@mastersthesis{vevu:1596, author = {{Božinović, Zvonimir}}, title = {{TRGOVINA U EU}}, } @mastersthesis{vevu:1582, author = {{Klarić, Antonio}}, title = {{LOGISTIKIA U TRGOVINI I SKLADIŠTU}}, } @mastersthesis{vevu:1575, author = {{Džaja, Anton}}, title = {{STRATEGIJA RASTA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vevu:1574, author = {{Kulić Tomasini, Blaženka}}, title = {{STRATEŠKI PRISTUPI RJEŠAVANJU SUKOBA U ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{vevu:1569, author = {{Žužić, Fran}}, title = {{FINANCIRANJE MLADIH POLJOPRIVREDNIKA KROZ EUROPSKI POLJOPRIVREDNI FOND ZA RURALNI RAZVOJ}}, } @mastersthesis{vevu:1570, author = {{Nol, Ana}}, title = {{GOSPODARSTVO ŠPANJOLSKE}}, } @mastersthesis{vevu:1572, author = {{Kunji, Žana}}, title = {{SOCIJALNO PODUZETNIŠTVO}}, } @mastersthesis{vevu:1568, author = {{Bićanić, Filip}}, title = {{TRENDOVI U PRODAJNOM POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vevu:1542, author = {{Holovka, Alen}}, title = {{KREIRANJE IDENTITETA BRENDA}}, } @mastersthesis{vevu:1515, author = {{Malarić, Ivana}}, title = {{PREFERENCIJE KUPACA PRILIKOM KUPOVINE}}, } @mastersthesis{vevu:1501, author = {{Suknović, Mateja}}, title = {{PRODAJA OSIGURANJA}}, } @mastersthesis{vevu:1518, author = {{Perak, Ivona}}, title = {{PRODAJNO POSLOVANJE U PODUZEĆU KRAŠ d.d.}}, } @mastersthesis{vevu:1464, author = {{Liščić Martinović, Martina}}, title = {{IZAZOVI I PRILIKE ŽENSKOG PODUZETNIŠTVA U OSJEČKO - BARANJSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{vevu:1462, author = {{Kovačić, Domagoj}}, title = {{MOTIVACIJA ZAPOSLENIKA}}, } @mastersthesis{vevu:1465, author = {{Šat, Danijela}}, title = {{PODUZETNIČKA AKTIVNOST U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vevu:1463, author = {{Gradišar, Juraj}}, title = {{TURIZAM EU}}, } @mastersthesis{vevu:1467, author = {{Jurkić, Željka}}, title = {{UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA KROZ MOTIVACIJU}}, } @mastersthesis{vevu:1424, author = {{Štenc, Matija}}, title = {{UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA POSLOVANJE PODUZEĆA U TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vevu:1407, author = {{Kunčak, Branimir}}, title = {{INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE U FUNKCIJI POSLOVNE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vevu:1406, author = {{Mihaljević, Mario}}, title = {{MARKETINŠKI PLAN NOVOG PROIZVODA "SALVATOR"}}, } @mastersthesis{vevu:1364, author = {{Župančić, Goran}}, title = {{PRODAJNO POSLOVANJE U PODUZEĆU AGRIA d.o.o}}, } @mastersthesis{vevu:1347, author = {{Jularić, Ante}}, title = {{VAŽANOST DIGITALNOG MARKETINGA U KRIZNIM VREMENIMA}}, } @mastersthesis{vevu:1330, author = {{Rakin, Tihana}}, title = {{FINANCIRANJE POSLOVNE IDEJE}}, } @mastersthesis{vevu:1340, author = {{Perković, Ana}}, title = {{MOTIVACIJA ZAPOSLENIKA}}, } @mastersthesis{vevu:1339, author = {{Mitrić, Tamara}}, title = {{ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vevu:1351, author = {{Filipović, Lucija}}, title = {{UGOVOR O