@mastersthesis{unin:6671, author = {{Škrget, Dalia}}, title = {{Kulturni turizam kao strategija razvoja grada Osijeka}}, } @mastersthesis{unin:6669, author = {{Šimpraga, Sergej}}, title = {{Otpornost Europske monetarne unije na šokove simetrije i mogućnosti uspostave optimalnog valutnog područja}}, } @mastersthesis{vpsz:1038, author = {{Žuntar, Ivan}}, title = {{Korporativna komunikacija i organizacijska kultura tvrtke na primjeru iz prakse}}, } @mastersthesis{vpsz:1051, author = {{Žderić, Sara}}, title = {{Važnost i uloga networkinga u postizanju poslovnih rezultata}}, } @mastersthesis{unin:6425, author = {{Mihalić, Ivan}}, title = {{Lansiranje novog koncepta proizvoda na tržište Hrvatske u kategoriji bujona}}, } @mastersthesis{vpsz:1050, author = {{Bakić-Herceg, Antonija}}, title = {{Argumentacija analize predsjedničkih sučeljavanja na izborima u Hrvatskoj 2019. godine}}, } @mastersthesis{vpsz:1049, author = {{Števanja, Paola}}, title = {{Emocionalna inteligencija}}, } @mastersthesis{unin:6320, author = {{Posavec, Lorena}}, title = {{Menadžment u funkciji upravljanja ljudskim resursima u cilju postizanja poslovne izvrsnosti}}, } @mastersthesis{unin:6384, author = {{Petljak, Tomislav}}, title = {{Uloga kuća za odmor u razvoju turističke ponude Imotske krajine}}, } @mastersthesis{unin:6351, author = {{Oštarjaš, Matija}}, title = {{Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{vpsz:1009, author = {{Šarić, Tin}}, title = {{Digitalni marketing u metaverse-u}}, } @mastersthesis{vpsz:1016, author = {{Ferenček, Lucija}}, title = {{Menadžment konflikta}}, } @mastersthesis{vpsz:1011, author = {{Kletečki, Ivana}}, title = {{Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom}}, } @mastersthesis{vpsz:1010, author = {{Pavličević Kelava, Marija}}, title = {{Uloga etike i moralnosti u poslovanju suvremenih kompanija}}, } @mastersthesis{unin:6168, author = {{Fot, Paula}}, title = {{Implementacija koncepta održivog razvoja u hotelskoj industriji}}, } @mastersthesis{unin:6256, author = {{Filipović, Ivana}}, title = {{Uloga i značaj planiranja u procesu donošenja poslovnih odluka}}, } @mastersthesis{unin:6546, author = {{Husain, Petra}}, title = {{Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost}}, } @mastersthesis{unin:6279, author = {{Pirak-Šepak, Erika}}, title = {{Utjecaj ambalaže parfemskih proizvoda na odluku o kupnji i percepciju potrošača o proizvodu}}, } @mastersthesis{unin:6302, author = {{Ferenčak, Katarina}}, title = {{Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu}}, } @mastersthesis{unin:6290, author = {{Jukić, Matea}}, title = {{Motivacija u radnoj organizaciji na primjeru DM-DROGERIE MARKT}}, } @mastersthesis{unin:6289, author = {{Podnar, Leon}}, title = {{Poslovna analiza poduzeća na primjeru DM-DROGERIE MARKT}}, } @mastersthesis{unin:6360, author = {{Plukavec, Hrvoje}}, title = {{Upravljanje ljudskim potencijalima}}, } @mastersthesis{vpsz:1013, author = {{Kletečki, Ivana}}, title = {{Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom}}, } @mastersthesis{unin:6045, author = {{Maravić, Mirna}}, title = {{Analiza utjecaja fleksibilnih radnih aranžmana na produktivnost i motivaciju zaposlenika u IT tvrtkama}}, } @mastersthesis{unin:6050, author = {{Novko, Damjan}}, title = {{Poslovni anđeli - uloga i značaj u financiranju poduzeća i ideja}}, } @mastersthesis{vpsz:1000, author = {{Šarić, Tin}}, title = {{Digitalni marketing u metaverse-u}}, } @mastersthesis{vpsz:999, author = {{Lovrić, Tatjana}}, title = {{Kreativno upravljanje zadovoljstvom korisnika u kozmetičkoj industriji}}, } @mastersthesis{unin:5916, author = {{Žan, Nina}}, title = {{Pregled normi i normizacija u turizmu}}, } @mastersthesis{unin:5950, author = {{Slamić Tarade, Sara}}, title = {{Analiza značaja brandova sportske obuće obradom velikih tekstualnih podataka}}, } @mastersthesis{unin:5880, author = {{Zavacki