@mastersthesis{unipu:8951, author = {{Višić, Toni}}, title = {{Metode i tehnike istraživanja konkurencije}}, } @mastersthesis{unipu:8921, author = {{Peršić, Nenad}}, title = {{Marketing plan poduzeća za pružanje usluga}}, } @mastersthesis{unipu:8682, author = {{Bakija, Marina}}, title = {{Istraživanje digitalnog oglašavanja pulskih organizacija i ustanova iz područja kulture}}, } @mastersthesis{unipu:8645, author = {{Radola, Antonio}}, title = {{Lansiranje novog proizvoda na primjeru poduzeća "Ledo"}}, } @mastersthesis{unipu:8506, author = {{Marić, Marija}}, title = {{Međunarodna prodaja i upravljanje ključnim kupcima}}, } @mastersthesis{unipu:8404, author = {{Mihalec, Filip}}, title = {{Primjena etičkih načela u gerilskom marktingu}}, } @mastersthesis{unipu:8564, author = {{Fabris, Ivan}}, title = {{Uloga Google Analytics-a u online poslovanju}}, } @mastersthesis{unipu:8434, author = {{Pasulji, Megi}}, title = {{Utjecaj komunikacijskog procesa na potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:8533, author = {{Ivančić, Laura}}, title = {{Utjecaj marketinške komunikacije na potrošače kozmetičke industrije u virtualnom okruženju}}, } @mastersthesis{unipu:8477, author = {{Kos, Mateja}}, title = {{Čimbenici uspješnosti proširenja marke}}, } @mastersthesis{unipu:8227, author = {{Dedaj, Danijela}}, title = {{Istraživanje primjene digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Apple Inc.}}, } @mastersthesis{unipu:8909, author = {{Markić, Petar}}, title = {{Marketing Supersporta Hrvatske nogometne lige}}, } @mastersthesis{unipu:8502, author = {{Vilić, Luciano}}, title = {{Ratovi cijenama - uzroci i rezultati}}, } @mastersthesis{unipu:8195, author = {{Turčić, Željko}}, title = {{Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:8162, author = {{Đurđević, Darija}}, title = {{Utjecaj gerilskog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:8644, author = {{Križman, Ana}}, title = {{Čimbenici atraktivnosti poslodavaca u očima Generacije Z}}, } @mastersthesis{unipu:8283, author = {{Jovanović, Laura}}, title = {{Analiza korištenja TikTok-a u svrhu edukacije}}, } @mastersthesis{unipu:8136, author = {{Francetić, Dora}}, title = {{Igrifikacija u educiranju i motiviranju prodavača}}, } @mastersthesis{unipu:8640, author = {{Filjar, Paula}}, title = {{Implementacija programa lojalnosti u poduzeću Brioni d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:8126, author = {{Softić, Maria}}, title = {{Marketing genetski modificiranih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:8667, author = {{Mišić, Vedran}}, title = {{Marketinško planiranje u poduzeću Namještaj Mima d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:8723, author = {{Blašković, Vedran}}, title = {{Posebnosti kanala distribucije u uslužnim djelatnostima}}, } @mastersthesis{unipu:8156, author = {{Mejak, Ivan}}, title = {{Prakse isključivanja konkurencije sa tržišta}}, } @mastersthesis{unipu:8134, author = {{Kožar, Mirta}}, title = {{Skupno financiranje i start-up poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:8666, author = {{Žužul, Matija}}, title = {{Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma}}, } @mastersthesis{unipu:7771, author = {{Biuk, Matko}}, title = {{Čimbenici prihvaćenosti mobilnog bankarstva u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:8090, author = {{Blažević, Ela}}, title = {{Analitika na primjeru društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{unipu:8077, author = {{Višić, Petar}}, title = {{Analiza konkurencije na tržištu električne energije u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:8562, author = {{Sente, Klara}}, title = {{Atraktivnost turističke destinacije-primjer grada Zagreba}}, } @mastersthesis{unipu:8079, author = {{Duvnjak, Kristijan}}, title = {{Crowdfunding za društveno odgovorne projekte}}, } @mastersthesis{unipu:8131, author = {{Braić, Nensi}}, title = {{Inovacije i korisničko iskustvo}}, } @mastersthesis{unipu:8072, author = {{Babić, Kristijan}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija i globalno oglašavanje}}, } @mastersthesis{unipu:8076, author = {{Glavić, Lucija}}, title = {{Izgradnja i pozicioniranje marke}}, } @mastersthesis{unipu:8089, author = {{Geromella, Rony}}, title = {{Navike maratonskog gledanja sadržaja kod mladih}}, } @mastersthesis{unipu:8069, author = {{Porubić, Dora}}, title = {{Sportski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:8178, author = {{Halilović, Tadea}}, title = {{Strategija uvođenja novog proizvoda u poduzeću Egle dizajn d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:8107, author = {{Butković, Andrea}}, title = {{Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unipu:7938, author = {{Čavarović, Matea}}, title = {{Marketinške odluke u veleprodaji}}, } @mastersthesis{unipu:7853, author = {{Kalister, Barbara}}, title = {{Društvena odgovornost marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:7844, author = {{Badurina, Tamara}}, title = {{Istraživanje tržišta u funkciji dizajniranja iskustva zaposlenika poslovne banke}}, } @mastersthesis{unipu:7854, author = {{Radović, Ivana}}, title = {{Utjecaj sustava upravljanja odnosim s klijentima u fitness industriji na primjeru fitness centra AP LAB}}, } @mastersthesis{unipu:7842, author = {{Cvek, Loris}}, title = {{Afektivno računalstvo u poslovanju}}, } @mastersthesis{unipu:7806, author = {{Tićak, Andrea}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:7784, author = {{Janković, Ivana}}, title = {{Digitalni marketing i brendiranje turističke destinacije - primjer Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unipu:8412, author = {{Štajduhar, Marko}}, title = {{Inovativno vanjsko oglašavanje}}, } @mastersthesis{unipu:7795, author = {{Javoran, Rozalija}}, title = {{Istraživanje kvalitete usluge skrbi za djecu s teškoćama u razvoju na području Istarske županije}}, } @mastersthesis{unipu:7752, author = {{Lanca, Benjamin}}, title = {{Gerilski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:8317, author = {{Muža, Maja}}, title = {{Uloga tehnologije u usluživanju korisnika (Markething)}}, } @mastersthesis{unipu:8262, author = {{Ivić, Jelena}}, title = {{Prodajni pristup prilikom traženja posla}}, } @mastersthesis{unipu:7677, author = {{Perkov Svilan, Marina}}, title = {{Komunikacija s poslovnim klijentima na međunarodnom turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:8869, author = {{Jerečić, David}}, title = {{Mjerenje tržišne moći}}, } @mastersthesis{unipu:7475, author = {{Bekić, Tea}}, title = {{Plasman održivog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:7373, author = {{Filiplić, Erika}}, title = {{"Nula otpada"}}, } @mastersthesis{unipu:8309, author = {{Čudić, Vanja}}, title = {{Etika u oglašavanju - djeca kao ciljana skupina}}, } @mastersthesis{unipu:7339, author = {{Košutić, Ivona}}, title = {{Etičnost influencera