@mastersthesis{hrstud:3735, author = {{Štefanac, Anamaria}}, title = {{Izgradnja imidža modnih marki u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{hrstud:3734, author = {{Horvat, Tihana}}, title = {{Percepcija utjecaja društvenih mreža na djecu osnovnoškolske dobi}}, } @mastersthesis{hrstud:3729, author = {{Bukovac, Antonela}}, title = {{Odgojno-obrazovne vrijednosti u časopisu za mlade OK!}}, } @mastersthesis{hrstud:3718, author = {{Šagolj, Renata}}, title = {{Povezanost između straha od propuštanja (FoMO) i ovisnosti o društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vpsz:1032, author = {{Petrović, Višnja}}, title = {{Utjecaj medija na odnos prema kuhanju i hrani}}, } @mastersthesis{vpsz:1029, author = {{Crnčević, Srđan}}, title = {{Utjecaj online recenzija na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{vpsz:1028, author = {{Brčić, Anja}}, title = {{Neverbalna komunikacija kroz tjelesna obilježja}}, } @mastersthesis{vpsz:1027, author = {{Milković, Valentina}}, title = {{Istraživanje uloge i vidljivosti Centara za kulturu u lokalnoj zajednici}}, } @mastersthesis{vpsz:1047, author = {{Ciglar, Domagoj}}, title = {{Psihološki učinci sportske komunikacije: komparacija komunikacije na društvenim mrežama na primjeru GNK Dinamo Zagreb i FC Barcelona}}, } @mastersthesis{vpsz:1046, author = {{Cepetić, Ivan}}, title = {{Utjecaj masovnih medija na ponašanje mladih tijekom pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{vpsz:1045, author = {{Pejaković, Matej}}, title = {{Važnost telemarketinga kao kanala u izravnom marketingu}}, } @mastersthesis{vpsz:1048, author = {{Smuđ, Valentina}}, title = {{Načini obrade i analize podataka u procesu istraživanja}}, } @mastersthesis{vpsz:1025, author = {{Bašić, Daniel}}, title = {{Promocija suvremene umjetničke fotografije u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vpsz:1040, author = {{Kalić, Valentina}}, title = {{Digitalni mediji u svakodnevnom životu djece}}, } @mastersthesis{vpsz:1043, author = {{Borić, Dora}}, title = {{Greenwashing - Tamna strana zelenog marketinga}}, } @mastersthesis{vpsz:1022, author = {{Kos, Velimir}}, title = {{Komunikacija hrvatskog lovačkog saveza na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vpsz:1023, author = {{Kos, Velimir}}, title = {{Komunikacija hrvatskog lovačkog saveza na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{hrstud:3511, author = {{Radoslav, Irena}}, title = {{Brendiranje poslodavca kao alat u izgradnji korporativne kulture - primjer informacijsko-tehnoloških kompanija u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{hrstud:3527, author = {{Žuger, Tena}}, title = {{Eksploatacija djece na društvenim mrežama od strane roditelja}}, } @mastersthesis{hrstud:3529, author = {{Hude, Paula}}, title = {{Etika u odnosima s javnošću. Stanje, izazovi i perspektive hrvatske prakse}}, } @mastersthesis{hrstud:3513, author = {{Miličević, Vinka}}, title = {{Iskustva hrvatskih novinara s nasiljem na radnom mjestu}}, } @mastersthesis{hrstud:3515, author = {{Jelinić, Marija Elena}}, title = {{Medijsko izvještavanje o iseljavanju iz Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{hrstud:3517, author = {{Šreng, Tessa}}, title = {{Navike korištenja društvenih medija kod osoba kasne zrele dobi}}, } @mastersthesis{hrstud:3512, author = {{Pukljak, Tania}}, title = {{Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca}}, } @mastersthesis{hrstud:3465, author = {{Zajec, Sara Bruna}}, title = {{Online komunikacija i ovisnost o video igrama}}, } @mastersthesis{hrstud:3524, author = {{Radovanović, Rebeka}}, title = {{Percepcija kvalitete interne komunikacije na primjeru FSB Racing Teama}}, } @mastersthesis{hrstud:3519, author = {{Petrušić, Ema}}, title = {{Percepcija utjecaja H&M zelene kampanje na studente u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{hrstud:3516, author = {{Novak, Klara}}, title = {{Promjene u poslovanju agencija odnosa s javnošću u Hrvatskoj uzrokovane epidemijom COVID-19}}, } @mastersthesis{hrstud:3528, author = {{Trajbar, Katarina}}, title = {{Stavovi studenata komunikacijskih znanosti o etičnosti hibridnih formata odnosa s javnošću i marketinga}}, } @mastersthesis{hrstud:3507, author = {{Karuza, Ramona}}, title = {{Uloga i važnost pripovijedanja u kreativnim kampanjama na primjeru pet najnagrađivanijih hrvatskih kampanja u razdoblju od 2016. do 2021.}}, } @mastersthesis{hrstud:3508, author = {{Raškaj, Petra}}, title = {{Utjecaj medijskog izvještavanja o videoigrama na javno mnijenje i razumijevanje industrije igara}}, } @mastersthesis{hrstud:3518, author = {{Puharić, Nera}}, title = {{Utjecaj streaming servisa na kino industriju}}, } @mastersthesis{vpsz:1007, author = {{Jelačić, Helena}}, title = {{Persuazija i subliminalne poruke}}, } @mastersthesis{vpsz:1017, author = {{Zajec, Ema}}, title = {{Upravljanje medijskim koncernima na primjeru Styria Media Grupe AG}}, } @mastersthesis{vpsz:1002, author = {{Marić, Vedran}}, title = {{Izazovi menadžmenta u složenim gospodarskim uvijetima (pandemija, potres, ekonomska kriza) na primjeru ZET-a}}, } @mastersthesis{vpsz:1005, author = {{Vuksan, Mladen}}, title = {{Upravljanje prodajnim osobljem u funkciji rasta prodaje}}, } @mastersthesis{vpsz:1004, author = {{Jelić, Dario}}, title = {{Utjecaj menadžmenta na upravljanje poduzećima u vlasništvu lokalne samouprave (primjer Zagrebački Holding)}}, } @mastersthesis{vpsz:1001, author = {{Babić, Tatjana}}, title = {{Psihološki učinci medijskog prikaza terorističkih djela}}, } @mastersthesis{vpsz:994, author = {{Svržnjak, Andrea}}, title = {{Neverbalna komunikacija u različitim kontekstima}}, } @mastersthesis{vpsz:997, author = {{Čvorak, Tin}}, title = {{Tehnika glume Marlona Branda: Divljak na dokovima Hollywooda}}, } @mastersthesis{vpsz:982, author = {{Šimundić, Mateo}}, title = {{Emocionalna privrženost digitalnim medijima}}, } @mastersthesis{vpsz:984, author = {{Šarac, Antonella}}, title = {{Interpersonalna komunikacija i organizacijski odnosi}}, } @mastersthesis{vpsz:985, author = {{Kosović, Marija}}, title = {{Uloga bontona u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{vpsz:981, author = {{Raspudić, Barbara}}, title = {{Utjecaj digitalnih medija na mlade na primjeru društvene mreže TikTok}}, } @mastersthesis{vpsz:979, author = {{Krištić, Ivo}}, title = {{Interpersonalna komunikacija trenera i sportaša}}, } @mastersthesis{vpsz:980, author = {{Koštić, Anfrida}}, title = {{Utjecaj reality programa na mlade}}, } @mastersthesis{vpsz:969, author = {{Knotoff, Ema}}, title = {{Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u muzejsko-galerijskom sektoru: Studija slučaja nezavisna galerija Siva}}, } @mastersthesis{vpsz:830, author = {{Markoč, Mateo}}, title = {{RAZVOJ MARKE LEXUS OD IDEJE DO IMPLEMENTACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:834, author = {{Adžijević, Aron}}, title = {{GRAFIČKI DIZAJN – TEMELJ SUVREMENE VIZUALNE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:833, author = {{Kresaj, Latica}}, title = {{POSLOVANJE JAVNIH MEDIJSKIH SERVISA NA PRIMJERU HRVATSKE RADIOTELEVIZIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:838, author = {{Bella, Vlasta}}, title = {{GRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR. MARTENS}}, } @mastersthesis{vpsz:839, author = {{Žibrat, Dominik}}, title = {{PROMICIJA REPUBLIKE HRVATSKE KROZ SPORT}}, } @mastersthesis{vpsz:840, author = {{Humljak, Ivana}}, title = {{ULOGA SISTEMATIZACIJE RADNIH MJESTA U ORGANIZACIJI PODUZEĆA - PRIMJER CRVENI KRIŽ}}, } @mastersthesis{vpsz:842, author = {{Ćosić, Nikolina}}, title = {{DONALD TRUMP – OSOBNO BRENDIRANJE OD CELEBRITY ZVIJEZDE DO PREDSJEDNIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:951, author = {{Bosnar, Oliver}}, title = {{UTJECAJ OSOBINA LIČNOSTI NA KOMUNIKACIJSKI STIL}}, } @mastersthesis{vpsz:602, author = {{Habulin, Toni}}, title = {{Komunikacija HGSS-a na društvenim mrežama Facebook i Instagram}}, } @mastersthesis{vpsz:671, author = {{Gajšek, Karla}}, title = {{Psihološki aspekti medijskih manipulacija}}, } @mastersthesis{vpsz:937, author = {{Ružić, Maja}}, title = {{UPRAVLJANJE KULTURNIM USTANOVAMA NA PRIMJERU ZAGREBAČKOG KAZALIŠTA LUTAKA}}, } @mastersthesis{vpsz:623, author = {{Lončarević, Katarina}}, title = {{Utjecaj potresa i pandemije na stanovništvo u Sisačko-moslavačkoj županiji: komunikacijski, ekonomski i psihološki aspekti}}, } @mastersthesis{hrstud:2880, author = {{Krznarić, Vanja}}, title = {{Uloga osobnog brendiranja kao doprinos kreiranju pozitivnih promjena u društvu: primjeri Grof Darkula i Pamela Perkić}}, } @mastersthesis{hrstud:2895, author = {{Mađarić, Jelena}}, title = {{Utjecaj istraživačkog novinarstva na promjene političkog establishmenta na primjeru afere Watergate}}, } @mastersthesis{hrstud:2879, author = {{Turković, Ivana}}, title = {{Utjecaj trendova na društvenim mrežama na potrošačke navike studenata}}, } @mastersthesis{vpsz:639, author = {{Bezić, Lora}}, title = {{Medijski utjecaj na poremećaje prehrane: posljedice i prevencija}}, } @mastersthesis{vpsz:641, author = {{Lisak, Monika}}, title = {{Novi mediji i anksioznost kod mladih}}, } @mastersthesis{vpsz:642, author = {{Tot, Iva}}, title = {{Persuazija i medijska manipulacija u marketinškoj komunikaciji i percepciji čovjeka}}, } @mastersthesis{vpsz:644, author = {{Kušnin, Antonia}}, title = {{Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena}}, } @mastersthesis{vpsz:640, author = {{Anić, Suzana}}, title = {{Utjecaj pandemije Covid-19 na poslovni bonton}}, } @mastersthesis{vpsz:643, author = {{Dodig, Suzana}}, title = {{Značaj influencera i društvenih mreža u komunikaciji mladih}}, } @mastersthesis{hrstud:2924, author = {{Vukman, Ela}}, title = {{Uloga digitalnih platformi u upravljanju glazbenom produkcijom}}, } @mastersthesis{hrstud:2898, author = {{Benčić, Ivona}}, title = {{Umjetna inteligencija u novinarstvu: mogućnosti primjene i etički aspekti}}, } @mastersthesis{vpsz:653, author = {{Šargač, Nikolina}}, title = {{Iskustva i stavovi studenata s nastavom na daljinu tijekom pandemije virusa Covid-19}}, } @mastersthesis{vpsz:655, author = {{Ferek, Laura}}, title = {{Uloga neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju na primjeru Japana}}, } @mastersthesis{vpsz:654, author = {{Stajčić, Petra}}, title = {{Utjecaj medija na kognitivni razvoj djece}}, } @mastersthesis{vpsz:670, author = {{Mesić, Mirjana}}, title = {{Uloga mikroekspresija u neverbalnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{vpsz:673, author = {{Brlečić, Nevenka}}, title = {{Komunikacija Javne vatrogasne postrojbe grada Zagreba na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vpsz:674, author = {{Pigac, Sanja}}, title = {{Manipulacija medija - tehnike i alati}}, } @mastersthesis{vpsz:691, author = {{Rebić, Iva}}, title = {{Uloga bloga kao komunikacijskog kanala u kriznoj komunikaciji: studija slučaja afere Agrokor}}, } @mastersthesis{vpsz:694, author = {{Jakšetić, Ana}}, title = {{Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka}}, } @mastersthesis{vpsz:697, author = {{Čalić, Kristina}}, title = {{Komuniciranje i novi mediji}}, } @mastersthesis{vpsz:696, author = {{Iveljić, Viktorija}}, title = {{Uloga influencera u suvremenoj medijskoj i marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{vpsz:698, author = {{Anušić, Maja}}, title = {{Upravljanje komunikacijom u timu}}, } @mastersthesis{vpsz:722, author = {{Magić, Lea}}, title = {{Virtualno