KREDITU}}, } @mastersthesis{vevu:1348, author = {{Šibila, Svetlana}}, title = {{DEMOGRAFSKE PROMJENE U EUROPSKOJ UNIJI}}, } @mastersthesis{vevu:1350, author = {{Krolo, Marijana}}, title = {{EU FONDOVI KAO INSTRUMENT POVEĆANJA KVALITETE VISOKOG OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vevu:1287, author = {{Andrijin, Olja}}, title = {{LIDERSTVO}}, } @mastersthesis{vevu:1349, author = {{Jurić, Sandra}}, title = {{POLJOPRIVREDA EU}}, } @mastersthesis{vevu:1284, author = {{Andrijanić, Adrien}}, title = {{Gospodarstvo Italije}}, } @mastersthesis{vevu:1283, author = {{Markić, Marija}}, title = {{POLOŽAJ ŽENA U MENADŽMENTU}}, } @mastersthesis{vevu:1280, author = {{Lovrić, Aleksandar}}, title = {{LJUDSKI POTENCIJALI}}, } @mastersthesis{vevu:1423, author = {{Gajdašić, Dominik}}, title = {{RAZVOJ I NJEGOVANJE ORGANIZACIJSKE KULTURE PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vevu:1209, author = {{Dizdar, Ana}}, title = {{ETIKA I TRGOVINSKO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{vevu:1203, author = {{Knežević, Hrvoje}}, title = {{EFIKASNOST UPRAVLJANJA ZALIHAMA U PODUZEĆU GORENJE}}, } @mastersthesis{vevu:1201, author = {{Filipović, Anamarija}}, title = {{KORIŠTENJE SREDSTAVA IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE NA PRIMJERU POLJOPRIVREDNO PODUZETNIČKOG INKUBATORA DRENOVCI d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:1202, author = {{Jakovljević, Domagoj}}, title = {{ONLINE TRGOVINA I OGLAŠAVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{vevu:1200, author = {{Bartulović, Iva}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA U EU}}, } @mastersthesis{vevu:1177, author = {{Mihaljević, Domagoj}}, title = {{E- POSLOVANJE NA PRIMJERU HRVATSKE POŠTE d.d.}}, } @mastersthesis{vevu:1176, author = {{Punda, Izabela}}, title = {{IMPLEMENTACIJA INTEGRIRANOG UPRAVLJANJA RIZICIMA U PROCESU SUFINANCIRANJA SREDSTAVA EPFRR}}, } @mastersthesis{vevu:1165, author = {{Kovčalija, Drago}}, title = {{ANALIZA POSLOVNE PRILIKE NA PRIMJERU OBITELJSKOG POLJOPRIVREDNOG GOSPODARSTVA KOVČALIJA}}, } @mastersthesis{vevu:1170, author = {{Šatović, Ines}}, title = {{LJUDSKI RESURSI I MALOPRODAJA}}, } @mastersthesis{vevu:1166, author = {{Šarić, Mirela}}, title = {{POLITIČKA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA}}, } @mastersthesis{vevu:1167, author = {{Međugorac, Kristijan}}, title = {{TRADICIONALNO PODUZETNIŠTVO}}, } @mastersthesis{vevu:1154, author = {{Stanešić, Katarina}}, title = {{ORGANIZACIJA SPACE MANAGEMENTA U PRODAVAONICI}}, } @mastersthesis{vevu:1162, author = {{Kikanović, Nataša}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KUPCIMA}}, } @mastersthesis{vevu:1124, author = {{Milanović, Dario}}, title = {{UTJECAJ DIZAJNA IZLOGA NA BROJNOST KUPACA}}, } @mastersthesis{vevu:1024, author = {{Mutter, Dinko}}, title = {{OSOBNA PRODAJA - STVARANJE ODNOSA S KUPCIMA}}, } @mastersthesis{vevu:1020, author = {{Knežević, Goran}}, title = {{PRODAJNO POSLOVANJE JAMNICE PLUS DRUŠTVO S OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU ZA