u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:7415, author = {{Šekuljica, Nikolina}}, title = {{Marketing organizacija za zaštitu okoliša}}, } @mastersthesis{unipu:8300, author = {{Sabo, Mia}}, title = {{Marketing zračnog prometa}}, } @mastersthesis{unipu:8305, author = {{Stojanović Stalzer, Nika}}, title = {{Moć utjecatelja na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:8689, author = {{Janović, Ema}}, title = {{Održiva gradnja}}, } @mastersthesis{unipu:8429, author = {{Čuljak, Vedran}}, title = {{Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište}}, } @mastersthesis{unipu:8080, author = {{Harmadi, Leo}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva korisnika bankarskim uslugama}}, } @mastersthesis{unipu:8202, author = {{Fetahaj, Rinor}}, title = {{Kartelski sporazumi}}, } @mastersthesis{unipu:8308, author = {{Macan, Samanta}}, title = {{Poduzetništvo u području vinskog turizma}}, } @mastersthesis{unipu:8347, author = {{Rogalo, Josip}}, title = {{Politika cijena i upravljanje kanalima distribucije}}, } @mastersthesis{unipu:7251, author = {{Vučkovečki, Sara}}, title = {{Razvoj novog turističkog proizvoda destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:7355, author = {{Martić, Ana}}, title = {{Suradnja javnog i privatnog sektora u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:8326, author = {{Vitasović, Eleonora}}, title = {{Utjecaj cijena na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:8418, author = {{Plantak, Vedran}}, title = {{Interni marketing u uslužnim poduzećima}}, } @mastersthesis{unipu:7793, author = {{Antić-Milovanović, Dean}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca čokoladom}}, } @mastersthesis{unipu:7479, author = {{Vujičić, Matija}}, title = {{Marketing odnosa i upravljanje ključnim kupcima na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:7454, author = {{Šimunić, Helena}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:8714, author = {{Memić, Ena}}, title = {{Online upravljanje odnosa s kupcima}}, } @mastersthesis{unipu:7463, author = {{Tomić, Josipa}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na marketinšku organizaciju poduzeća s naglaskom na e-trgovinu}}, } @mastersthesis{unipu:8420, author = {{Janković, Antonia}}, title = {{Utjecaj pandemije Covid-19 na sadržaj i komunikaciju putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{unipu:7524, author = {{Kenđel, Emili}}, title = {{Posebnosti marketinga usluga u turizmu s osvrtom na Nacionalni park Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:8459, author = {{Strmečki, Helena}}, title = {{Uloga i značaj društvene odgovornosti poslovanja u suvremenim uvjetima na primjeru poduzeća Valamar riviera d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:7036, author = {{Damianić, Nicol}}, title = {{Društvene mreže kao alat suvremenog oglašavanja}}, } @mastersthesis{unipu:8303, author = {{Abaza, Martina}}, title = {{Inovacije u restoraterstvu}}, } @mastersthesis{unipu:7360, author = {{Mikulčić, Martina}}, title = {{Izrada budžeta i upravljanje troškovima projekta}}, } @mastersthesis{unipu:8387, author = {{Mršić, Petra}}, title = {{Online oglašavanje}}, } @mastersthesis{unipu:7074, author = {{Jagetić-Daraboš, Andreja}}, title = {{Prilagođavanje promocije inozemnom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:8380, author = {{Jerešić, Romina}}, title = {{Racionalnost i iracionalnost u poslovnom odlučivanju}}, } @mastersthesis{unipu:7028, author = {{Matić, Monika}}, title = {{Upravljanje projektnom nabavom i ugovaranjem}}, } @mastersthesis{unipu:7108, author = {{Pauletić, Mario}}, title = {{Utjecaj globalne zajednice certificiranih B korporacija na ekonomiju i društvo}}, } @mastersthesis{unipu:7102, author = {{Glavić, Dino}}, title = {{Čimbenici efikasnosti projektnih timova}}, } @mastersthesis{unipu:7022, author = {{Krajcer, Lucija}}, title = {{Izgradnja marke i prodaja poljoprivrednih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:7581, author = {{Čavec, Eleonora}}, title = {{Marketing u zapošljavanju ili Regrutacijski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:6951, author = {{Katalenić, Marta}}, title = {{Prilagođavanje proizvoda inozemnom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:8702, author = {{Roce, Aleksandar}}, title = {{Konkurencija cijenama u hotelskoj industriji}}, } @mastersthesis{unipu:8725, author = {{Žudić, Ella}}, title = {{Marketing Ella beauty salona za uljepšavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:8203, author = {{Biškup, Krešimir}}, title = {{Marketing događaja s osvrtom na organizaciju FIM CROATIAN SPEEDWAY GRAND PRIX}}, } @mastersthesis{unipu:6957, author = {{Štojs, Lidija}}, title = {{Ponašanje kupaca promatrano kroz bihevioralnu teoriju}}, } @mastersthesis{unipu:8362, author = {{Maljić, Kristina}}, title = {{Primjena etike u marketinškim aktivnostima poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:8297, author = {{Bajsar, Sara}}, title = {{Uloga certifikata B Corp u suvremenim uvjetima poslovanja}}, } @mastersthesis{unipu:6865, author = {{Blažeković, Kristina}}, title = {{Analiza prisutnosti visokoškolskih ustanova na mreži Tik Tok}}, } @mastersthesis{unipu:6870, author = {{Omerović, Ema}}, title = {{Mobilni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:8369, author = {{Lukić, Miroslav}}, title = {{Istraživanje ponašanja u javnoj nabavi u jedinici lokalne i područne (regionalne) samouprave}}, } @mastersthesis{unipu:6868, author = {{Džoja, Lana}}, title = {{Organizacijski dizajn kao vrsta intervencije u procesu razvoja organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:6388, author = {{Oreč, Dominik}}, title = {{Istraživanje konkurencije poduzeća "Kraš d.d."}}, } @mastersthesis{unipu:7533, author = {{Bekavac, Ante}}, title = {{Prihvaćenost koncepta internog marketinga u političkim strankama u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:6698, author = {{Peruško, Ivana}}, title = {{Analiza politika i pristupa upravljanja različitošću u profitnim organizacijama}}, } @mastersthesis{unipu:6116, author = {{Novak, Marija}}, title = {{Kamping i održivi razvoj turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:6693, author = {{Nikolić, Maja}}, title = {{Marketing alkoholnih pića i cigareta kao štetnih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6173, author = {{Šagovac, Valentina}}, title = {{Oblikovanje produktivne radne okoline kao preduvjet privlačenja i zadržavanja najtalentiranijih zaposlenika}}, } @mastersthesis{unipu:6822, author = {{Prpić, Vinko}}, title = {{Uloga društvenog kapitala u razvoju organizacija i međuorganizacijske suradnje}}, } @mastersthesis{unipu:6824, author = {{Radoš, Ivona}}, title = {{Inovativna turistička destinacija}}, } @mastersthesis{unipu:6795, author = {{Rosanda, Lara}}, title = {{Istraživanje konkurencije poduzeća Zagrebačka banka}}, } @mastersthesis{unipu:6794, author = {{Hodžić, Damir}}, title = {{Istraživanje reakcija potrošača na oblikovanje video promotivnih materijala}}, } @mastersthesis{unipu:6778, author = {{Brkičević, Edisa}}, title = {{Oblici komunikacije putem tradicionalnih medija nasuprot medijima u digitalnom okruženju kod neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{unipu:6140, author = {{Vranaričić, Antonio}}, title = {{Percepcije i ponašanje studenata u svezi zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:6797, author = {{Šarić, Anđelo Matej}}, title = {{Planiranje razvoja turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:6753, author = {{Jelenković Milevoj, Suzana}}, title = {{Strategije ulaska na strana tržišta}}, } @mastersthesis{unipu:6760, author = {{Bilić, Ida}}, title = {{Suvremeni razvoj maloprodaje}}, } @mastersthesis{unipu:6845, author = {{Matić, Stefani}}, title = {{Upravljanje sukobima u organizaciji}}, } @mastersthesis{unipu:5964, author = {{Turudić, Ivan}}, title = {{Diskriminacija cijenama}}, } @mastersthesis{unipu:6793, author = {{Alaber, Ana}}, title = {{Marketing događaja na primjeru Adria summer festivala}}, } @mastersthesis{unipu:6123, author = {{Labaš, Silva Kristina}}, title = {{Marketing neprofitnih organizacija za zaštitu ugroženih vrsta}}, } @mastersthesis{unipu:6775, author = {{Knez, Anđela}}, title = {{Podcast - kao suvremena forma komuniciranja}}, } @mastersthesis{unipu:6780, author = {{Pribanić, Claudia}}, title = {{Primjena neuromarketinga na poslovnom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:6765, author = {{Špehar, Iva}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje i percepciju društva}}, } @mastersthesis{unipu:6312, author = {{Matohanca, Martina}}, title = {{Utjecaj epidemija korona virusom na ponašanje u kupovini kod proračunskih korisnika grada Rovinja-Rovigno}}, } @mastersthesis{unipu:6730, author = {{Bakija, Marina}}, title = {{Digitalizacija u Hrvatskoj: poslovni slučaj akvizicije marketinške agencije}}, } @mastersthesis{unipu:6302, author = {{Vranek, Sara}}, title = {{Etički aspekti oglašavanja na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:6746, author = {{Čuljak, Dora}}, title = {{Istraživanje navika potrošača online kupnje za vrijeme Covid-19 pandemije}}, } @mastersthesis{unipu:6751, author = {{Džudžić, Armin}}, title = {{Istraživanje ponašanja korisnika fitness proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6745, author = {{Uvalić, Josipa}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva proizvodom za njegu tijela NASHE COSMETICS}}, } @mastersthesis{unipu:6695, author = {{Benčik, Tena}}, title = {{Marketinške komunikacije udruge putem društvene mreže na primjeru udruge IAESTE}}, } @mastersthesis{unipu:6811, author = {{Von Sacher-Mayer, Josip}}, title = {{Pripovijedanje (engl. storytelling) u službi edukacije i selekcije pri zapošljavanju}}, } @mastersthesis{unipu:6146, author = {{Mihalec, Filip}}, title = {{Strategije pozicioniranja hotelijerskih poduzeća na međunarodnom turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:5976, author = {{Ester, Valentina}}, title = {{Uloga društvenih mreža u istraživanju zadovoljstva korisnika usluga}}, } @mastersthesis{unipu:6806, author = {{Marić, Marija}}, title = {{Uloga društvenih mreža u lansiranju novih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6827, author = {{Pozder, Marin}}, title = {{Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:6331, author = {{Brcković, Melani}}, title = {{Utjecaji COVID 19 bolesti na provedene aktivnosti internog marketinga hrvatskih poduzetnika}}, } @mastersthesis{unipu:5918, author = {{Kožar, Mirta}}, title = {{Crowdfunding i društveno odgovorno poslovanje}}, } @mastersthesis{unipu:5902, author = {{Juričević, Paola}}, title = {{Etički sukobi u istraživanju tržišta}}, } @mastersthesis{unipu:6144, author = {{Bogatirov, Iva}}, title = {{Istraživanje kvalitete usluge hotelskog poduzeća Valamar Riviera d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:6407, author = {{Dušković, Brigita}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti na društvenim mrežama na primjeru Otvorenog radija}}, } @mastersthesis{unipu:5880, author = {{Šćulac, Karin}}, title = {{Marketing događaja}}, } @mastersthesis{unipu:5970, author = {{Fundek, Sanja}}, title = {{Primjena novih tehnika u istraživanju marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:5862, author = {{Radeljević, Anamarija}}, title = {{Utjecaj Covid-19 bolesti na ponašanje suvremenog kupca}}, } @mastersthesis{unipu:5844, author = {{Vujica, Maja}}, title = {{Utjecaj marketinške komunikacije na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:6788, author = {{Geromella, Rony}}, title = {{Utjecaj obitelji na donošenje odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unipu:5788, author = {{Ćosić, Marina}}, title = {{Analiza posebnosti upravljanja organizacijskom kulturom u javnom i privatnom sektoru}}, } @mastersthesis{unipu:5794, author = {{Višić, Toni}}, title = {{Influenceri: novi način promoviranja proizvoda i utjecaja na prodaju}}, } @mastersthesis{unipu:5780, author = {{Vitasović, Antonela}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva poštanskim uslugama}}, } @mastersthesis{unipu:5835, author = {{Lisjak, Darian}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva proizvodima za njegu tijela}}, } @mastersthesis{unipu:6739, author = {{Popović, Brenda}}, title = {{Izdvajanje aktivnosti}}, } @mastersthesis{unipu:5777, author = {{Račić, Lana}}, title = {{Online oglašavanje i kupovno ponašanje kupca}}, } @mastersthesis{unipu:5808, author = {{Kozlevac, Dalen}}, title = {{Primjena digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:5825, author = {{Ivančić, Laura}}, title = {{Uloga odabranih društvenih mreža u razvoju novih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6724, author = {{Blažević, Ela}}, title = {{Uloga prodajnih akcija u politici cijena}}, } @mastersthesis{unipu:6604, author = {{Blažević, Ela}}, title = {{Uloga prodajnih akcija u politici cijena}}, } @mastersthesis{unipu:5839, author = {{Blažević, Ela}}, title = {{Uloga prodajnih akcija u politici cijena}}, } @mastersthesis{unipu:5728, author = {{Mandić, Ivona}}, title = {{Ponašanje turista i lojalnost turističkoj destinaciji}}, } @mastersthesis{unipu:5710, author = {{Stanković, Kristian David}}, title = {{Invazivnost modernog marketinga i briga o privatnosti potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:5726, author = {{Grabar, Iva}}, title = {{Održivo pakiranje i etiketiranje proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:5711, author = {{Cinkopan, Loren}}, title = {{Primjena održivosti u poslovanju poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:6106, author = {{Šikljan, Ivana}}, title = {{Strategija stvaranja sadržaja}}, } @mastersthesis{unipu:5635, author = {{Aničić Pauletić, Veronika}}, title = {{Upravljanje