INC.}}, } @mastersthesis{efos:5055, author = {{Ježabek, Natalia}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE NA PRIMJERU TVRTKE DM}}, } @mastersthesis{efos:5384, author = {{Vučković, Ana}}, title = {{MARKETING PLAN KOZMETIČKOG SALONA ANJA}}, } @mastersthesis{efos:5298, author = {{Savić, Jasna}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU FRANCK ČAJEVA}}, } @mastersthesis{efos:5395, author = {{Zlomislić, Antun}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU SAPONIA I FAKS HELIZIM}}, } @mastersthesis{efos:5031, author = {{Malenjak, Iva}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN VINARIJE}}, } @mastersthesis{efos:5231, author = {{Nikolić, Lana}}, title = {{Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS}}, } @mastersthesis{efos:5140, author = {{Lovrić, Barbara}}, title = {{ELEMENTI STVARANJA SNAGE BRENDA NA PRIMJERU ZADRUGE VRHUNSKO VUKOVARSKO}}, } @mastersthesis{efos:5049, author = {{Momčilović, Jelena}}, title = {{KVALITETA ŽIVOTA STARIJE POPULACIJE}}, } @mastersthesis{efos:5309, author = {{Stjepanović, Jelena}}, title = {{Inozemna izravna ulaganja kao način ulaska na inozemno tržište}}, } @mastersthesis{efos:5205, author = {{Pavošević, Mia}}, title = {{Marketinški plan pčelarskog OPG-a}}, } @mastersthesis{efos:4920, author = {{Balić, Claudia}}, title = {{ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU RYANAIRA}}, } @mastersthesis{efos:5004, author = {{Geošić, Danijel}}, title = {{ANALIZA VAŽNOSTI I OBILJEŽJA ZELENE JAVNE NABAVE NA PRIMJERU TRGOVAČKOG DRUŠTVA UNIVERZAL d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:5018, author = {{Horvat Milojević, Suzana}}, title = {{MARKETING-STRATEGIJA NA PRIMJERU PODUZEĆA PODRAVKA D.D}}, } @mastersthesis{efos:4995, author = {{Flačer, Lorena}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU JANA}}, } @mastersthesis{efos:5095, author = {{Knežević, Dora}}, title = {{IZVORI SEKUNDARNIH PODATAKA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:5148, author = {{Haring, Lucija}}, title = {{OBLICI MANIPULACIJE POTROŠAČIMA I NAČINI NJIHOVE ZAŠTITE NA PRIMJERU PROMJENE CIJENA}}, } @mastersthesis{efos:4859, author = {{Knežević, Marina}}, title = {{PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efos:4999, author = {{Budić, Gabrijela}}, title = {{OPTIMIZACIJA MULTIMEDIJALNIH ELEMENATA I WEB TRAŽILICE}}, } @mastersthesis{efri:3682, author = {{Marinović, Milen}}, title = {{Percepcija pravedne trgovine među mladim potrošačima}}, } @mastersthesis{efri:4095, author = {{Žuklić, Kristijan}}, title = {{Primjena oglašavanja usmenom predajom u mikro i malim poduzećima}}, } @mastersthesis{efos:4574, author = {{Radonić, Tena}}, title = {{STAVOVI I ZNANJE POTROŠAČA O KONCEPTU I OZNACI PRAVEDNE TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efos:4254, author = {{Vukušić, Mario}}, title = {{UTJECAJI IZ MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA GOSPODARSKI SUBJEKT U ENERGETSKOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efos:4549, author = {{Karaula, Klaudija}}, title = {{EKOLOŠKA OSVIJEŠTENOST HRVATSKIH POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efos:4540, author = {{Budimir, Ivan}}, title = {{FRANŠIZNO POSLOVANJE MCDONALD´Sa}}, } @mastersthesis{efos:4535, author = {{Rakitić, Dea}}, title = {{MARKETING PLAN PODUZEĆA PASTA FANTASY}}, } @mastersthesis{efos:4550, author = {{Milković, Dora}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA PETULA FOODS}}, } @mastersthesis{efos:4555, author = {{Iličić, Nikola}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZANATSKE PIVOVARE MALI DIV}}, } @mastersthesis{efos:4547, author = {{Mihić, Filip}}, title = {{STRATEGIJA PROIZVODA NA PRIMJERU SLADOLEDA „KING“ TVRTKE LEDO PLUS D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:4545, author = {{Mutavdžić, Sandra}}, title = {{STRATEGIJE PROMOCIJE NA PRIMJERU TVRTKE „DM“}}, } @mastersthesis{efos:4486, author = {{Jozanović, Bruno}}, title = {{ETIKA U MARKETINGU STUDIJA SLUČAJA ZAGREBAČKA PIVOVARA}}, } @mastersthesis{efos:4487, author = {{Župan, Ivona}}, title = {{ODRŽIVI RAZVOJ REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{efos:4757, author = {{Majačić, Ana-Marija}}, title = {{ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efos:4728, author = {{Sklobić, Marija}}, title = {{Marketinški aspekti ponovnog lansiranja napuštenog proizvoda na primjeru "Bubi" sladoleda}}, } @mastersthesis{efos:4726, author = {{Devčić, Sara}}, title = {{UVOĐENJE EKOLOŠKOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE NA PRIMJERU PRIRODNE KOZMETIKE}}, } @mastersthesis{efos:4727, author = {{Talajić, Maja}}, title = {{ČIMBENICI UTJECAJA NA IMPULZIVNE KUPNJE POTROŠAČA NA PRIMJERU MODNE MARKE ZARA}}, } @mastersthesis{efos:4452, author = {{Dumenčić, Barbara}}, title = {{Analiza kategorije kave unutar maloprodajnih lanaca Konzum, Spar i Lidl - Consumer Decision Tree metoda}}, } @mastersthesis{efos:4705, author = {{Topalović, Klara}}, title = {{MARKETINŠKI ASPEKTI AMBALAŽE PROIZVODA NA PRIMJERU FRANCK D.D.}}, } @mastersthesis{efos:4701, author = {{Klobučar, Gabrijela}}, title = {{NELOJALNA KONKURENCIJA I NJEZINI UČINCI NA PRIMJERU COCA-COLA}}, } @mastersthesis{efos:4454, author = {{Krenek, Maja}}, title = {{ONLINE CATEGORY MANAGEMENT}}, } @mastersthesis{efos:4700, author = {{Lilić, Valentina}}, title = {{POZICIONIRANJE NA TRŽIŠTU KAO DIO CILJNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ČIPSA FRANCK}}, } @mastersthesis{efos:4699, author = {{Zajec, Maja}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERIMA AMAZONA I EBAYJA}}, } @mastersthesis{efos:4704, author = {{Orašinović, Lorena}}, title = {{ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA ČOKOLINO}}, } @mastersthesis{efos:4432, author = {{Sabljak, Marijana}}, title = {{BRENDIRANJE DRŽAVE}}, } @mastersthesis{efos:4691, author = {{Čorić, Patricia}}, title = {{DUBINSKI INTERVJU I NJEGOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efos:4431, author = {{Maksimović, Katarina}}, title = {{KVALITETA ŽIVOTA U RH}}, } @mastersthesis{efos:4422, author = {{Turalija, Luka}}, title = {{MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VINO-BUHAČ}}, } @mastersthesis{efos:4425, author = {{Mališić-Kovačević, Lorna}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN TRGOVINE KAPITALAC}}, } @mastersthesis{efos:4428, author = {{Prokuplja, Tena}}, title = {{STAVOVI I ZNANJE POTROŠAČA O EKOLOŠKIM OZNAKAMA NA PROIZVODIMA}}, } @mastersthesis{efos:4424, author = {{Mirnik, Ana}}, title = {{STRATEŠKI SAVEZI KAO NAČIN ULASKA NA INOZEMNOTRŽIŠTE NA PRIMJERU PODRAVKE I NESTLÉA}}, } @mastersthesis{efos:4426, author = {{Kavelj, Kristina}}, title = {{ULOGA POTROŠAČA U ZAŠTITI OKOLIŠA I OSTVARIVANJU ODRŽIVOG RAZVOJA}}, } @mastersthesis{efos:4383, author = {{Glavurdić, Vedran}}, title = {{UTJECAJ ČLANSTVA U WTO-U NA ODRŽIVI RAZVOJ U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{efos:4648, author = {{Fekete, Branimir}}, title = {{Primjena i učinci segmentacije tržišta na primjeru potencijalnih kupaca nekretnina u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:4647, author = {{Tutenov, Anita}}, title = {{Primjena održivog marketinga na primjeru tvrtke Lego}}, } @mastersthesis{efos:4361, author = {{Grundler, Darko}}, title = {{MARKETING PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA VIJUGA J.D.O.O.}}, } @mastersthesis{efos:4362, author = {{Reštarović, Pamela}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN POSLOVNOG SUBJEKTA JUDITA'S WORLD}}, } @mastersthesis{efos:4367, author = {{Patron, Marko}}, title = {{Marketing plan poduzeća Kandit d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:4353, author = {{Pakšec, Tea}}, title = {{OPERATIVNI PROCES PRODAJE I USLUGE KUPCIMA NA PRIMJERU PODUZEĆA „INDITEX“ (ZARA)}}, } @mastersthesis{efos:4346, author = {{Lachner, Tea}}, title = {{ANALIZA MARKETING- STRATEGIJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA „MALI DIV D.O.O.