PROIZVODNJU}}, } @mastersthesis{vevu:1011, author = {{Eling, Mihaela}}, title = {{ETIKA I TRGOVINSKO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{vevu:943, author = {{Knežević, Suzana}}, title = {{TRGOVINA KAO GOSPODARSKA DJELATNOST}}, } @mastersthesis{vevu:1018, author = {{Klajić, Jovan}}, title = {{ULOGA TRANSPORTNOG OSIGURANJA U MEĐUNARODNOJ TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vevu:937, author = {{Božić, Stjepan}}, title = {{UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA - MOTIVACIJSKA TEHNIKA}}, } @mastersthesis{vevu:901, author = {{Hackenberger-Kutuzović, Bernard}}, title = {{PSIHOLOGIJA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vevu:897, author = {{Naglav, Klea}}, title = {{ZNAČAJ UNAPRIJEĐENJA PRODAJE U POSLOVANJU GOSPODARSKOG SUBJEKTA}}, } @mastersthesis{vevu:892, author = {{Abramović, Antonio}}, title = {{BUDUĆNOST PROIZVODA TRGOVAČKIH MARKI I TRENDOVI NA TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vevu:878, author = {{Trnak, Martina}}, title = {{MENADŽMENT TRGOVINE PREMA TIPU FORMATA PRODAJNOG MJESTA}}, } @mastersthesis{vevu:986, author = {{Krajinović, Lea}}, title = {{POLJOPRIVREDA U EUROPSKOJ UNIJI}}, } @mastersthesis{vevu:891, author = {{Roguljić, Mihaela}}, title = {{POSLOVNA ETIKA I DRUŠTVENO ODGOVORNO PONAŠANJE}}, } @mastersthesis{vevu:968, author = {{Kampel, Anamaria}}, title = {{PRODAJNO POSLOVANJE U PODUZEĆU INA D.D.}}, } @mastersthesis{vevu:836, author = {{Vrkić, Ida}}, title = {{ANALIZA TURISTIČKOG TRŽIŠTA EU}}, } @mastersthesis{vevu:802, author = {{Bataković, Marijana}}, title = {{NABAVNO POSLOVANJE U PODUZEĆU VODOMATERIJAL D.D.}}, } @mastersthesis{vevu:801, author = {{Marković, Dejan}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA U EU}}, } @mastersthesis{vevu:791, author = {{Bakić, Dora}}, title = {{PROMOCIJSKI MIKS NA PRIMJERU PODUZEĆA COCA-COLA HBC HRVATSKA}}, } @mastersthesis{vevu:783, author = {{Zetović, Dino}}, title = {{ULOGA I UTJECAJ INTERNETA NA MARKETING U TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vevu:716, author = {{Beretić, Toni}}, title = {{ANALIZA ELEKTRONIČKOG POSLOVANJA FIRME S VIŠE OD 50 DJELATNIKA - "KRAŠ d.d."}}, } @mastersthesis{vevu:712, author = {{Spajić, Domagoj}}, title = {{ANALIZA PRIMJENE POSTOJEĆEG CMS SUSTAVA U FIRMI SA VIŠE OD 50 DJELATNIKA - VINKOPROM d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:650, author = {{Ruf, Nikola}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNI MARKETING NA PRIMJERU PODUZEĆA "DM-DROGERIE MARKT"}}, } @mastersthesis{vevu:672, author = {{Kramaček, Mateo}}, title = {{ŽELJEZNIČKI PROMET U EUROPSKOJ UNIJI}}, } @mastersthesis{vevu:640, author = {{Martinović, Natali}}, title = {{ETIKA I TRGOVINSKO POSLOVANJE}}, } @mastersthesis{vevu:639, author = {{Ćosić, Antun}}, title = {{MENADŽMENT U TRANSPORTU}}, } @mastersthesis{vevu:643, author = {{Radman, Toni}}, title = {{PRODAJNO POSLOVANJE PODUZEĆA "SUPER ANJA" d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:641, author = {{Kurtagić, Denis}}, title = {{SUSTAV UPRAVO NA VRIJEME (JIT) U POSLOVNOJ LOGISTICI}}, } @mastersthesis{vevu:614, author = {{Zušćak, Domagoj}}, title = {{ANALIZA ELEKTRONIČKOG POSLOVANJA FIRME S VIŠE OD 50 DJELATNIKA - "PYRIUS"}}, } @mastersthesis{vevu:576, author = {{Klajić, Stefan}}, title = {{NABAVNO POSLOVANJE PODUZEĆA AGRONOM d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:571, author = {{Smetiško, Mario}}, title = {{PROMET I NJEGOV ZNAČAJ U MEĐUNARODNOJ TRGOVINI}}, } @mastersthesis{vevu:596, author = {{Zušćak, Sanja}}, title = {{TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vevu:647, author = {{Doboš, Matea}}, title = {{KATOLOŠKA PRODAJA NA PRIMJERU FARMASI}}, } @mastersthesis{vevu:572, author = {{Raić, Ivančica}}, title = {{MARKETING U SUVREMENOM POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vevu:551, author = {{Matanovac, Matea}}, title = {{PERCIPIRANA VRIJEDNOST TRGOVAČKIH MARKI}}, } @mastersthesis{vevu:550, author = {{Vrhar, Darko}}, title = {{VELEPRODAJNI PROCES NA PRIMJERU TVRTKE OSKAR d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:496, author = {{Šimić, Eugen}}, title = {{MARKETING NA PRIMJERU COCA COLA KOMPANIJE}}, } @mastersthesis{vevu:450, author = {{Krolo, Tamara}}, title = {{UGOVORI O PRIJEVOZU U POMORSKOM PRAVU}}, } @mastersthesis{vevu:453, author = {{Maslov, Ivana}}, title = {{INTERNETSKI TRGOVINSKI CENTRI}}, } @mastersthesis{vevu:452, author = {{Bilogrević, Aleksandar}}, title = {{STVARANJE I UPRAVLJANJE VLASTITIM BRENDOM}}, } @mastersthesis{vevu:454, author = {{Modrić, Jerko}}, title = {{SPORTSKI MENADŽMENT}}, } @mastersthesis{vevu:414, author = {{Vukojević, Ivan}}, title = {{MARKETING I MALOPRODAJA}}, } @mastersthesis{vevu:415, author = {{Stanković, Aleksandar}}, title = {{TRGOVAČKI MARKETING U MALOPRODAJI}}, } @mastersthesis{vevu:371, author = {{Jung, Domagoj}}, title = {{PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vevu:473, author = {{Crnobrnja Vincetić, Leon}}, title = {{MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU}}, } @mastersthesis{vevu:462, author = {{Radošević, Lidija}}, title = {{STRATEGIJE PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{vevu:466, author = {{Kapović, Aleksandar}}, title = {{ANALIZA POSTOJEĆEG CMS SUSTAVA U FIRMI SA VIŠE OD 50 DJELATNIKA, FIRMA PO IZBORU}}, } @mastersthesis{vevu:463, author = {{Medić, Matej}}, title = {{INTERNACIONALIZACIJA TRGOVINE NA MALO}}, } @mastersthesis{vevu:467, author = {{Bačić, Toni}}, title = {{OBLIKOVNJE PRODAVAONICE S PRIMJEROM MALOPRODAJNOG LANCA DISKOTNIH PRODAVAONICA LIDL}}, } @mastersthesis{vevu:472, author = {{Dinješ, Nikola}}, title = {{RAČUNOVODSTVENO EVIDENTIRANJE PRIHODA I RASHODA U TRGOVAČKOM PODUZEĆU}}, } @mastersthesis{vevu:350, author = {{Đukić, Ana}}, title = {{ORGANIZACIJSKA KULTURA I RAZVOJ LJUDSKIH POTENCIJALA JAVNOG SEKTORA}}, } @mastersthesis{vevu:461, author = {{Teni, Ines}}, title = {{PODUZETNIŠTVO U TURIZMU - PRIMJER OSJEČKO - BARANJSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{vevu:460, author = {{Tomić, Blaženko}}, title = {{TRADICIONALNE I DIGITALNE