marketingom destinacijske menadžment kompanije}}, } @mastersthesis{unipu:5507, author = {{Fuček, Petra}}, title = {{Razvoj i inovacija usluge}}, } @mastersthesis{unipu:5985, author = {{Lovrinović, Maja}}, title = {{Primjena neuromarketinga u svrhu shvaćanja ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:6275, author = {{Karan, Ana Marija}}, title = {{Trgovačke aktivnosti poduzeća Huawei}}, } @mastersthesis{unipu:5046, author = {{Starić, Tedi}}, title = {{Analiza pakiranja maslinovog ulja "Ol Istria"}}, } @mastersthesis{unipu:6542, author = {{Goršćak, Luka}}, title = {{Analiza radija kao medija}}, } @mastersthesis{unipu:5499, author = {{Jakša, Karla}}, title = {{Istraživanje konkurencije u poduzeću BIPA}}, } @mastersthesis{unipu:6539, author = {{Čavec, Eleonora}}, title = {{Marketing kontroverznih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:5008, author = {{Filipović, Martina}}, title = {{Marketing plan za mala poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:6564, author = {{Mutapčić, Irena}}, title = {{Neverbalna komunikacija među potrošačima}}, } @mastersthesis{unipu:6549, author = {{Cvitić, Anita}}, title = {{Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6541, author = {{Mišić, Vedran}}, title = {{Upravljanje cijenama u nautičkom turizmu na primjeru marine Vrsar}}, } @mastersthesis{unipu:6622, author = {{Filipović, Matija}}, title = {{Istraživanje utjecaja psiholoških cijena na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:5061, author = {{Daljevec, Kristina}}, title = {{Kako konzumira medije Generacija Z ?}}, } @mastersthesis{unipu:6527, author = {{Šimunić, Helena}}, title = {{Marketing neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{unipu:6546, author = {{Lorencin, Tina}}, title = {{Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima}}, } @mastersthesis{unipu:5025, author = {{Čuljak, Vedran}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru TikToka}}, } @mastersthesis{unipu:6599, author = {{Žužul, Matija}}, title = {{Planiranje marketinga u poduzeću Podravka}}, } @mastersthesis{unipu:6552, author = {{Rude, Katia}}, title = {{Posebnosti primjene marketinga usluga u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:5084, author = {{Erceg, Žana}}, title = {{Utjecaj informacijske tehnologije na odnose unutar kanala distribucije}}, } @mastersthesis{unipu:6502, author = {{Milašinović, Bojana}}, title = {{Analiza funkcija pakiranja na primjeru linije proizvoda Cedevita}}, } @mastersthesis{unipu:6438, author = {{Starčić, Gordana}}, title = {{Istraživanje kvalitete hotelskih usluga na području grada Rovinja}}, } @mastersthesis{unipu:6437, author = {{Damijanić, Melisa}}, title = {{Istraživanje marketinga u poduzeću "Kraš"}}, } @mastersthesis{unipu:6499, author = {{Jakša, Morena}}, title = {{Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:6576, author = {{Škorić, Gabrijel}}, title = {{Strategije upravljanja cijenama u Blitz Cinestar kinima}}, } @mastersthesis{unipu:6430, author = {{Lovrić, Iva}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:5157, author = {{Višnjić, Tena}}, title = {{Utjecaj influencera na odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unipu:6483, author = {{Smonkar, Despina}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:5056, author = {{Flego, Fabio}}, title = {{Istraživanje imidža grada Pule}}, } @mastersthesis{unipu:6476, author = {{Muža, Maja}}, title = {{Izgradnja i pozicioniranje marke}}, } @mastersthesis{unipu:5321, author = {{Krneta, Bruno}}, title = {{Outsourcing kao poslovni model}}, } @mastersthesis{unipu:6446, author = {{Smrekar, Andi}}, title = {{Percepcija usluge "Gradski bazen Pula"}}, } @mastersthesis{unipu:6501, author = {{Peruško, Mirjana}}, title = {{Područje djelovanja i postignuti rezultati samostalnog sindikata energetike, kemije i nemetala Hrvatske u poduzeću Plinara d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:6491, author = {{Peter, Lorena}}, title = {{Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y}}, } @mastersthesis{unipu:4854, author = {{Biondić, Klara}}, title = {{Interni odnosi s javnošću}}, } @mastersthesis{unipu:6577, author = {{Levicki, Ines}}, title = {{Neprofitni marketing nasuprot neetične prakse poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:4852, author = {{Jovanović, Roman}}, title = {{Novi mediji i prodaja}}, } @mastersthesis{unipu:4954, author = {{Francetić, Dora}}, title = {{Organizacijska kupnja}}, } @mastersthesis{unipu:6632, author = {{Ćićak, Arian}}, title = {{Inovacije u cijenama}}, } @mastersthesis{unipu:4753, author = {{Plantak, Vedran}}, title = {{Istraživanje učinaka marketinškog komuniciranja}}, } @mastersthesis{unipu:4747, author = {{Krajcer, Lucija}}, title = {{Marketing usmenom predajom}}, } @mastersthesis{unipu:4891, author = {{Čudić, Vanja}}, title = {{Metoda promatranja u istraživanju ponašanja kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:4751, author = {{Opačić, Ana}}, title = {{Međunarodni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:6411, author = {{Hlišć, Karlo}}, title = {{Promocija na primjeru Hrvatskog telekoma}}, } @mastersthesis{unipu:4749, author = {{Blažeković, Kristina}}, title = {{Sadržajni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:6410, author = {{Porubić, Dora}}, title = {{Video marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:4660, author = {{Terlević, Barbara}}, title = {{Uloga novih medija u edukaciji prodavača}}, } @mastersthesis{unipu:5130, author = {{Grabovac, Ivana}}, title = {{Digitalno nomadstvo}}, } @mastersthesis{unipu:4288, author = {{Salkić, Silvia}}, title = {{Značaj volontiranja u neprofitnim organizacijama}}, } @mastersthesis{unipu:5159, author = {{Bakjac, Nico}}, title = {{Upravljanje međunarodnim marketingom usluga}}, } @mastersthesis{unipu:4730, author = {{Banko, Ivan}}, title = {{Prisutnost neprofitnih organizacija na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:4252, author = {{Tomišić, Rebeka}}, title = {{Obilježja i prihvaćenost održivog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:5388, author = {{Pliško, Matea}}, title = {{Društveni marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:5387, author = {{Zović, Petra}}, title = {{Kvaliteta usluge u uslužnom poduzeću}}, } @mastersthesis{unipu:5389, author = {{Pavletić, Paola}}, title = {{Digitalna transformacija elemenata marketinškog spleta kod poduzeća NP Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:5386, author = {{Hadrović, Petra}}, title = {{Predatorsko određivanje cijena}}, } @mastersthesis{unipu:4938, author = {{Dangubić, Sandra}}, title = {{Interaktivni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:4769, author = {{Jovanović, Roman}}, title = {{Novi mediji u prodaji}}, } @mastersthesis{unipu:4001, author = {{Martić, Bruno}}, title = {{Razvoj ruta Zračne luke Pula}}, } @mastersthesis{unipu:4023, author = {{Rojnić, Helena}}, title = {{Analiza pokazatelja angažiranosti zaposlenih}}, } @mastersthesis{unipu:5292, author = {{Filiplić, Erika}}, title = {{Marketinško prodajni napori u turizmu na primjeru poduzeća "Arena Hospitality group"}}, } @mastersthesis{unipu:3960, author = {{Filipović, Feđa}}, title = {{Zaključivanje prodaje na primjeru prodaje vozila}}, } @mastersthesis{unipu:5272, author = {{Pribanić, Claudia}}, title = {{Analiza konkurencije u prehrambenoj djelatnosti u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:3678, author = {{Vranaričić, Antonio}}, title = {{Društveno odgovoran marketing prema okolišu}}, } @mastersthesis{unipu:5210, author = {{Stanojević, Vladimir}}, title = {{Izazovi tranzicije prema post-karbonskim gradovima}}, } @mastersthesis{unipu:3743, author = {{Ajhner, Enna}}, title = {{Korištenje glazbe u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:5289, author = {{Bilić, Ida}}, title = {{Prilagođavanje marketinškog spleta proizvoda odabranom segmentu}}, } @mastersthesis{unipu:5318, author = {{Šikljan, Ivana}}, title = {{Utjecaj poznatih osoba na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:5239, author = {{Harmadi, Leo}}, title = {{Analiza konkurencije u industriji proizvodnje piva}}, } @mastersthesis{unipu:5283, author = {{Iličić, Vanesa}}, title = {{Edukacija, motiviranje i nagrađivanje zaposlenika javnih službi}}, } @mastersthesis{unipu:3730, author = {{Ivanović, Romana}}, title = {{Etika upravljanja u tekstilnoj industriji}}, } @mastersthesis{unipu:5399, author = {{Sajfert, Karlo}}, title = {{Integracija strategija marketinga i marketinškog splata u Kutjevu d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:3861, author = {{Kolenko, Jelena}}, title = {{Komunikacije i komunikacijski proces u javnom nastupu}}, } @mastersthesis{unipu:4031, author = {{Panić, Magdalena}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti s naglaskom na odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{unipu:5392, author = {{Von Sacher-Mayer, Josip}}, title = {{Nabava i plasman na primjeru poduzeća "Dukat d.d."}}, } @mastersthesis{unipu:3677, author = {{Živković, Ana}}, title = {{Odnosi s javnošću u poduzeću Bayer}}, } @mastersthesis{unipu:5227, author = {{Opšivač, Matija}}, title = {{Plasiranje novog proizvoda na tržište}}, } @mastersthesis{unipu:3750, author = {{Antić-Milovanović, Dean}}, title = {{Pojam i značaj trgovačkih marki}}, } @mastersthesis{unipu:5311, author = {{Uvalić, Josipa}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{unipu:3964, author = {{Džepina, Suzana}}, title = {{Predatorsko određivanje cijena}}, } @mastersthesis{unipu:3782, author = {{Kurtović, Ernad}}, title = {{Radno mjesto budućnosti}}, } @mastersthesis{unipu:3637, author = {{Turković, Toni}}, title = {{Sportski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:5397, author = {{Vitasović, Antonela}}, title = {{Tajni sporazumi u djelatnosti naftne industrije}}, } @mastersthesis{unipu:3633, author = {{Kolarić, Dominik}}, title = {{Uloga sponzorstva u sportu}}, } @mastersthesis{unipu:5233, author = {{Uran, Ivana}}, title = {{Upravljanje inovacijama i razvojem proizvoda u poduzeću Kamen Pazin}}, } @mastersthesis{unipu:4019, author = {{Brkičević, Edisa}}, title = {{Utjecaj prodajnih akcija na ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:3772, author = {{Sinković, Silvija}}, title = {{Zadovoljstvo i nezadovoljstvo uslugama}}, } @mastersthesis{unipu:3522, author = {{Šijaković, Laura}}, title = {{Apeli u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:3758, author = {{Pokrajac, David}}, title = {{Društveni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:3840, author = {{Bratović, Vitoria}}, title = {{Izgradnja marke na primjeru poduzeća "Aminess Laguna Novigrad"}}, } @mastersthesis{unipu:5211, author = {{Andreani, Moira}}, title = {{Marketing u Gradskoj knjižnici Pula}}, } @mastersthesis{unipu:5243, author = {{Maričević, Mislav}}, title = {{Primjena etičkog kodeksa u kontekstu marketinga u HNK Hajduk Split}}, } @mastersthesis{unipu:5274, author = {{Trupina, Dario}}, title = {{Primjena etičkog kodeksa u poduzećima}}, } @mastersthesis{unipu:3580, author = {{Veselica, Enco}}, title = {{Upravljanje kvalitetom usluga s osvrtom na društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj Elektroprivredi d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:3660, author = {{Stanić, Antonija}}, title = {{Analiza proizvodnog asortimana poduzeća "Delikatese Tina"}}, } @mastersthesis{unipu:4241, author = {{Rašić, Nina}}, title = {{Istraživanje navika korištenja društvenih mreža "Facebook" i "Instagram"}}, } @mastersthesis{unipu:3549, author = {{Srednoselec, Tomislav}}, title = {{Izgradnja marke poslodavca}}, } @mastersthesis{unipu:3587, author = {{Stipetić, Lea}}, title = {{Navike korištenja servisa za dijeljenje videozapisa - YouTube}}, } @mastersthesis{unipu:5263, author = {{Mazić, Gregor}}, title = {{Proces osobne prodaje na primjeru poduzeća Z.O Vina Cattunan}}, } @mastersthesis{unipu:3729, author = {{Rančić, Raffaella}}, title = {{Specifičnosti društvene mreže Instagram}}, } @mastersthesis{unipu:3495, author = {{Škvorc, Patrik}}, title = {{Sportski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:5220, author = {{Puljić, Luka}}, title = {{Važnost zadovoljstva i lojalnosti korisnika}}, } @mastersthesis{unipu:5275, author = {{Hekić, Petra}}, title = {{Doprinos dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja ljudskom kapitalu}}, } @mastersthesis{unipu:5394, author = {{Biuk, Matko}}, title = {{Fizičko okruženje kao aspekt oblikovanja hotelske usluge}}, } @mastersthesis{unipu:5191, author = {{Brumnjak, Daniela}}, title = {{Obilježja kvalitete usluge i zadovoljstvo korisnika u poduzeću Dm-drogerie markt d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:3291, author = {{Mohenski, Andrea}}, title = {{Prihvaćenost zelenih proizvoda od strane potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:3773, author = {{Rac, Mihaela}}, title = {{Proces korištenja usluga u kontekstu integriranog marketinškog spleta}}, } @mastersthesis{unipu:5196, author = {{Kitin, Marija}}, title = {{Prilagođavanje proizvoda pojedinačnom kupcu}}, } @mastersthesis{unipu:3267, author = {{Radić, Ivana}}, title = {{Istraživanje postojećeg stanja organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:5187, author = {{Cukarić, Katarina}}, title = {{Primjena holističkog marketinga u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:3204, author = {{Buršić, Samanta}}, title = {{Pojam i značaj elektroničkih usluga}}, } @mastersthesis{unipu:3212, author = {{Kovačević, Nataša}}, title = {{Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula}}, } @mastersthesis{unipu:3078, author = {{Stipanović, Martina}}, title = {{Gerilski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:3059, author = {{Dikonić, Andrea}}, title = {{Interni marketing i usluživanje kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:3202, author = {{Sršen, Noa}}, title = {{Specifičnosti ponašanja kupaca e-trgovine}}, } @mastersthesis{unipu:3030, author = {{Đuranec, Samanta}}, title = {{Upravljanje razvojem proizvoda na primjeru OPG Trupković}}, } @mastersthesis{unipu:3185, author = {{Celija, Romina}}, title = {{Marketing istraskog maslinovog ulja na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:2992, author = {{Pavković, Marina}}, title = {{Marketinška okolina poduzeća "Valamar riviera d.d."