zlostavljanje}}, } @mastersthesis{vpsz:726, author = {{Žnidarec, Marijana}}, title = {{Interkulturalna komunikacija kroz pjesmu na primjeru Đorđa Balaševića}}, } @mastersthesis{vpsz:727, author = {{Muhar, Marko}}, title = {{Komunikacijska strategija uvođenja proizvoda na primjeru ShoeClinique}}, } @mastersthesis{vpsz:725, author = {{Mijatović, Nina}}, title = {{Komunikacijski obrasci u javnim nastupima visokih državnih dužnosnika: komparativni prikaz Zorana Milanovića i Andreja Plenkovića}}, } @mastersthesis{vpsz:724, author = {{Hrgović, Ivan}}, title = {{Neverbalna komunikacija Line Červara}}, } @mastersthesis{vpsz:743, author = {{Hamzić, Amina}}, title = {{Komunikacijske vještine u poslovnom okruženju}}, } @mastersthesis{vpsz:744, author = {{Banovac, Barbara}}, title = {{Medijska pismenost djece i mladih}}, } @mastersthesis{vpsz:741, author = {{Ivanuš, Kristina}}, title = {{Uloga medija u odrastanju djece bez odgovarajuće roditeljske skrbi}}, } @mastersthesis{vpsz:742, author = {{Raspudić, Barbara}}, title = {{Uloga stereotipa u oblikovanju imidža naroda i država}}, } @mastersthesis{vpsz:746, author = {{Ivok, Paula}}, title = {{Utjecaj animiranih filmova na psihosocijalni razvoj djece iz perspektive roditelja}}, } @mastersthesis{vpsz:745, author = {{Prevarek, Valentina}}, title = {{Vrijednost komunikacije u Esportu - komunikacija virtualnih timova}}, } @mastersthesis{vpsz:757, author = {{Šimundić, Mateo}}, title = {{Govor tijela i javni nastup u političkim kampanjama}}, } @mastersthesis{vpsz:756, author = {{Krstinić, Paulina}}, title = {{Utjecaj mentalnih poremećaja na komunikaciju između članova obitelji}}, } @mastersthesis{vpsz:775, author = {{Cepetić, Ivan}}, title = {{Važnost neverbalne komunikacije u podcastu}}, } @mastersthesis{vpsz:780, author = {{Koštić, Anfrida}}, title = {{Utjecaj virtualnog okruženja na djecu}}, } @mastersthesis{vpsz:790, author = {{Mutić, Ljiljana}}, title = {{Stereotipi kao komunikacijski izazov s izbjeglicama u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vpsz:782, author = {{Brčić, Tajana}}, title = {{Uloga persuazije u marketinškoj komunikaciji: studija slučaja INA Loyalty programa}}, } @mastersthesis{vpsz:802, author = {{Prugovečki, Petra}}, title = {{Komunikacija s ranjivim skupinama u društvu}}, } @mastersthesis{vpsz:801, author = {{Pavlica, Nenad}}, title = {{Uhvaćeni u laži: komunikacija i otkrivanje laganja}}, } @mastersthesis{vpsz:803, author = {{Barišić, Anabel}}, title = {{Važnost neverbalne komunikacije u javnim nastupima}}, } @mastersthesis{vpsz:810, author = {{Janković, Eva}}, title = {{Utjecaj empatije na poslovni uspjeh}}, } @mastersthesis{vpsz:812, author = {{Delić, Marija}}, title = {{Uloga neverbalne komunikacije u izgradnji odnosa i korporativne kulture}}, } @mastersthesis{vpsz:813, author = {{Erceg, Jan}}, title = {{Marketinški aspekti sportske komunikacije na primjeru odabranih brendova}}, } @mastersthesis{hrstud:2553, author = {{Boltiš, Barbara}}, title = {{Percepcija utjecaja uvjeta rada u novinarskim redakcijama na mentalno zdravlje novinara}}, } @mastersthesis{vpsz:818, author = {{Horvat, Ivan}}, title = {{Zadovoljstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju zdravstvenom uslugom u privatnim i javnim ustanovama}}, } @mastersthesis{vpsz:923, author = {{Antunović, Marija}}, title = {{ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA POTREBE TVRTKE ZVEČEVO d.d}}, } @mastersthesis{vpsz:917, author = {{Kuček, Robert}}, title = {{Marketinški plan i brendiranje DNA koncept trgovine: poslovni slučaj Tradexco d.o.o.}}, } @mastersthesis{vpsz:882, author = {{Karačić, Roko}}, title = {{OPTIMIZACIJA UPRAVLJANJA PRODAJOM I ZALIHAMA ROBE NA PRIMJERU LESNINA H D.O.O. ZAGREB}}, } @mastersthesis{vpsz:881, author = {{Mijakić, Antonela}}, title = {{PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I SUBLIMINALNE PORUKE U FILMSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:879, author = {{Tomić, Andrijana}}, title = {{UPOZNATOST HRVATSKIH GRAĐANA SA ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:878, author = {{Majić, Ana-Marija}}, title = {{ULOGA PLANIRANJA U DOBA GLOBALNE KRIZE}}, } @mastersthesis{vpsz:875, author = {{Markić, Bernarda}}, title = {{ETIČKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST MENADŽERA}}, } @mastersthesis{vpsz:876, author = {{Prlić, Lucija}}, title = {{KOMUNIKACIJA FOTOGRAFIJOM}}, } @mastersthesis{vpsz:873, author = {{Mustapić, Lovro}}, title = {{Neverbalna komunikacija političara na primjeru Donalda Trumpa}}, } @mastersthesis{vpsz:874, author = {{Žalac, Matea}}, title = {{POSLOVNO PREGOVARANJE I BONTON NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vpsz:872, author = {{Karavanić, Kristina}}, title = {{ULOGA NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OBUČAVANJU I SOCIJALIZACIJI PASA}}, } @mastersthesis{vpsz:870, author = {{Horvatić, Katica}}, title = {{Neverbalna komunikacija na primjeru Kolinde Grabar-Kitarović}}, } @mastersthesis{vpsz:858, author = {{Sekirica, Vjekoslav}}, title = {{PARADIGMA MEDIJSKE PERSUAZIVNOSTI U DRUŠTVU DANAŠNJICE}}, } @mastersthesis{vpsz:912, author = {{Petljak, Klara}}, title = {{RIZICI KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I NJIHOV UTJECAJ NA MENTALNO ZDRAVLJE MLADIH}}, } @mastersthesis{vpsz:871, author = {{Marciuš, Marija}}, title = {{ULOGA KORPORATIVNE KOMUNIKACIJE U JAČANJU IMIDŽA SUVREMENIH KOMPANIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:914, author = {{Kovačević, Karla}}, title = {{UTJECAJ ANGLIZAMA NA HRVATSKI STANDARDNI JEZIK}}, } @mastersthesis{vpsz:913, author = {{Kletečki, Ivana}}, title = {{Uloga influencera u suvremenoj poslovnoj komunikaciji na primjeru Jelene Perić}}, } @mastersthesis{vpsz:904, author = {{Šćrbec, Sara}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I MASOVNI MEDIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:864, author = {{Kovačić, Kiara}}, title = {{Digitalno bankarstvo na primjeru Addiko Bank Hrvatska}}, } @mastersthesis{vpsz:865, author = {{Krištafor, Maja}}, title = {{INOVATIVNI PROIZVOD U FUNKCIJI IZGRADNJE DIGITALNOG MEDIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:903, author = {{Mamić, Petra}}, title = {{ULOGA I FUNKCIONIRANJE KOMERCIJALNIH MEDIJA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:905, author = {{Petković, Lucija}}, title = {{UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vpsz:906, author = {{Kozić, Domagoj}}, title = {{Utjecaj influencera na prodaju}}, } @mastersthesis{vpsz:894, author = {{Hubak, Petra}}, title = {{MEDIJI U ŽIVOTU DJECE: KOMUNIKOLOŠKI, SOCIOLOŠKI I ETIČKI ASPEKTI}}, } @mastersthesis{vpsz:893, author = {{Borić, Dora}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:896, author = {{Doria, Stanić}}, title = {{ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:895, author = {{Sertić, Gloria}}, title = {{Uloga komunikacijskih vještina u upravljanju ljudskim potencijalima u turizmu}}, } @mastersthesis{vpsz:897, author = {{Novoselac, Lana}}, title = {{VIZUALNA KOMUNIKACIJA U JAVNOM NASTUPU}}, } @mastersthesis{vpsz:891, author = {{Krčalić, Marija}}, title = {{IZAZOVI SUOČAVANJA SA CYBERBULLYINGOM I KAKO SE BORITI PROTIV NJEGA}}, } @mastersthesis{vpsz:855, author = {{Trtić, Antonia}}, title = {{POSLOVNI PLAN : KOZMETIČKI BREND ''KUĆA LJEPOTE''}}, } @mastersthesis{vpsz:854, author = {{Lasić, Valeria}}, title = {{RURALNI TURIZAM SISAČKO – MOSLAVAČKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:892, author = {{Antić, Mihaela}}, title = {{UPRAVLJANJE KRIZNIM DOGAĐAJIMA SA SMRTNIM ISHODOM NA PRIMJERIMA IZ HRVATSKE PRAKSE}}, } @mastersthesis{vpsz:853, author = {{Tolić, Ankica}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNE I ODRŽIVE MARKETINŠKE STRATEGIJE NA ODABRANOM PRIMJERU}}, } @mastersthesis{vpsz:852, author = {{Batarelo, Katarina}}, title = {{IMPLEMENTACIJA STRATEGIJA MARKETINGA NA IMPULZIVNU POTROŠNJU POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:851, author = {{Sviben, Tomislav}}, title = {{PRIMJENA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{vpsz:849, author = {{Bešlić, Domagoj}}, title = {{ULOGA MEDIJSKE PISMENOSTI U STVARANJU ODGOVORNE PUBLIKE}}, } @mastersthesis{vpsz:850, author = {{Žugaj, Ivana}}, title = {{ZNAČAJ BOJA U KOMUNIKACIJI: KULTUROLOŠKI, PSIHOLOŠKI I MARKETINŠKI ASPEKTI}}, } @mastersthesis{vpsz:846, author = {{Bezić, Lora}}, title = {{KOMUNIKACIJA ŽIVOTINJA}}, } @mastersthesis{vpsz:583, author = {{Čutura, Natalie}}, title = {{GLAVNI ELEMENTI STRATEŠKOG MENADŽMENTA U HOTELIJERSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:584, author = {{Kušnin, Antonia}}, title = {{KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA KOZMETIČKOGA BRENDA FENTY BEAUTY}}, } @mastersthesis{vpsz:582, author = {{Miklec, Kristijan}}, title = {{STRATEGIJA RAZVOJA POSLOVNOG HOTELA}}, } @mastersthesis{vpsz:581, author = {{Jurčić, Stjepan}}, title = {{JAVNI NASTUPI POLITIČKIH PREDSTAVNIKA – PARLAMENTARNI IZBORI 2020. GODINE}}, } @mastersthesis{vpsz:579, author = {{Čumpek, Marko}}, title = {{KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU ZAGREBAČKOG HOLDINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:576, author = {{Bokulić, Anamaria}}, title = {{KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA I ORGANIZACIJSKE VRIJEDNOSTI TVRTKE HRVATSKE ŽELJEZNICE}}, } @mastersthesis{vpsz:578, author = {{Miklec, Domagoj}}, title = {{MEDIJSKO IZVJEŠTAVANJE O DOMOVINSKOM RATU: KOMPARATIVNI PRIKAZ ODABRANIH DNEVNIH NOVINA}}, } @mastersthesis{vpsz:577, author = {{Vuger, Natalija}}, title = {{PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA KROZ PROGRAME POTICANJA REGIONALNOG RAZVOJA}}, } @mastersthesis{vpsz:580, author = {{Petrović, Višnja}}, title = {{RETORIKA I POLITIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:575, author = {{Romac, Ivana}}, title = {{UPRAVLJANJE KOMUNIKACIJAMA NEPROFITNIH ZAKLADA}}, } @mastersthesis{vpsz:568, author = {{Hrbić, Ivan}}, title = {{UTJECAJ INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA NA ČOVJEKA I DRUŠTVO}}, } @mastersthesis{vpsz:567, author = {{Bećirović, Karolina}}, title = {{UČINAK MEDIJSKOG IZVJEŠTAVANJA NA JAVNO MNIJENJE: SLUČAJ MEGXIT}}, } @mastersthesis{vpsz:560, author = {{Ravić, Katarina}}, title = {{ODNOSI S MEDIJIMA NA PRIMJERIMA SVEĆENIKA KATOLIČKE CRKVE}}, } @mastersthesis{vpsz:559, author = {{Budimir Komerički, Anita}}, title = {{SELFIE I PSIHOLOGIJA VIZUALNIH KOMUNIKACIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:551, author = {{Marinković, Ivan}}, title = {{ANALIZA MEDIJSKOG SADRŽAJA U VRIJEME PANDEMIJE COVID-19 U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:552, author = {{Kolar, Ana}}, title = {{DESET NAJČEŠĆIH TEHNIKA MANIPULACIJA MEDIJA – NOVINARSKI I UREDNIČKI AKTIVIZAM IZMEĐU PR-A I PROFESIONALNIH NOVINARSKIH STANDARDA}}, } @mastersthesis{vpsz:550, author = {{Geri, Luka}}, title = {{KOMUNIKACIJA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE „ADHD I JA“}}, } @mastersthesis{vpsz:549, author = {{Dumbović, Nikolina}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI ASPEKTI BRENDIRANJA REGIJA U SJEVEROZAPADNOJ HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:548, author = {{Račić, Kristina}}, title = {{BRENDIRANJE TURISTIČKE DESTINACIJE – LIKA KAO REGIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:536, author = {{Bašić, Lea}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:537, author = {{Hodak, Fran}}, title = {{ULOGA SPORTSKIH USPJEHA U PROMOCIJI HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:534, author = {{Števanja, Lucia}}, title = {{DIGITALNI MARKETING I KOMUNIKACIJSKA KULTURA}}, } @mastersthesis{vpsz:533, author = {{Jakuš, Kristina}}, title = {{PLAKAT KAO MEDIJ VIZUALNE KOMUNIKACIJE U KULTURI}}, } @mastersthesis{vpsz:525, author = {{Kereš, Nensi}}, title = {{GLOBALNA MARKETINŠKA KONKURENTNOST NA PRIMJERU MARKE CHARLOTTE TILBURY}}, } @mastersthesis{vpsz:526, author = {{Tudor, Elza}}, title = {{UVOĐENJE MEDIJSKOG ODGOJA U ŠKOLE – MIŠLJENJA PROFESORA OSNOVNE ŠKOLE HVAR I SREDNJE ŠKOLE HVAR}}, } @mastersthesis{vpsz:524, author = {{Poljanec, Vladimira}}, title = {{PROJEKTNI MENADŽMENT (na temelju projektne studije „Održi me“)}}, } @mastersthesis{vpsz:518, author = {{Mađerić, Margareta}}, title = {{KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMICANJU I ZAŠTITI PRAVA RANJIVIH SKUPINA}}, } @mastersthesis{vpsz:517, author = {{Bjažić, Katarina}}, title = {{INTERKULTURNA KOMUNIKACIJA I KULTURNA RAZNOLIKOST}}, } @mastersthesis{vpsz:512, author = {{Bunjevac, Filip}}, title = {{Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine}}, } @mastersthesis{vpsz:506, author = {{Borić, Ivan}}, title = {{IZVORI FINANCIRANJA SME SEKTORA}}, } @mastersthesis{vpsz:504, author = {{Žanko, Žana}}, title = {{POČETAK 21. STOLJEĆA I TERORISTIČKI NAPADI 11.RUJNA 2001. GODINE}}, } @mastersthesis{vpsz:503, author = {{Vrandečić, Jelena}}, title = {{UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:502, author = {{Erak Orbanić, Dariana}}, title = {{UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO}}, } @mastersthesis{vpsz:491, author = {{Bulić, Nika}}, title = {{NOVINARSTVO VS. FAKE NEWS - NOVE TEHNIKE MANIPULACIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:483, author = {{Jakovljević, Ines}}, title = {{KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA}}, } @mastersthesis{vpsz:484, author = {{Šarac, Viktor}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI STIL U JAVNIM NASTUPIMA NA PRIMJERU ANDREJA PLENKOVIĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:482, author = {{Pavlek, Petra}}, title = {{MOĆ PERSUAZIJE I POTICANJE POŽELJNOG PONAŠANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:486, author = {{Prebeg, Maks}}, title = {{SPORTSKA KOMUNIKACIJA U SLUŽBI BRENDIRANJA NACIJE I DRŽAVE}}, } @mastersthesis{vpsz:485, author = {{Petyo, Ivana}}, title = {{ULOGA NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U PLESU}}, } @mastersthesis{vpsz:472, author = {{Rebić, Iva}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU PRINCEZE DIANE}}, } @mastersthesis{vpsz:461, author = {{Štimac, Ivan}}, title = {{MARKETINŠKI TRENDOVI U BUDUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:465, author = {{Stajčić, Petra}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA MICHELLE OBAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:462, author = {{Kutlić, Antonio}}, title = {{SOCIONICS TEORIJA I PRIMJENA INTERAKTIVNIH MARKETINŠKIH ALATA}}, } @mastersthesis{vpsz:463, author = {{Jakopčević, Goran}}, title = {{STRATEGIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U UPRAVLJANJU SUKOBOM INTERESA FINANCIJSKIH INSTITUCIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:464, author = {{Pišković, Matija Milan}}, title = {{UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA}}, } @mastersthesis{vpsz:457, author = {{Lucić, Lea}}, title = {{GLAVNI ALATI U STRATEŠKOM MENADŽMENTU}}, } @mastersthesis{vpsz:460, author = {{Tot, Iva}}, title = {{KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU FACEBOOKA}}, } @mastersthesis{vpsz:459, author = {{Zekić, Doris}}, title = {{ONLINE TRGOVINA I MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:458, author = {{Šikić, Mirjana}}, title = {{PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE U POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vpsz:456, author = {{Janković, Ivana}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:454, author = {{Bulić, Sandra}}, title = {{BRENDIRANJE ALKOHOLNIH PIĆA – POSLOVNI SLUČAJ JAGERMAISTER}}, } @mastersthesis{vpsz:453, author = {{Meštrić, Valentina}}, title = {{NAJ, NAJ, NAJ FESTIVAL – PRODUKCIJA I RECEPCIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:455, author = {{Vidović, Suzana}}, title = {{STRATEGIJE BRENDIRANJA MJESTA - PRIMJER GRADA OPATIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:450, author = {{Pankretić, Jelena}}, title = {{INTERNET I MOBILNO BANKARSTVO NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE D.D.}}, } @mastersthesis{vpsz:451, author = {{Bartolić, Bruno}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA AMERIČKIH ULIČNIH BANDI}}, } @mastersthesis{vpsz:452, author = {{Despot, Mirja}}, title = {{ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA}}, } @mastersthesis{vpsz:439, author = {{Grgurić, Ivica}}, title = {{APPLE INC. - JEDNOSTAVNA TEHNOLOGIJA I VRHUNSKI MARKETING}}, } @mastersthesis{vpsz:440, author = {{Šego, Antonija}}, title = {{USPON I PAD MOBITELA SAMSUNG GALAXY NOTE 7}}, } @mastersthesis{vpsz:437, author = {{Lovrić, Domagoj}}, title = {{STRATEGIJA RAZVOJA TURIZMA U DALMATINSKOJ ZAGORI}}, } @mastersthesis{vpsz:436, author = {{Gopurenko, Igor}}, title = {{KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA HRVATSKOG PRIRODOSLOVNOG MUZEJA ZAGREB}}, } @mastersthesis{vpsz:423, author = {{Semenić, Sanja}}, title = {{BRENDIRANJE KRAPINSKO-ZAGORSKE ŽUPANIJE KAO JEDINSTVENE TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:424, author = {{Šukunda, Marina}}, title = {{MOGUĆNOST KREDITIRANJA STANOVNIŠTVA ISPOD GRANICE SIROMAŠTVA}}, } @mastersthesis{vpsz:418, author = {{Sarić, Anamarija}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA ODABRANIH HRVATSKIH PREMIJERA}}, } @mastersthesis{vpsz:422, author = {{Zorman, Andrea}}, title = {{ULOGA GESTI U NEVERBALNOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:421, author = {{Prpić, Dora}}, title = {{UTJECAJ NASILJA U MEDIJIMA NA PONAŠANJE DJECE I MLADIH}}, } @mastersthesis{vpsz:425, author = {{Brčić, Tajana}}, title = {{VIZUALNE KOMUNIKACIJE – ULIČNA UMJETNOST U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:402, author = {{Bolfek, Lorena}}, title = {{MOĆ PERSUAZIJE U RAZLIČITIM KONTEKSTIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:397, author = {{Tomulić, Ana Marguerite}}, title = {{ULOGA EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA U UPRAVLJANJU ORGANIZACIJAMA I POTICANJU INOVATIVNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:401, author = {{Sijarić, Mirela}}, title = {{ULOGA KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA U STVARANJU OSOBNOG IMIDŽA NA PRIMJERU IVE SANADERA}}, } @mastersthesis{vpsz:398, author = {{Stipančević, Iva}}, title = {{UTJECAJ MOBILNIH APLIKACIJA NA UČINKOVITOST KOMUNIKACIJE KOD STUDENTSKE POPULACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:389, author = {{Roca, Roko}}, title = {{INOVACIJE IZ FINANCIJSKOG SVIJETA U IT SEKTORU}}, } @mastersthesis{vpsz:386, author = {{Ivanković, Nikolina}}, title = {{INTERNET - KOMUNIKACIJSKI IZAZOV ZA RODITELJE DJECE PREDŠKOLSKE DOBI}}, } @mastersthesis{vpsz:387, author = {{Miter, Dora}}, title = {{UMIJEĆE UVJERAVANJA U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:371, author = {{Mesić, Filip}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA ODABRANIH EUROPSKIH POLITIČARA}}, } @mastersthesis{vpsz:343, author = {{Klarić, Mihaela}}, title = {{MEDIJSKA ULOGA I KOMUNIKACIJSKA FUNKCIJA PRAĆENJA JAVNIH ZBIVANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:344, author = {{Horvatin, Karlo}}, title = {{SOCIOLOŠKO RAZUMIJEVANJE SUVREMENIH MODNIH FENOMENA}}, } @mastersthesis{vpsz:328, author = {{Pušetić, Branimir}}, title = {{ULOGA I FUNKCIJA POVRATNE INFORMACIJE DIGITALNIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:319, author = {{Ćosić, Nikolina}}, title = {{DJECA I MLADI U MEDIJIMA – IZMEĐU MANIPULACIJE I EDUKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:320, author = {{Čulo, Filip}}, title = {{KOMUNIKACIJA GRAFITIMA NA PRIMJERU HRVATSKE I MEĐUNARODNE GRAFITERSKE SCENE}}, } @mastersthesis{vpsz:321, author = {{Luić, Mateja}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA DONALDA TRUMPA I HILLARY CLINTON U KAMPANJI ZA AMERIČKE PREDSJEDNIČKE IZBORE 2016. GODINE}}, } @mastersthesis{vpsz:322, author = {{Jakovčević, Tina}}, title = {{SOCIOLOŠKI I KOMUNIKACIJSKI APSPEKTI BRENDIRANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:313, author = {{Sučević, Vanja}}, title = {{ŠTO JE KREATIVNOST I KAKO SE RAZVIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:304, author = {{Šimić, Iva}}, title = {{INVESTICIJSKI PLAN OSNIVANJA PRIVATNOG VRTIĆA 'U SVIJETU BAJKI'}}, } @mastersthesis{vpsz:301, author = {{Švagelj, Snježana}}, title = {{INTERNET KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA U 21. STOLJEĆU}}, } @mastersthesis{vpsz:303, author = {{Omrčen, Marko}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA PRILIKOM KORIŠTENJA E-TRGOVINE}}, } @mastersthesis{vpsz:299, author = {{Ružojčić, Igor}}, title = {{ULOGA KONFLIKTA U INTERKULTURALNOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:292, author = {{Golubiček, Petra}}, title = {{TRENDOVI U SPORTSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU NOGOMETNOG KLUBA REAL MADRID}}, } @mastersthesis{vpsz:291, author = {{Vlajić, Jasenka}}, title = {{BRENDIRANJE PREHRAMBENIH PROIZVODA ZAGREBAČKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:293, author = {{Briševac, Štefanija}}, title = {{UTJECAJ HRVATSKIH BLOGERA I DIGITALNIH INFLUENCERA NA HRVATSKE POTROŠAČE PRILIKOM ODLUKE O KUPNJI PROIZVODA ILI USLUGE}}, } @mastersthesis{vpsz:284, author = {{Jeger, Mateja}}, title = {{ZADOVOLJSTVO SPORTAŠA UVJETIMA STUDIRANJA NA HRVATSKIM VISOKOOBRAZOVNIM USTANOVAMA}}, } @mastersthesis{hrstud:1583, author = {{Anišić, Martina}}, title = {{Komunikacijske strategije neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{hrstud:1584, author = {{Glišić, Eleonora}}, title = {{Zastupljenost kulturnih sadržaja u neprofitnim i profitnim portalima}}, } @mastersthesis{vpsz:354, author = {{Vugdelija, Šimica}}, title = {{MEDIJI I CELEBRITY KULTURA}}, } @mastersthesis{vpsz:282, author = {{Gršić, Tea}}, title = {{UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE}}, } @mastersthesis{vpsz:283, author = {{Razum, Tajana}}, title = {{ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA GRADA ZAGREBA PROIZVODIMA I USLUGAMA LIDLOVIH TRGOVINA}}, } @mastersthesis{vpsz:279, author = {{Vrdoljak, Ivana}}, title = {{ANALIZA NEVERBALNE I PARAVERBALNE KOMUNIKACIJE ZORANA MILANOVIĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:278, author = {{Blažek, Valentina}}, title = {{KRONOLOŠKI PREGLED POLITIČKE KOMUNIKACIJE REPUBLIKE HRVATSKE OD NJEZINE NEOVISNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:280, author = {{Andjel, Filip}}, title = {{MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:273, author = {{Herceg, Siniša}}, title = {{ULIČNA UMJETNOST ILI VANDALIZAM}}, } @mastersthesis{vpsz:271, author = {{Klarić, Ivan}}, title = {{LAŽNE VIJESTI}}, } @mastersthesis{vpsz:353, author = {{Gavrilović, Mladenka}}, title = {{STRATEGIJE KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA ODABRANIH KOŠARKAŠKIH KLUBOVA ABA LIGE}}, } @mastersthesis{vpsz:352, author = {{Krčalić, Anđelka}}, title = {{UTJECAJ MEDIJA NA DJECU}}, } @mastersthesis{vpsz:258, author = {{Popović, Nena}}, title = {{PRIMJENA BAR KODA U 21. STOLJEĆU}}, } @mastersthesis{vpsz:254, author = {{Babača, Jasmin}}, title = {{INTEGRACIJA MUSLIMANA U EUROPI}}, } @mastersthesis{vpsz:245, author = {{Jandrašec, Andreja}}, title = {{ZDRAVSTVENI PROBLEMI PRI RADU S RAČUNALOM}}, } @mastersthesis{vpsz:232, author = {{Kranjčec, Elena}}, title = {{STAVOVI MLADIH O ŽENAMA U POSLOVNOM SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:229, author = {{Čičak, Ante}}, title = {{ANALIZA VANJSKE POLITIKE REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:191, author = {{Stanić, Doria}}, title = {{INTERNETSKI SERVIS YOU TUBE}}, } @mastersthesis{vpsz:189, author = {{Čegec, Valentina}}, title = {{KOMUNIKACIJA HRVATSKOG ZAVODA ZA TRANSFUZIJSKU MEDICINU S DOBROVOLJNIM DAVATELJIMA KRVI}}, } @mastersthesis{vpsz:188, author = {{Kordić, Filip}}, title = {{STAVOVI ZAPOSLENIKA ABBVIE D.O.O. O ORGANIZACIJSKOJ ETICI I POVJERENJU}}, } @mastersthesis{vpsz:192, author = {{Hajman, Dražena}}, title = {{ZAŠTITA I SIGURNOST PODATAKA U INFORMACIJSKOM SUSTAVU}}, } @mastersthesis{vpsz:180, author = {{Bičanić, Hrvoje}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA ODABRA-NIH HRVATSKIH POLITIČARA I KRIZA VLASTI 2016.}}, } @mastersthesis{vpsz:181, author = {{Šverko, Paolo}}, title = {{DJECA KAO POTROŠAČI}}, } @mastersthesis{vpsz:182, author = {{Tomić, Danijela}}, title = {{KOMUNIKACIJA VLADE REPUBLIKE HRVATSKE NA DRUŠTVENOJ MREŽI FACEBOOK}}, } @mastersthesis{vpsz:184, author = {{Savanović, Lucija}}, title = {{RETORIKA I DRUŠTVO 21. STOLJEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:179, author = {{Major, Darko}}, title = {{RETORIKA IVE SANADERA}}, } @mastersthesis{vpsz:178, author = {{Roth, Hrvoje}}, title = {{SLOBODA IZRAŽAVANJA – GRANICE I MOGUĆNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:183, author = {{Bunjevac, Filip}}, title = {{ULOGA INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE U KORPORATIVNOM KOMUNICIRANJU BRENDOVA - STUDIJA SLUČAJA ROBNE KUĆE IKEA}}, } @mastersthesis{vpsz:174, author = {{Lukež, Mateo}}, title = {{OBLICI INTERNETSKOG NASILJA}}, } @mastersthesis{vpsz:175, author = {{Đurović, Luka}}, title = {{PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:173, author = {{Bjažić, Katarina}}, title = {{ULOGA GESTIKE U NEVERBALNOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{hrstud:1217, author = {{Hižar, Vedrana}}, title = {{Percepcija medijskih sadržaja vjerske tematike kod studenata}}, } @mastersthesis{hrstud:1115, author = {{Zelenika, Karolina}}, title = {{Važnost javnosti u strateškoj komunikaciji kulturnih institucija: primjer GDK Gavella}}, } @mastersthesis{vpsz:162, author = {{Šikić, Mirjana}}, title = {{POSLOVANJE MEDIJSKE KUĆE DEUTSCHE WELLE}}, } @mastersthesis{vpsz:161, author = {{Tomić, Iva}}, title = {{AGRONET INFORMACIJSKI SUSTAV APPRRR}}, } @mastersthesis{vpsz:160, author = {{Bulić, Sandra}}, title = {{OGLAŠAVANJE I PRODAJA PUTEM INTERNETA NA PRIMJERU JÄGERMEISTERA}}, } @mastersthesis{vpsz:143, author = {{Krulčić, Tea}}, title = {{AGENCIJA ZA ORGANIZACIJU EVENTA VOLARE}}, } @mastersthesis{vpsz:144, author = {{Kardaš, Maja}}, title = {{KOMPARATIVNA ANALIZA VERBALNE, NEVERBALNE I PARAVERBALNE KOMUNIKACIJE U POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vpsz:141, author = {{Marciuš, Marija}}, title = {{KOMUNIKACIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:142, author = {{Krasnić, Bernard}}, title = {{KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA BRENDA JANA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:145, author = {{Lončarić, Ivan}}, title = {{OPERACIJSKI SUSTAVI MOBILNIH TELEFONA}}, } @mastersthesis{vpsz:140, author = {{Banelli, Ana}}, title = {{POSLOVNI MODEL DNEVNIH NOVINA NA PRIMJERU 24SATA}}, } @mastersthesis{vpsz:139, author = {{Kosec, Ana}}, title = {{ANALIZA IZBORNIH PORUKA NA PARLAMENTARNIM IZBORIMA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:133, author = {{Barjašić, Tomislav}}, title = {{BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI BRANDIRANJA HRVATSKE GASTRO PONUDE}}, } @mastersthesis{vpsz:131, author = {{Banović, Dijana}}, title = {{KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA MUZEJA ILUZIJA I MUZEJA PREKINUTIH VEZA NA DIGITALNIM PLATFORMAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:132, author = {{Bokulić, Anamaria}}, title = {{MEDIJSKA SOCIJALIZACIJA, MORALNI RELATIVIZAM I DIGITALNO DOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:134, author = {{Tatarović, Ante}}, title = {{NATO I RUSIJA: GEOPOLITIČKO I GEOEKONOMSKO SUPARNIŠTVO KROZ PRIMJERE INDIREKTNIH I ZAMRZNUTIH SUKOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:130, author = {{Končevski, Krešimir}}, title = {{ORGANIZACIJA I KOMUNIKACIJA U POLITIČKIM PREDIZBORNIM KAMPANJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:129, author = {{Anđelić, Vedrana}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U ODABIRU TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:124, author = {{Subašić, Filip}}, title = {{UTJECAJ SUVREMENIH TEHNOLOGIJA I MEDIJA NA STUDENTSKU POPULACIJU}}, } @mastersthesis{vpsz:122, author = {{Banović, Venka Maja}}, title = {{INTERNAL COMMUNICATIONS AS A MANAGEMENT TOOL}}, } @mastersthesis{vpsz:120, author = {{Dupelj, Roberta}}, title = {{STILOVI KOMUNICIRANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:121, author = {{Paulović, Sindi}}, title = {{VODENI PARKOVI KAO DIMENZIJA STRATEŠKOG RAZVOJA ISTARSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:126, author = {{Herman, Hrvoje}}, title = {{MOĆ POVRATNE INFORMACIJE U DIGITALNIM MEDIJIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:104, author = {{Grubišić, Ante}}, title = {{TRADICIJSKA GASTRONOMIJA OTOKA BRAČA KAO RESURS ZA RAZVOJ GEOTURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:100, author = {{Paušak, Sunčica}}, title = {{ULOGA PROMOCIJE U BANKARSKOM MARKETINGU NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE}}, } @mastersthesis{vpsz:99, author = {{Tomašević, Lana}}, title = {{CONTENT MARKETING I ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA}}, } @mastersthesis{vpsz:98, author = {{Turić, Tea}}, title = {{PROMOCIJA GASTRO PONUDE POLUOTOKA PELJEŠCA}}, } @mastersthesis{vpsz:94, author = {{Koloda Havaši, Maja}}, title = {{ANALIZA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PRIMJERU OPEL ASTRE U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:79, author = {{Sekirica, Vjekoslav}}, title = {{Cyberpunk i društvena zbilja}}, } @mastersthesis{vpsz:71, author = {{Hudinčec, Julijana}}, title = {{Direktni marketing privatnih stomatoloških ordinacija}}, } @mastersthesis{vpsz:78, author = {{Gelo, Mirella}}, title = {{Interna poslovna komunikacija na primjeru tvrtke HAKOM}}, } @mastersthesis{vpsz:77, author = {{Sopta, Drinka}}, title = {{Komunikacija u neprofitnim organizacijama na primjeru Hrvatskog crvenog križa}}, } @mastersthesis{vpsz:85, author = {{Fabijančić, Ana}}, title = {{UMIJEĆE PREGOVARANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:70, author = {{Gajšek, Ana Marija}}, title = {{INTERKULTURALNA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU EUROPE I AZIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:60, author = {{Horvat, Ivan}}, title = {{B2B MARKETING U JAVNOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{vpsz:61, author = {{Međimurec, Goran}}, title = {{Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima}}, } @mastersthesis{vpsz:62, author = {{Pogačić, Domagoj}}, title = {{UTJECAJ ORGANIZACIJE EUROPSKIH I SVJETSKIH SPORTSKIH DOGAĐANJA NA EKONOMSKA KRETANJA U GRADU DOMAĆINU}}, } @mastersthesis{vpsz:50, author = {{Jadrijević, Jure}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I UTJECAJ NA UPRAVLJANJE SUKOBIMA U ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:49, author = {{Gurdulić, Maja}}, title = {{KREATIVNE MARKETINŠKE STRATEGIJE U PROMOCIJI STREET FOOD RESTORANA KREMENKO GRILL}}, } @mastersthesis{vpsz:52, author = {{Lužaić, Siniša}}, title = {{POSLJEDNJI TRENDOVI U INTERNET MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:53, author = {{Jeger, Mateja}}, title = {{SPORTSKI MARKETING I SPONZORSKA PROMOCIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:45, author = {{Haid, Denis}}, title = {{Gerila marketing}}, } @mastersthesis{vpsz:46, author = {{Marošević, Ksenija}}, title = {{INTERNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU TVRTKE PONUDA DANA.HR}}, } @mastersthesis{vpsz:43, author = {{Havidić, Anamarija}}, title = {{Interkulturalna komunikacija - važan faktor u postizanju poslovnog uspjeha}}, } @mastersthesis{vpsz:47, author = {{Antić, Mihaela}}, title = {{MENADŽMENT NA RADIJU NA PRIMJERU HRVATSKOG KATOLIČKOG RADIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:44, author = {{Mavračić, Dijana}}, title = {{RAZVOJ MARKETINGA U HRVATSKOJ I SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:40, author = {{Čudina, Petra}}, title = {{Emocionalna inteligencija u poslu - Golemanov pristup}}, } @mastersthesis{vpsz:41, author = {{Horvat, Darko}}, title = {{PREDSTAVLJANJE HRVATSKIH TV KUĆA NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{vpsz:42, author = {{Jagić, Lidija}}, title = {{ULOGA NEFORMALNE KOMUNIKACIJE U ORGANIZACIJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:38, author = {{Briševac, Štefanija}}, title = {{POSLOVNI I MARKETINŠKI PLAN OBRTA ZA PROIZVODNJU KOLAČA, SLASTICA I PRIRODNIH VOĆNIH NAPITAKA}}, } @mastersthesis{vpsz:37, author = {{Valle, Tatjana}}, title = {{RASTUĆI UTJECAJ INTERNE KOMUNIKACIJE NA SUSTAV KVALITETE SUVREMENIH KOMPANIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:34, author = {{Perišić, Danijela}}, title = {{INTERKULTURALNA KOMUNIKACIJA I SUŽIVOT NARODA NA BALKANU}}, } @mastersthesis{vpsz:360, author = {{Cvijetić, Petar}}, title = {{INTERNET OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:359, author = {{Pale-Halić, Domagoj}}, title = {{Recikliranje elektroničkog otpada}}, } @mastersthesis{vpsz:20, author = {{Elza, Tudor}}, title = {{KOMPARATIVNI PRIKAZ FUNKCIONALNIH STILOVA HRVATSKOGA STANDARDNOGA JEZIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:22, author = {{Stipančević, Iva}}, title = {{ULOGA ŠTEDNJE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:21, author = {{Tudor, Marija}}, title = {{UTJECAJ TURIZMA NA GOSPODARSKI RAZVITAK RH}}, } @mastersthesis{vpsz:17, author = {{Vučković, Martin}}, title = {{B2B MARKETING HRVATSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:18, author = {{Gavrilović, Mladenka}}, title = {{POSLOVNA KOMUNIKACIJA I ETIKA U POSLOVANJU TVRTKE A2B EXPRESS LOGISTIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:16, author = {{Kraljević, Mirna}}, title = {{PROIZVOD KAO ELEMENT MARKETING MIKSA}}, } @mastersthesis{vpsz:15, author = {{Čapljak, Antonio}}, title = {{TRENDOVI U DIGITALNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:12, author = {{Crvelin, Barbara}}, title = {{VAŽNOST FOSILNIH GORIVA ZA GOSPODARSKI RAZVOJ REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:11, author = {{Lelas, Karmela}}, title = {{VIZUALNA KOMUNIKACIJA U POSLOVNOM SVIJETU}}, } @mastersthesis{vpsz:9, author = {{Tanta, Petar}}, title = {{VJERODOSTOJNOST JUTARNJEG I VEČERNJEG LISTA NA PRIMJERU PREDSJEDNIČKE KAMPANJE 2014.}}, } @mastersthesis{vpsz:8, author = {{Jelić, Igor}}, title = {{GLOBALIZACIJA I UČINCI NA SEKTORSKE DJELATNOSTI U EUROPSKOJ UNIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:2, author = {{Šušković Medved, Andreja}}, title = {{KOMUNIKACIJA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA PRIMJERU UDRUGE OZANA}}, }