“}}, } @mastersthesis{efos:4345, author = {{Grahovac, Lea}}, title = {{STRATEGIJA POZICIONIRANJA PROIZVODA NA PRIMJERU „Gaia Naturelle Kolagen shot“}}, } @mastersthesis{efos:4349, author = {{Alerić, Tomislav}}, title = {{SUVREMENI TRENDOVI U VODSTVU}}, } @mastersthesis{efos:4341, author = {{Vilović, Domagoj}}, title = {{MAKRO MARKETING SUSTAV REPUBLIKE HRVATSKE – IT INDUSTRIJA}}, } @mastersthesis{efos:4295, author = {{Vincetić, Matea}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN ZA PROIZVOD HAKUMA}}, } @mastersthesis{efos:4296, author = {{Hodak, Nikolina}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Tan Bueno}}, } @mastersthesis{efos:4148, author = {{Piskrec, Martina}}, title = {{Franšiza kao način ulaska na inozemno tržište na primjeru McDonald´s - a}}, } @mastersthesis{efri:3331, author = {{Knežević, Ivana}}, title = {{Povezanost marketinške komunikacije iinformiranosti građana uz obnovljive izvore energije}}, } @mastersthesis{efos:3876, author = {{Steiner, Josip}}, title = {{Analiza marketing strategije gospodarskog subjekta Podravka}}, } @mastersthesis{efos:3845, author = {{Mihić, Mia}}, title = {{Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3475, author = {{Benčić, Ivana}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta Ricardo d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3664, author = {{Gelo, Ivan}}, title = {{Strategije izbornog marketinga}}, } @mastersthesis{efri:2733, author = {{Živolić, Joelle}}, title = {{Trendovi u potrošnji ekološki odgovornih potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3530, author = {{Mandurić, Ivana}}, title = {{Utjecaj održivog razvoja na marketing strategjiu kompanije Philip Morris}}, } @mastersthesis{efos:3591, author = {{Ćorić, Vedrana}}, title = {{Održivi razvoj mogućnosti i ograničenja hrvatskih gradova}}, } @mastersthesis{efos:3904, author = {{Pervan, Antonija}}, title = {{Uloga održivog marketinga u ostvarivanju održivog razvoja}}, } @mastersthesis{efos:3409, author = {{Bekić, Ivana}}, title = {{Analiza životnog ciklusa proizvoda "Kinder Bueno"}}, } @mastersthesis{efos:3434, author = {{Orlović, Lucija}}, title = {{Etičnost u istraživanju tržišta}}, } @mastersthesis{efos:3604, author = {{Ilić, Ivan}}, title = {{Strateško planiranje ulaska Work and Travel Group d.o.o. na tržište Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:3899, author = {{Kontrec, Toni}}, title = {{Gerila marketing u malim i srednjim tvrtkama}}, } @mastersthesis{efos:3579, author = {{Skender, Erik}}, title = {{Guerrillski marketing u novim medijima}}, } @mastersthesis{efos:3854, author = {{Janić, Petra}}, title = {{Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:3913, author = {{Kursar, Vedran}}, title = {{Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju potrošača o imidžu branda}}, } @mastersthesis{efos:4036, author = {{Pavošević, Mia}}, title = {{Istraživanje političkog tržišta}}, } @mastersthesis{efos:3575, author = {{Đukić, Valentina}}, title = {{Marketinški plan poslovnog subjekta EDukOS - Centar znanja d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:4048, author = {{Savić, Jasna}}, title = {{Promjene u nabavnom i prodajnom poslovanju razvojem e-trgovina}}, } @mastersthesis{efos:4030, author = {{Miketa, Nikolina}}, title = {{MYSTERY SHOPPING I NJEGOVA ULOGA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA NA PRIMJERU HERAKLEA d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:3867, author = {{Uglješić, Robert}}, title = {{Kvaliteta života u RH}}, } @mastersthesis{efos:3636, author = {{Kovačević, Marija}}, title = {{Komparativni prikaz različitih modaliteta ulaza na inozemno tržište}}, } @mastersthesis{efos:3206, author = {{Jakovljević, Kristijan}}, title = {{Analiza inozemnih izravnih ulaganja}}, } @mastersthesis{efos:2852, author = {{Mršić, Anton}}, title = {{Analiza promotivnih poruka u nogometnom klubu Osijek}}, } @mastersthesis{efos:3649, author = {{Piplica, Antonela}}, title = {{Ekološka svjesnost hrvatskih potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2939, author = {{Lipai, Mario}}, title = {{Franšizni modeli u Hrvatskoj i svijetu}}, } @mastersthesis{efos:2856, author = {{Sivrić, Branimir}}, title = {{Inovacije i inovacijski procesi kao temelj razvijanja konkurentske prednosti}}, } @mastersthesis{efos:3253, author = {{Mijolović, Vjekoslav}}, title = {{Marketinški plan OseaDesign}}, } @mastersthesis{efos:3164, author = {{Kekez, Dino}}, title = {{Marketinški plan poduzeća INA d.d.}}, } @mastersthesis{efos:3672, author = {{Mutavdžić, Sandra}}, title = {{Promjene u nabavnom i prodajnom poslovanju razvojem e-trgovina}}, } @mastersthesis{efos:3186, author = {{Bilandžić, Karla}}, title = {{Razvoj političkog branda}}, } @mastersthesis{efos:3159, author = {{Stanić, Ema}}, title = {{Marketing usluga na primjeru hotela Waldinger}}, } @mastersthesis{efos:2805, author = {{Obradović, Ivana}}, title = {{Analiza ponude gotovinskih kredita u hrvatskim bankama}}, } @mastersthesis{efos:3108, author = {{Krenek, Maja}}, title = {{B2B tržište - organizacija/specifičnosti nabavnog i prodajnog poslovanja na primjeru gospodarskog subjekta Grbić d.o.o.}}, } @mastersthesis{efos:2988, author = {{Pintar, Michaela}}, title = {{Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola}}, } @mastersthesis{efos:2394, author = {{Majić, Ivana}}, title = {{Strategija uspostavljanja odnosa s potrošačima (CRM) na primjeru gospodarskog subjekta "dm-drogerie markt"}}, } @mastersthesis{efos:2214, author = {{Hocenski, Hana}}, title = {{Uloga i važnost održivosti u turizmu}}, } @mastersthesis{efos:2222, author = {{Botkuljak, Marta}}, title = {{Utjecaj vizualnog merchandisinga na impulzivnu kupnju potrošača}}, } @mastersthesis{efos:2143, author = {{Gusić, Zoran}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:2148, author = {{Gusić, Zoran}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1558, author = {{Pap, Ana}}, title = {{Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana}}, } @mastersthesis{efos:1746, author = {{Palijan, Josip}}, title = {{Kreiranje marketinškog plana na primjeru sportske akademije Vunderkid}}, } @mastersthesis{efos:1707, author = {{Kratofil, Ena}}, title = {{Marketing društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efos:1750, author = {{Bašurić, Marina}}, title = {{Stilovi vodstva u menadžmentu}}, } @mastersthesis{efos:1672, author = {{Dumančić, Darija}}, title = {{Digitalni marketing - Addiko bank}}, } @mastersthesis{efos:1594, author = {{Šestanj, Marko}}, title = {{Rješenje poslovnog slučaja "Kandit čokolada"}}, } @mastersthesis{efos:1660, author = {{Murvaj, Mihaela}}, title = {{Etika u marketingu na primjeru Hrvatskog Telekoma d.d.}}, } @mastersthesis{efos:1737, author = {{Abjanović, Vesna}}, title = {{Istraživananje stavova potrošača Kraš proizvoda - kategorija čokolade}}, } @mastersthesis{efos:1611, author = {{Mikan, Sven}}, title = {{Promocija u gospodarskom subjektu "Mr. ČinkOs"}}, } @mastersthesis{efos:1661, author = {{Jelenić, Ivana}}, title = {{Utjecaj novih tehnologija na marketing i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efos:1531, author = {{Ljubanić, Jelena}}, title = {{Marketing-strategije u gospodarskom subjektu "Mali pogonski strojevi d.o.o."