}}, } @mastersthesis{unipu:3018, author = {{Bičić, Elena}}, title = {{Ponašanje turista i izbor turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:2980, author = {{Sanković, Ivan}}, title = {{Horizontalni sporazumi}}, } @mastersthesis{unipu:2979, author = {{Sanković, Ivan}}, title = {{Horizontalni sporazumi}}, } @mastersthesis{unipu:3220, author = {{Zirdum, Igor}}, title = {{Specifičnosti ponašanja krajnjih kupaca i organizacijskih kupaca na primjeru poduzeća "Hertz"}}, } @mastersthesis{unipu:3207, author = {{Bulešić, Kristina}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:2899, author = {{Beck, Ursula}}, title = {{Uslužni ambijent}}, } @mastersthesis{unipu:3229, author = {{Agičić, Loreana}}, title = {{Uloga i važnost pripovjedanja u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2670, author = {{Flego, Fabio}}, title = {{Analiza konkurencije u voćarstvu}}, } @mastersthesis{unipu:3264, author = {{Ciceran, Martina}}, title = {{Pojam i značaj odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{unipu:3252, author = {{Jakša, Karla}}, title = {{Društvena odgovornost u poduzeću DM - Drogerie Markt}}, } @mastersthesis{unipu:2645, author = {{Levicki, Ines}}, title = {{Etička pitanja prakse prema ciljnim skupinama}}, } @mastersthesis{unipu:3266, author = {{Filipović, Matija}}, title = {{Etička pitanja u politici cijena}}, } @mastersthesis{unipu:3167, author = {{Maslać, Valentina}}, title = {{Globalni marketing u poduzeću Inditex}}, } @mastersthesis{unipu:2913, author = {{Banko, Ivan}}, title = {{Marketing nezdrave hrane}}, } @mastersthesis{unipu:2661, author = {{Salčin, Petra}}, title = {{Oblici komuniciranja u održivom marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:3217, author = {{Grabovac, Ivana}}, title = {{Percepcija kupaca o privatnim markama}}, } @mastersthesis{unipu:3203, author = {{Sigurnjak, Anamaria}}, title = {{Ponašanje korisnika usluga}}, } @mastersthesis{unipu:2707, author = {{Bahun, Andrea}}, title = {{Posebnosti neprofitnog marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:3003, author = {{Stošić, Iva}}, title = {{Povezanost segmentacije tržišta i ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:3186, author = {{Cipov, Dajana}}, title = {{Stvaranje odnosa s kupcima u hotelu "Park Plaza Histria Pula"}}, } @mastersthesis{unipu:3170, author = {{Pažin, Mateja}}, title = {{Upravljanje komunikacijama u poduzeću u Hrvatskoj pošti}}, } @mastersthesis{unipu:2603, author = {{Cvijović, Toni}}, title = {{Selekcija projekata}}, } @mastersthesis{unipu:2597, author = {{Grgić, Stefano}}, title = {{Uloga komunikacije s neposredno nadređenim menadžerom u ostvarivanju socio-ekonomskih performansi}}, } @mastersthesis{unipu:2644, author = {{Kolarik, Diana}}, title = {{Zadržavanje i razvoj talenata kao čimbenik dugoročne uspješnosti poslovanja organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:3240, author = {{Rede, Valeria}}, title = {{Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:3336, author = {{Kurtalić, Irma}}, title = {{Kako pripadnici generacije Z koriste društvene mreže}}, } @mastersthesis{unipu:3214, author = {{Alaber, Ana}}, title = {{Primjena marketinga u suvremenom sportu}}, } @mastersthesis{unipu:2584, author = {{Fornažar Agić, Kristina}}, title = {{Razvoj koncepta upravljanja prodajom temeljenog na islamskim principima marketinga za proizvode i usluge brendirane Halal certifikatom}}, } @mastersthesis{unipu:2525, author = {{Hordov, Dominik}}, title = {{Analiza asortimana na primjeru poduzeća sirana Gligora}}, } @mastersthesis{unipu:2573, author = {{Doblanović, Ozren}}, title = {{Analiza konkurencije u industriji mliječnih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2527, author = {{Vorić, Matea}}, title = {{Analiza razvoja ponude proizvoda poduzeća Claudia Zlato}}, } @mastersthesis{unipu:2521, author = {{Svetec, Anamarija}}, title = {{Analiza televizije kao medija na primjeru Coca-cole}}, } @mastersthesis{unipu:2539, author = {{Pozder, Marin}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija}}, } @mastersthesis{unipu:2546, author = {{Peršić, Nenad}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda OPG-a na primjeru vina}}, } @mastersthesis{unipu:2662, author = {{Daljevec, Kristina}}, title = {{Izravni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:2579, author = {{Ožeg, Andrea}}, title = {{Korištenje novih tehnologija u internoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unipu:2540, author = {{Matohanca, Martina}}, title = {{Korištenje psiholoških cijena u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2589, author = {{Hajdarović, Jasmina}}, title = {{Kupovno ponašanje potrošača i organizacijskih kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:2538, author = {{Mikuleta, Matija}}, title = {{Marketing događanja na primjeru poduzeća Mc'Donalds}}, } @mastersthesis{unipu:2532, author = {{Sabol, Ivana}}, title = {{Oglašavanje putem masovnih medija na primjeru poduzeća Cedevita}}, } @mastersthesis{unipu:2643, author = {{Bačić, Mia}}, title = {{Percepcija prodajne profesije među studentskom populacijom}}, } @mastersthesis{unipu:2631, author = {{Biondić, Klara}}, title = {{Primjena marketinga u malom poduzeću - primjer Mivit Pekare d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:2558, author = {{Lanca, Benjamin}}, title = {{Razvoj proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2630, author = {{Terlević, Barbara}}, title = {{Upravljanje prodajom}}, } @mastersthesis{unipu:2632, author = {{Pavlović, Martina}}, title = {{Utjecaj uređenja interijera trgovine na ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:2668, author = {{Sabolić, Viktorija}}, title = {{Važnost istraživanja zadovoljstva građana e-uslugama grada na primjeru grada Čakovca}}, } @mastersthesis{unipu:2891, author = {{Diklić, Marko}}, title = {{Analiza konkurencije u proizvodnji vina}}, } @mastersthesis{unipu:2893, author = {{Jančić, Dušanka}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva kupaca K+ proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2888, author = {{Kečan, Loren}}, title = {{Specifičnosti digitalizacije kanala komunikacije}}, } @mastersthesis{unipu:2886, author = {{Botonjić, Šejla}}, title = {{Utjecaj online recenzija na donošenje odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:2867, author = {{Tomljenović, Andrea}}, title = {{Analiza oglašavanja na mrežnom portalu Tportal.hr}}, } @mastersthesis{unipu:2819, author = {{Salkić, Silvia}}, title = {{Etička pitanja poslovanja poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:2865, author = {{Miličević, Matea}}, title = {{Korištenje apela na strah u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:2795, author = {{Radenković, Viktor}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti poduzeća na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:2806, author = {{Penezić, Tea}}, title = {{Korištenje alata "Facebook Insights" za analizu Facebook stranice Medvid produkcije}}, } @mastersthesis{unipu:2379, author = {{Damijanić, Melisa}}, title = {{Upravljanje markom u poduzeću "Beiersdorf"}}, } @mastersthesis{unipu:2419, author = {{Ramljak, Ivona}}, title = {{Marketing u nogometu}}, } @mastersthesis{unipu:2311, author = {{Starčić, Gordana}}, title = {{Marketinški plan Nacionalnog parka Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:2299, author = {{Babić, Anita}}, title = {{Specifičnosti kupovnog ponašanja segmenata Milenijalci}}, } @mastersthesis{unipu:2305, author = {{Ferenac, Igor}}, title = {{Proces uvođenja novog proizvoda u prodajni asortiman prodavaonice Fero-Term}}, } @mastersthesis{unipu:2295, author = {{Ilić, Manuel}}, title = {{Reakcije i ponašanje kupaca nakon kupovine}}, } @mastersthesis{unipu:2315, author = {{Stojaković, Dajan}}, title = {{Analiza marketinškog okruženja na primjeru Uljanik grupe}}, } @mastersthesis{unipu:2303, author = {{Sikirić, Branimir}}, title = {{Motivi i motivacija, percepcija, stavovi}}, } @mastersthesis{unipu:2174, author = {{Verić, Sanja}}, title = {{Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki}}, } @mastersthesis{unipu:2047, author = {{Rovis, Petra}}, title = {{Ljestvice za mjerenje stavova}}, } @mastersthesis{unipu:2094, author = {{Cestar, Dragana}}, title = {{Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:1907, author = {{Blažević, Edita}}, title = {{Razvoj i upravljanje linijama proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1929, author = {{Tomašić, Klaudio}}, title = {{Komunikacija neprofitnih organizacija na primjeru udruge mladih "AIESEC"}}, } @mastersthesis{unipu:2107, author = {{Ljevar, Barbara}}, title = {{Analiza mrežnog sjedišta grada Vodnjana - Dignano}}, } @mastersthesis{unipu:1962, author = {{Ćilimković, Sabrina}}, title = {{Diskriminacija cijena}}, } @mastersthesis{unipu:2367, author = {{Rašić, Luka}}, title = {{Korištenje elemenata marki u komunikaciji na primjeru poduzeća Audi}}, } @mastersthesis{unipu:2015, author = {{Sačer, Ana - Maria}}, title = {{Marketinški splet u poduzeću HEP d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:2234, author = {{Vučetić, Daniel}}, title = {{Osobna prodaja i pregovaranje}}, } @mastersthesis{unipu:1958, author = {{Brgić, Samantha}}, title = {{Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt}}, } @mastersthesis{unipu:1976, author = {{Jaman, Luka}}, title = {{Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"}}, } @mastersthesis{unipu:2011, author = {{Prančević, Mirna}}, title = {{Uloga marketinga u strategiji poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:1539, author = {{Terlević, Tanja}}, title = {{Interni marketing u uslužnom sektoru Hrvatske}}, } @mastersthesis{unipu:1451, author = {{Čandić, Sara}}, title = {{Razvoj ponude proizvoda Labinprogres}}, } @mastersthesis{unipu:1478, author = {{Mošnja, Petra}}, title = {{Upravljanje odnosima sa klijentima na primjeru odvjetničkog ureda}}, } @mastersthesis{unipu:1472, author = {{Marinović, Klara}}, title = {{Ponašanje kupaca i kultura}}, } @mastersthesis{unipu:1484, author = {{Popović Bana, Tijana}}, title = {{Istraživanje imidža grada Rovinja}}, } @mastersthesis{unipu:2183, author = {{Varga, Nikolina}}, title = {{Istraživanje zadovoljstva gostiju u hotelu Valamar Zagreb u Poreču}}, } @mastersthesis{unipu:1443, author = {{Bestijanić, Jelena}}, title = {{Snage konkurentskog pritiska prema modelu Portera}}, } @mastersthesis{unipu:1482, author = {{Peroli, Filamena}}, title = {{Zaštita potrošača usluga u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:1447, author = {{Buljan, Elizabeta}}, title = {{Širenje inovacija, utjecaj na potrošače i njihova zaštita}}, } @mastersthesis{unipu:1323, author = {{Filipić, Kevin}}, title = {{Oglašavanje na internetu poduzeća Tele 2}}, } @mastersthesis{unipu:1237, author = {{Stojanović, Samanta}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL}}, } @mastersthesis{unipu:1247, author = {{Cvjetković, Danijela}}, title = {{Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:1176, author = {{Ibrulj, Sara}}, title = {{CRM sustav poduzeća Rudan d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1241, author = {{Janković, Ljiljana}}, title = {{Promocija Republike Hrvatske kroz sport na internetu}}, } @mastersthesis{unipu:1257, author = {{Benazić, Mirela}}, title = {{Marketing turističkih atrakcija}}, } @mastersthesis{unipu:1080, author = {{Branković, Jelena}}, title = {{Mjere utjecaja Republike Hrvatske na konkurentnost poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:1331, author = {{Počeko Kranjec, Cinzia}}, title = {{Leasing u poduzeću "Castrum Pula 97" d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1220, author = {{Šubarić, Mario}}, title = {{Teorija politike konkurencije - usporedba različitih škola}}, } @mastersthesis{unipu:1076, author = {{Finderle Beke, Dajana}}, title = {{Upravljanje prodajom na primjeru poduzeća DM - drogerie markt d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1074, author = {{Beke, Andrea}}, title = {{Utjecaj novih tehnologija na razvoj kanala distribucije banaka}}, } @mastersthesis{unipu:1566, author = {{Stepčić, Sara}}, title = {{Utjecaj psihologije na razvoj internog marketinga u poduzeću Jedinstvo d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1062, author = {{Bahun, Andrea}}, title = {{Istraživanje tržišta za potrebe uvođenja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1135, author = {{Sabolić, Viktorija}}, title = {{Pakiranje proizvoda kao komunikacijski element}}, } @mastersthesis{unipu:1064, author = {{Deković, Josip}}, title = {{Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:1042, author = {{Štimac, Lea}}, title = {{Marketing u gastronomskom turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:930, author = {{Pintar, Anja}}, title = {{Upravljanje marketingom u prijevoznim poduzećima}}, } @mastersthesis{unipu:922, author = {{Kečan, Loren}}, title = {{Alternativni izvori financiranja proizvodnje novih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:920, author = {{Kurtalić, Irma}}, title = {{Analiza oglašivačke kampanje sladoleda Ledo}}, } @mastersthesis{unipu:1058, author = {{Grbić, Neda}}, title = {{Analiza oglašivačkih poruka hrvatskih banaka upućenih djeci}}, } @mastersthesis{unipu:1052, author = {{Radolović, Matija}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u poslovanju sportskih klubova na primjeru nogometnih klubova}}, } @mastersthesis{unipu:823, author = {{Perkov, Dino}}, title = {{Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa}}, } @mastersthesis{unipu:807, author = {{Juričić, Roberta}}, title = {{Analiza razvoja proizvoda VA selection}}, } @mastersthesis{unipu:1127, author = {{Ivić, Maja}}, title = {{Kompulzivna kupovina}}, } @mastersthesis{unipu:927, author = {{Jagetić Daraboš, Jasmina}}, title = {{Primjena proširene stvarnosti u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:809, author = {{Kos, Dajana}}, title = {{Uloga psihologije u prodaji}}, } @mastersthesis{unipu:811, author = {{Matić, Bojana}}, title = {{Upravljanje zajednicom na društvenim mrežama na primjeru javne ustanove Kamenjak}}, } @mastersthesis{unipu:790, author = {{Cetina, Ivon}}, title = {{Istraživanje preferencije kupaca ekoloških proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:648, author = {{Vukšić, Nikolina}}, title = {{Marketing Ministarstva unutarnjih poslova na primjeru aktivnosti Policijske uprave istarske}}, } @mastersthesis{unipu:650, author = {{Stephen, Maja}}, title = {{Potrošačko ponašanje u turizmu na primjeru poduzeća Istraturist Umag d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:654, author = {{Hegediš, Sabrina}}, title = {{Utjecaj lidera mišljenja na odluku o kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:639, author = {{Borina, Iva}}, title = {{Tehnike istraživanja zadovoljstva kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:570, author = {{Dikonić, Andrea}}, title = {{Mjerenje učinkovitosti marketinše komunikacije}}, } @mastersthesis{unipu:638, author = {{Banko, Ines}}, title = {{Upotreba društvenih mreža u istraživanju marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:1547, author = {{Dokupil, Ljiljana}}, title = {{Nastup turističke zajednice Istarske županije na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:547, author = {{Gashi, Egzon}}, title = {{Viralni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:548, author = {{Sergović, Vanja}}, title = {{Komunikacijski splet u poduzeću "Maistra d.d."}}, } @mastersthesis{unipu:544, author = {{Savović, Nenad}}, title = {{Promocija u internom marketingu na primjeru poduzeća Ina d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:337, author = {{Bičak, Nina}}, title = {{Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula}}, } @mastersthesis{unipu:320, author = {{Cvjetković, Sonja}}, title = {{Od ideje do gotovog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:280, author = {{Kalaš, Damir}}, title = {{Analiza pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća T-com}}, } @mastersthesis{unipu:261, author = {{Stamenković, Elizabeta}}, title = {{Analiza promocije Monte Librića}}, } @mastersthesis{unipu:347, author = {{Vučetić, Daniel}}, title = {{Integrirana marketinška komunikacija - Nacionalni park Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:604, author = {{Cestar, Dragana}}, title = {{Osobne komunikacije prema korisnicima T-hrvatskog telekoma}}, } @mastersthesis{unipu:240, author = {{Cestar, Dragana}}, title = {{Osobne komunikacije prema korisnicima T-hrvatskog telekoma}}, } @mastersthesis{unipu:260, author = {{Ramljak, Ivona}}, title = {{Prikriveno oglašavanje u filmu}}, } @mastersthesis{unipu:348, author = {{Bedrina, Daniel}}, title = {{Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:235, author = {{Ćorić, Izabela}}, title = {{Motivi i stavovi u ponašanju kupaca usluga}}, } @mastersthesis{unipu:500, author = {{Vojnić, Nina}}, title = {{Uloga društvenih mreža u aktivnostima Green marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:352, author = {{Županović, Dean}}, title = {{Analiza predsjedničke kampanje 2014. u Hrvatskoj na društvenoj mreži Facebook}}, } @mastersthesis{unipu:204, author = {{Botonjić, Šejla}}, title = {{Analiza vizualnog identiteta poduzeća Park Plaza}}, } @mastersthesis{unipu:603, author = {{Verić, Sanja}}, title = {{Marketing "od usta do usta" frizerskog salona "Artistic"}}, } @mastersthesis{unipu:247, author = {{Kovač, Valentina}}, title = {{Upravljanje procesom razvoja proizvoda na primjeru poduzeća De Gurges d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:316, author = {{Vukomanović, Ena}}, title = {{Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:476, author = {{Frković, Danijela}}, title = {{Kultura kao društveni čimbenik}}, } @mastersthesis{unipu:224, author = {{Horvat, Željka}}, title = {{Promocija usluga u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:213, author = {{Gortan, Nina}}, title = {{Utjecaj kulture na kupovinu}}, } @mastersthesis{unipu:197, author = {{Kenđel, Natali}}, title = {{Analiza komunikacijskih aktivnosti Nacionalnog parka Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:205, author = {{Crnčević, Šemsa}}, title = {{Analiza nastupa Zagrebačkog kazališta mladih na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:295, author = {{Penezić, Tea}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti na društvenim mrežama na primjeru poduzeća "Nivea"}}, } @mastersthesis{unipu:218, author = {{Damijanić, Valentina}}, title = {{Vrste istraživanja tržišta}}, } @mastersthesis{unipu:602, author = {{Gavrić, Antonio}}, title = {{Proširenje proizvodnog asortimana poduzeća Petrol d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1377, author = {{Ladić, Anita}}, title = {{Strateška (unutarnja) i moralna (vanjska) motivacija DOP-a}}, } @mastersthesis{unipu:1374, author = {{Parać, Matej}}, title = {{Korporativna filantropija kroz povijest}}, } @mastersthesis{unipu:171, author = {{Kalčić, Tea}}, title = {{Analiza oglašivačkih poruka poduzeća "T-hrvatski telekom"}}, } @mastersthesis{unipu:176, author = {{Uljanić, Lenka}}, title = {{Povezanost zadovoljstva zaposlenika i upravljanja odnosa s korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:177, author = {{Kruneš, Sara}}, title = {{Faze u ravoju proizvoda na primjeru OPG Licul Romeo}}, } @mastersthesis{unipu:149, author = {{Sebastijan, Tamara}}, title = {{Primjena internog marketinga u gradskom društvu Crvenoga križa Vinkovci}}, } @mastersthesis{unipu:139, author = {{Martinčić, Barbara}}, title = {{Utjecaj masovnih komunikacija na ponašanje kupaca usluga}}, } @mastersthesis{unipu:217, author = {{Živković, Nataša}}, title = {{Utjecaj CRM-a na stvaranje organizacije usmjerene korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:123, author = {{Miočević, Sanja}}, title = {{Obilježja i značaj elemenata marketinškog spleta u Istarskom narodnom kazalištu}}, } @mastersthesis{unipu:101, author = {{Košara, Ana}}, title = {{Etika u osobnoj prodaji}}, } @mastersthesis{unipu:94, author = {{Radolović, Matija}}, title = {{Utjecaj preporuka na donošenje kupovnih odluka}}, }