POSLOVNE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vevu:458, author = {{Hodak, Luka}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KUPCIMA}}, } @mastersthesis{vevu:391, author = {{Stanić, Marina}}, title = {{FINANCIRANJE PODUZETNIČKOG POTHVATA}}, } @mastersthesis{vevu:309, author = {{Perlić, Stjepan}}, title = {{SUDSKI REGISTAR}}, } @mastersthesis{vevu:393, author = {{Tarle, Dalibor}}, title = {{UNUTARNJI PLOVNI PUTOVI HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vevu:392, author = {{Roso, Maja}}, title = {{UTJECAJ ZAPOSLENOSTI NA GOSPODARSTVO OSJEČKO-BARANJSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{vevu:281, author = {{Glavurdić, Vedran}}, title = {{OBRAČUN TROŠKOVA AMORTIZACIJE}}, } @mastersthesis{vevu:280, author = {{Cindrić, Katarina}}, title = {{PODUZETNIČKA INFRASTRUKTURA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vevu:279, author = {{Grgičević, Ivana}}, title = {{STRATEGIJSKA VAŽNOST NFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE U POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vevu:260, author = {{Bošnjak Brođanac, Mirna}}, title = {{MJERILA USPJEŠNOSTI POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vevu:242, author = {{Ždinjak, Goran}}, title = {{ULOGA FAKTORINGA U FINANCIRANJU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vevu:185, author = {{Jovičić, Željka}}, title = {{OSOBNA PRODAJA - STVARANJE ODNOSA SA KUPCIMA}}, } @mastersthesis{vevu:179, author = {{Budim, Ana}}, title = {{TIPOVI MALOPRODAJNIH FORMATA}}, } @mastersthesis{vevu:136, author = {{Čačić, Luka}}, title = {{KLJUČNI KRITERIJ PRI KUPOVINI AUTOMOBILA I ODJEĆE}}, } @mastersthesis{vevu:146, author = {{Tolušić, Ivona}}, title = {{UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA U JAVNIM PODUZEĆIMA}}, } @mastersthesis{vevu:225, author = {{Rajlić, Slobodan}}, title = {{UTJECAJ MALOG I SREDNJEG PODUZETNIŠTVA NA RAZVOJ GOSPODARSTVA}}, } @mastersthesis{vevu:145, author = {{Mutavdžija, Davor}}, title = {{UTJECAJ MEDIJA NA DRUŠTVO}}, } @mastersthesis{vevu:224, author = {{Bijelonjić, Ivona}}, title = {{STRATEGIJA MALOPRODAJE PODUZEĆA "BOROVO" d.d.}}, } @mastersthesis{vevu:228, author = {{Glavota, Mateja}}, title = {{FINANCIJSKA ANALIZA KAO PODLOGA USPJEŠNOG POSLOVANJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vevu:55, author = {{Marković, Lidija}}, title = {{INTERAKTIVNI SUSTAV NARUČIVANJA PACIJENATA - SLUČAJ VUKOVARSKA BOLNICA}}, } @mastersthesis{vevu:54, author = {{Palijan, Zoran}}, title = {{INTERNET - SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PRIMJERU DRUŠTVENIH MREŽA}}, } @mastersthesis{vevu:53, author = {{Ivoković, Sandra}}, title = {{ORGANIZACIJSKA STRUKTURA GOSPODARSKOG SUBJEKTA BAUDER d.o.o.}}, } @mastersthesis{vevu:44, author = {{Sekelez, Miroslav}}, title = {{INTERNET KAO SREDSTVO MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vevu:45, author = {{Galović, Marija}}, title = {{INTERNET TRGOVINA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vevu:33, author = {{Čorak, Miroslav}}, title = {{INOVACIJSKO PODUZETNIŠTVO}}, }