@mastersthesis{aukos:1411, author = {{Schell, Danijela}}, title = {{Brendiranje Slavonije i Baranje putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{aukos:1400, author = {{Tandara, Ena}}, title = {{Utjecaj kulturnog sadržaja na percepciju i zadovoljstvo građana}}, } @mastersthesis{aukos:1379, author = {{Čalić, Iva}}, title = {{Muzeji kao atrakcija - utjecaj teme i specijalizacije muzejskih institucija na privlačenje publike}}, } @mastersthesis{aukos:1376, author = {{Mijatović, Lucija}}, title = {{Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača}}, } @mastersthesis{aukos:1233, author = {{Ivanović, Stela}}, title = {{Važnost revitalizacije kulturne baštine za turistički razvitak}}, } @mastersthesis{aukos:1216, author = {{Selci, Davor}}, title = {{Glazba kao sektor kreativne industrije}}, } @mastersthesis{aukos:1218, author = {{Boloban, Emilija}}, title = {{Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja}}, } @mastersthesis{aukos:1108, author = {{Knežević, Sunčica}}, title = {{Utjecaj organizacija civilnog društva na koncept održivog razvitka}}, } @mastersthesis{aukos:1027, author = {{Nađ, Leo}}, title = {{Potencijali razvoja digitalne ekonomije - Osijek kao regionalno središte IT industrije}}, } @mastersthesis{aukos:1029, author = {{Tustonjić, Ante}}, title = {{Suvremeni menadžment u organziaciji glazbenih festivala}}, } @mastersthesis{aukos:1016, author = {{Ivanković, Martina}}, title = {{Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{aukos:993, author = {{Landek, Hrvoje}}, title = {{Digitalni marketing u ulozi promotora kulture}}, } @mastersthesis{aukos:998, author = {{Milić, Lana}}, title = {{Kreativno brendiranje prirodne baštine na primjeru nacionalnih parkova}}, } @mastersthesis{aukos:999, author = {{Ivić, Lana}}, title = {{Utjecaj mega dođaja na urbani i regionalni razvoj: analiza Olimpijskih igara}}, } @mastersthesis{aukos:1017, author = {{Banić, Katarina}}, title = {{Prirodno i kulturno naslijeđe u upravljanju turističkim potencijalima - Baranja kao destinacija}}, } @mastersthesis{aukos:948, author = {{Zeko, Anita}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{aukos:876, author = {{Užar, Tin}}, title = {{Glazba u vrijeme pandemije Covid-19 - uloga streaming platformi}}, } @mastersthesis{aukos:884, author = {{Kujek, Domagoj}}, title = {{Gospodarski utjecaj i tehnološki razvoj industrije videoigara u suvremenom svijetu}}, } @mastersthesis{aukos:827, author = {{Mamuzić, Matea}}, title = {{Potencijali razvoja mračnog turizma - analize studija slučaja}}, } @mastersthesis{aukos:779, author = {{Bičanić, Ena}}, title = {{Upravljanje arheološkom baštinom u turističkom pozicioniranju gradova - potencijali Vinkovaca kao destinacije}}, } @mastersthesis{aukos:829, author = {{Vuleta, Dragan}}, title = {{Marketing i zadovoljstvo korisnika u telekomunikacijskim tvrtkama}}, } @mastersthesis{aukos:826, author = {{Čizmar, Elena}}, title = {{Ponašanje potrošača pri impulzivnom donošenju odluke o kupovini}}, } @mastersthesis{aukos:765, author = {{Boloban, Emilija}}, title = {{Uloga kreativnih industrija u razvoju kulturnog turizma}}, } @mastersthesis{aukos:768, author = {{Kramarić, Monika}}, title = {{Upravljanje sakralnom baštinom i potencijalima religijskog turizma - grad Đakovo kao destinacija}}, } @mastersthesis{aukos:760, author = {{Biuklić, Marina}}, title = {{Upravljanje IT procesima u organizaciji}}, } @mastersthesis{aukos:746, author = {{Radojčić, Laura}}, title = {{Utjecaj indoor oglašavanja na generaciju Z}}, } @mastersthesis{aukos:589, author = {{Perić, Adriana}}, title = {{Menadžment muzeja: Perspektive razvoja muzejske publike i utjecaj COVID-19 pandemije na kulturni sektor}}, } @mastersthesis{aukos:598, author = {{Pintarić, Krešimir}}, title = {{Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment}}, } @mastersthesis{aukos:737, author = {{Juriša, Luka}}, title = {{TRADICIJSKI INSTRUMENT SAMICA/ ANTONIO VIVALDI NA TAMBURI}}, } @mastersthesis{aukos:528, author = {{Nađ, Leo}}, title = {{Marketing i inovacije u industriji videoigara}}, } @mastersthesis{aukos:486, author = {{Mrkonjić, Barbara}}, title = {{Društveno poduzetništvo u kulturi}}, } @mastersthesis{aukos:350, author = {{Kranjčević, Veronika}}, title = {{Utjecaj društvene mreže YouTube na destinacijski marketing}}, } @mastersthesis{aukos:398, author = {{Slukan, Ivana}}, title = {{Kreativno brendiranje i financiranje muzeja}}, }