pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn unin:6664 thesis "Primjena neurolingvističkog programiranja za postizanje konkurentske prednosti mikropoduzetnika" "Košić Čačić, Ivančica" unin:6610 thesis "Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce" "Hendelja, Leonarda" unin:6661 thesis "Uloga i razvoj ljudskih potencijala na primjeru Dm-drogerie markt d.o.o." "Ovnić, Kristina" unin:6643 thesis "Utjecaj korištenja društvenih mreža u internoj komunikaciji na angažiranost zaposlenika" "Markač, Patricia" unin:6098 thesis "Digitalni marketing u promociji sporta" "Milosavljević, Josip" unin:6606 thesis "Marketinški miks u turizmu na primjeru Istarske županije" "Hruško, Ivana" unin:6092 thesis "Motiviranje kao jedan od ključnih čimbenika u vođenju uspješnih timova" "Klinčić, Gordan" unin:6059 thesis "Oglašavanje i utjecaj influencer marketinga na društvenoj mreži Instagram" "Široki, Antonija" unin:6570 thesis "Primjena integriranog poslovno-informacijskog sustava u reklamacijskom procesu trgovačkog lanca" "Bojanić, Nikolina" unin:6056 thesis "Računovodstveno praćenje i financijski odnosi povezanih društva na primjeru Grupe Belupo" "Horvat, Dunja" unin:6060 thesis "Utjecaj zaposlenikovog zadovoljstva na produktivnost organizacije" "Kolaric, Dora" unin:6619 thesis "Utjecaj zelenog marketinga na korporativni imidž" "Blagaj, Ivana" unin:6565 thesis "Utjecaj zelenog marketinga na promjene u poslovanju" "Azenić, Ivan" unin:6665 thesis "Važnost mobilnog marketinga u poslovanju poduzeća" "Mikulek, Lana" unin:6090 thesis "Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga" "Kulović, Ema" unin:5963 thesis "Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama" "Stoprd, Matej" unin:5972 thesis "Važnost influencera u integriranoj digitalnoj komunikaciji" "Šincek, Maja" unin:5277 thesis "Konflikti i način njihova rješavanja u organizacijama" "Palić, Valerija" unin:5368 thesis "Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije" "Horvatić, Edita" unin:5388 thesis "Pregled komunikacije u digitalnom prostoru na primjeru digitalne platforme za dostavu" "Miglez, Kristijan" unin:5803 thesis "Utjecaj marketinga na duhansku industriju" "Šestak, Vlatka" unin:4888 thesis "Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti" "Grčić, Ivana" unin:4631 thesis "Predstavljanje i uvođenje inovativnog modela na tržište automobila-Volkswagen Park+ Ride" "Vugrin, Robert" unin:4622 thesis "Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba" "Milanković, Mia" unin:4616 thesis "Marketinške strategije u avio industriji kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19" "Dušak, Ivana" unin:4653 thesis "Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača" "Magdić, Ana" unin:3963 thesis "Uloga menadžmenta u prevenciji mobinga na radnom mjestu" "Novosel, Martina" unin:3971 thesis "Uloga internetskog oglašavanja u poslovanju na primjeru izdavačke industrije" "Benšić, Dorotea" unin:4816 thesis "Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj" "Bačak, Emili" unin:3972 thesis "Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika" "Šuveljak, Bruno" unin:3859 thesis "Oblici interne i eksterne poslovne komunikacije na primjeru Podravke d.d." "Mihalić, Ivan" unin:3784 thesis "Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji" "Parabić, Goran" unin:3492 thesis "Razvoj prikrivenog oglašavanja u Republici Hrvatskoj" "Juričko, Kristiana" unin:3544 thesis "Brendiranje grada kao imperativ održivog razvoja" "Čukec, Ivana" unin:3623 thesis "Odnosi s javnošću: Zadovoljstvo radom policijskih službenika u odnosima s javnošću" "Šeničnjak, Ivana" unin:3557 thesis "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu" "Stazić, Petra" unin:3626 thesis "Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0" "Stupar, Petra" unin:3627 thesis "Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba" "Babić, Tena" unin:3621 thesis "Važnost i utjecaj digitalnog marketinga na društvenim medijima" "Odžić, Mario" unin:3629 thesis "Važnost snage marke prilikom kupnje" "Luketić, Brigita" unin:3507 thesis "Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća" "Jurinjak, Antonela" unin:3519 thesis "Ponašanje potrošača u vrijeme pandemije COVID-19" "Škara, Klara" unin:3215 thesis "Stavovi potrošača prema kupnji prehrambenih proizvoda tijekom pandemije bolesti COVID-19" "Geček, Diana" unin:3206 thesis "Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju" "Kos, Dorotea" unin:3103 thesis "Izgradnja i pozicioniranje marke na primjeru tvrtke Rimac Automobili doo" "Evačić, Vinko" unin:3106 thesis "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike" "Pisačić, Marsel" unin:2892 thesis "Digitalni marketing na poslovnom primjeru poduzeća Vindija" "Šestak, Krešimir" unin:3839 thesis "Internet marketing i uloga influencera na YouTube-u" "Lovreković, Ana - Marija" unin:3011 thesis "Marketing ruralnih destinacija na primjeru Varaždinske županije" "Štiber, Snježana" unin:2926 thesis "Lojalnost potrošača domaćim proizvodima - akcija ""Kupujmo hrvatsko""" "Tomić, Antonija" unin:2962 thesis "Marketinška komunikacija: važnost interneta i društvenih mreža u turizmu" "Domislović, Nives" unin:2894 thesis "Uloga digitalnog marketinga u promociji" "Tolić, Sara" unin:3831 thesis "Utjecaj marke na ponašanje potrošača prilikom procesa kupnje" "Fujer, Ivana" unin:3076 thesis "Neuromarketing i utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača" "Jež, Leonarda" unin:3790 thesis "Pravni okvir elektroničkih medija s posebnim osvrtom na televiziju" "Strnad, Ana-Marija" unin:2952 thesis "Utjecaj oglašavanja na djecu" "Vuk, Maja" unin:3062 thesis "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju" "Repnjak, Patricia" unin:1711 thesis "Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji" "Vatrov, Mirko Hrvoje" unin:1689 thesis "Digitalni marketing: ""Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće""" "Čičak, Marija" unin:2261 thesis "Impulzivno odlučivanje i kontrolirano promišljanje" "Korošec, Ivana" unin:1693 thesis "Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga" "Štrbac, Mihaela" unin:1994 thesis "Manipulacija informacijama" "Dadić, Iva" unin:2008 thesis "Planiranje u odnosima s javnošću" "Barić, Barbara" unin:1766 thesis "Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji" "Štefanic, Martina" unin:1933 thesis "Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima" "Golubić, Helena" unin:1767 thesis "Teorija motivacije" "Tomić, Mijat Petar" unin:1378 thesis "Gerila marketing" "Mikulić, Maria" unin:1385 thesis "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru međunarodne organizacije mladih" "Pokupec, Daša" unin:1306 thesis "Utjecaj nautičkog turizma na razvoj marke grada" "Kristić, Maja" unin:1219 thesis "Online marketing komunikacija" "Bušić, Karmen" unin:1214 thesis "Upravljanje događajima na primjeru festivala grada" "Mišak, Nikolina" unin:1216 thesis "Važnost korporativnog poduzetništva i ljudskih potencijala te njihov utjecaj na učinkovitost poduzeća" "Bendelja, Tihomir" unin:1191 thesis "Emocije u pismenoj poslovnoj komunikaciji" "Lozić, Ivana" unin:1184 thesis "Psihološka testiranja - eliminator pri selekciji zaposlenika" "Katanović, Vanessa" unin:1193 thesis "Sponzorstvo i medijsko oglašavanje" "Medverec, Lucija" unin:1186 thesis "Stilovi poslovne komunikacije u sjevernoj Hrvatskoj" "Šoš, Dorotea" unin:126 thesis "Marketinška revizija proizvoda" "Ivković, Željka" unin:25 thesis "Društvena odgovornost poduzeća u Hrvatskoj" "Rauš, Tajana" unin:65 thesis "Mobing na radnom mjestu" "Neimarević, Tatjana" unin:92 thesis "Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga" "Komljenović, Mateo" unin:22 thesis "Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr" "Štrlek, Dean" unin:6 thesis "Računovodstvene informacije kao pretpostavka poslovnog odlučivanja" "Zelenić, Maja" unin:4 thesis "Računovodstvo obrtnika" "Rodić, Jozefina" unin:100 thesis "Utjecaj strukturne kompetentnosti na konkurentnost organizacije" "Rašan, Ivana"