}}, } @mastersthesis{efos:1354, author = {{Bilandžić, Karla}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na političku participaciju mladih}}, } @mastersthesis{efos:1504, author = {{Brčina, Nataša}}, title = {{Analiza i prikaz financijskih izvještaja najznačajnijih poduzeća u vlasništvu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{efos:1472, author = {{Vidaković, Jelena}}, title = {{Analiza proračuna lokalnih jedinica samouprave na praktičnom primjeru grada Požege u razdoblju od 2013. godine do 2017. godine}}, } @mastersthesis{efos:1490, author = {{Zovkić, Marija}}, title = {{E-marketing}}, } @mastersthesis{efos:1471, author = {{Uzurov, Boris}}, title = {{Franšiza}}, } @mastersthesis{efos:1489, author = {{Vajda, Anja}}, title = {{Strategije ulaska na inozemna tržišta na primjeru ulaska Osječke pivovare na tržište Bosne i Hercegovine}}, } @mastersthesis{efos:1503, author = {{Mikić, Iva}}, title = {{Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:1367, author = {{Marjanović, Terezija}}, title = {{Uloga i značaj motivacije xyz generacija u suvremeno doba.}}, } @mastersthesis{efos:1470, author = {{Jakovljević, Kristijan}}, title = {{Uloga i značaj nacionalnih parkova kao javnih dobara u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1412, author = {{Grubeša, Dolores}}, title = {{Zelena javna nabava u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1387, author = {{Ivančić, David}}, title = {{Voice of customer (VOC) analize kao suvremeni marketinški alat za izgradnju podataka o Feedbacku-u korisnika}}, } @mastersthesis{efos:1555, author = {{Dudjak, Marko}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu osiguranja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{efos:1304, author = {{Franjković, Jelena}}, title = {{Cijene i cjenovni imidž maloprodavača}}, } @mastersthesis{efos:1140, author = {{Raspasović, Ivana}}, title = {{Strategija distribucije na temelju primjera tvrtke Vindija d.d.}}, } @mastersthesis{efos:406, author = {{Stanković, Anica}}, title = {{Gerilski marekting}}, } @mastersthesis{efos:482, author = {{Ivković, Martina}}, title = {{Stavovi potrošača o ekološkim oznakama i oglasima za prehrambene proizvode}}, } @mastersthesis{efos:481, author = {{Čolić, Marija}}, title = {{Uloga životnog stila potrošača u određenju sklonosti kupovini}}, } @mastersthesis{efos:480, author = {{Kopf, Ivona}}, title = {{Zeleni marketing tvrtke Drogerie Markt}}, } @mastersthesis{efos:1884, author = {{Bagarić, Dijana}}, title = {{Etika u marketingu}}, } @mastersthesis{efos:720, author = {{Hodak, Kristina}}, title = {{Promocija gospodarskog subjekta "Portanova"}}, } @mastersthesis{efos:722, author = {{Japarić, Kristina}}, title = {{Strategija oglašavanja putem društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{efos:715, author = {{Burušić Barčan, Ivana}}, title = {{Utjecaj marketinga na položaj žena u društvu}}, } @mastersthesis{fthm:79, author = {{Visintin, Sara}}, title = {{Marketing menadžment događaja}}, } @mastersthesis{fthm:72, author = {{Stanić, Darija}}, title = {{Strateški marketing plan turizma Grada Opatije}}, } @mastersthesis{fthm:65, author = {{Rapaić, Sandra}}, title = {{Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag}}, } @mastersthesis{efos:290, author = {{Gujčić, Domagoj}}, title = {{Marketing plan na primjeru Memorijalnog centra domovinskog rata Vukovar}}, } @mastersthesis{fthm:54, author = {{Kapeš, Martina}}, title = {{Istraživanje imidža u funkciji brendiranja grada Varaždina kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:61, author = {{Matijević, Mirta}}, title = {{Marketinška komunikacija hotelskih poduzeća na Kvarneru putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{efos:229, author = {{Pleša, Nikolina}}, title = {{Marketing zdrave prehrane}}, } @mastersthesis{efos:175, author = {{Živković, Maja}}, title = {{Content Marketing i Branding u B2B i B2C oblicima poslovanja}}, } @mastersthesis{efos:1868, author = {{Jurić, Ana}}, title = {{Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger}}, } @mastersthesis{fthm:45, author = {{Fazlić, Filip}}, title = {{Marketing plan turističke destinacije NP Plitvička jezera}}, } @mastersthesis{efos:108, author = {{Marijanović, Mateja}}, title = {{Utjecaj branda na ponašanje potrošaća}}, } @mastersthesis{efos:14, author = {{Šimić, Vjekoslav}}, title = {{Marketing kulturnih događaja namjenjenih turističkom tržištu}}, }