Ključar, Marija}}, title = {{Digitalno nasilje na društvenoj mreži Snapchat među generacijom Z}}, } @mastersthesis{unin:5868, author = {{Cigrovski, Jelena}}, title = {{Istraživanje stavova obrazovnog osoblja o ulozi policije u preventivnim programima MAH2 i PIA}}, } @mastersthesis{unin:5891, author = {{Pokupčić, Mirna}}, title = {{Osobnost kao faktor potrošačkog ponašanja}}, } @mastersthesis{unin:5863, author = {{Blaži, Marija}}, title = {{Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja}}, } @mastersthesis{unin:5873, author = {{Sabljak, Martina}}, title = {{Utjecaj glazbe na ponašanje potrošača u maloprodaji}}, } @mastersthesis{unin:5876, author = {{Bijelić, Blaženka}}, title = {{Strategije razvoja poduzetništva u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5865, author = {{Babić, Maja}}, title = {{Važnost ljudskih potencijala u organizaciji}}, } @mastersthesis{unin:5861, author = {{Prvčić, Martina}}, title = {{Važnost turizma za vanjskotrgovinsku bilancu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:5871, author = {{Galetić Šegina, Ana Kristina}}, title = {{Postupci uvođenja zakonske regulative lobiranja}}, } @mastersthesis{unin:5839, author = {{Žagrović, Petar}}, title = {{Motivacija prodajnog osoblja u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{unin:5837, author = {{Vučaj, Anton}}, title = {{Prednosti i nedostaci Hrvatske kao destinacije za zdravstveni turizam}}, } @mastersthesis{vpsz:953, author = {{Prodanić Tišma, Milena}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA SA POTROŠAČIMA U OBRAZOVNIM INSTITUCIJAMA PRIMARNOG OBRAZOVANJA}}, } @mastersthesis{unin:5812, author = {{Košćak, Aljoša}}, title = {{Etika oglašavanja u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{unin:5822, author = {{Perić, Mario}}, title = {{Digitalni marketing na primjeru tvrtke Decathlon}}, } @mastersthesis{unin:5776, author = {{Meštrić, Anita}}, title = {{Doživljaj maloprodaje i vizualnog identiteta kroz boju}}, } @mastersthesis{unin:5797, author = {{Knezić, Lea}}, title = {{Krizna komunikacija nakon izgubljenog povjerenja dionika: studija slučaja o Balenciagi}}, } @mastersthesis{unin:5801, author = {{Žukina, Miroslava}}, title = {{Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:5793, author = {{Jošt, Helena}}, title = {{Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu}}, } @mastersthesis{unin:5817, author = {{Babec, Katarina}}, title = {{Zapadni stil života i njegov utjecaj na potrošače u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vpsz:832, author = {{Radoš, Iva}}, title = {{MEDIJSKA MANIPULACIJA FOTOGRAFIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U CILJU OSTVARIVANJA PRODAJNIH REZULTATA}}, } @mastersthesis{unin:5592, author = {{Stazić, Petra}}, title = {{Marketinške paradigme web shopova}}, } @mastersthesis{unin:5700, author = {{Petković, Melani}}, title = {{Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:5158, author = {{Jurak, Maja}}, title = {{Perspektive razvoja ruralnog turizma u Varaždinskoj županiji}}, } @mastersthesis{unin:5729, author = {{Mikulić, Mateja}}, title = {{Turistički resursi i razvoj specifičnih oblika turizma u Međimurskoj županiji}}, } @mastersthesis{unin:5701, author = {{Kobzinek, Dominik}}, title = {{Virtualna stvarnost i neuromarketing}}, } @mastersthesis{vpsz:596, author = {{Vuković, Denis}}, title = {{Korištenje prirodnog (eng. Native) oglašavanja kao novog formata digitalnog oglašavanja}}, } @mastersthesis{vpsz:600, author = {{Delač, Ivan}}, title = {{Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu na odabranim primjerima}}, } @mastersthesis{vpsz:599, author = {{Tarle Duvančić, Ikica}}, title = {{Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju}}, } @mastersthesis{vpsz:597, author = {{Lustek, Dražena}}, title = {{Stilovi vođenja u funkciji poslovne uspješnosti}}, } @mastersthesis{vpsz:598, author = {{Tolić, Maja}}, title = {{Utjecaj organizacijske kulture na poslovanje suvremenih kompanija}}, } @mastersthesis{vpsz:617, author = {{Zlački, Ivanka}}, title = {{Cijena kao indikator kvalitete i prestiža}}, } @mastersthesis{vpsz:620, author = {{Lakošeljac, Stjepan}}, title = {{Društveno umrežavanje kod generacije Z: navike Facebook generacije}}, } @mastersthesis{vpsz:616, author = {{Markić, Danijela}}, title = {{Komunikacijske vještine suvremenih managera prodaje}}, } @mastersthesis{vpsz:619, author = {{Budimir, Filip}}, title = {{Prodaja u digitalno doba}}, } @mastersthesis{vpsz:618, author = {{Marić, Antonio}}, title = {{Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije}}, } @mastersthesis{vpsz:621, author = {{Aračić, Ilija}}, title = {{Zaokret u kreiranju poslovanja: Internet prodaja bankarskih proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:5642, author = {{Varović, Marija}}, title = {{Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno prema djeci}}, } @mastersthesis{unin:5632, author = {{Juračić, Jessica}}, title = {{Emocionalni apeli u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unin:5569, author = {{Palaić, Maja}}, title = {{Potencijal razvoja glamping turizma u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5683, author = {{Rukelj, Helena}}, title = {{Turistički resursi i razvoj turizma u kontinentalnoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:4992, author = {{Mikulić, Antonija}}, title = {{Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka}}, } @mastersthesis{unin:5640, author = {{Plenar, Sanja}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na generacijski jaz potrošačkog ponašanja generacije Boomera i generacije Z}}, } @mastersthesis{unin:5064, author = {{Ščuka, Ana}}, title = {{Utjecaj inflacije na životni standard građana Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:5612, author = {{Švec, Ema}}, title = {{Wellness turizam - perspektive razvoja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5094, author = {{Kolar, Arijana}}, title = {{Odnos influencera i publike - povjerenje, društveni utjecaj i promjene u ponašanju}}, } @mastersthesis{unin:5036, author = {{Trojko, Anita}}, title = {{Utjecaj Von Restorffovog efekta u vizualnoj kongitivnoj percepciji na internetske korisnike}}, } @mastersthesis{unin:5025, author = {{Magdalenić, Danijela}}, title = {{Analiza posebnosti ruralnog turizma u Međimurju}}, } @mastersthesis{unin:5475, author = {{Vuković, Iva}}, title = {{Društvene mreže kao način promocije destinacije}}, } @mastersthesis{unin:5458, author = {{Cividini, Marta}}, title = {{Društveno odgovorna strategija marketinga na primjeru Međimurske županije}}, } @mastersthesis{unin:4995, author = {{Drožđek, Anja}}, title = {{Menadžment i etičko poslovanje}}, } @mastersthesis{unin:5554, author = {{Begović, Lidija}}, title = {{Odnosi s javnošću i društveno odgovorna komunikacija}}, } @mastersthesis{unin:4972, author = {{Zidarić, Nikolina}}, title = {{Procjena prisutnosti, primijenjenosti i važnosti vještina upravljanja promjenama na uzorku menadžera u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5455, author = {{Novak, Sanda}}, title = {{Turistička valorizacija materijalne kulturne baštine Međimurja}}, } @mastersthesis{unin:5440, author = {{Fulir, Ana}}, title = {{Analiza utjecaja oglašavanja na formiranje stavova potrošača}}, } @mastersthesis{unin:5474, author = {{Tocko, Annamaria}}, title = {{Modeli usklađenosti slike o sebi}}, } @mastersthesis{unin:5462, author = {{Klopotan, Darko}}, title = {{Prikriveno oglašavanje na filmu i u dnevnim novinama}}, } @mastersthesis{unin:5058, author = {{Andrašić, Irena}}, title = {{Upravljanje konceptom viralnog marketinga}}, } @mastersthesis{unin:5497, author = {{Trakoštanec, Nikola}}, title = {{Utjecaj razvoja Internet oglašavanja na tiskovne medije}}, } @mastersthesis{unin:5136, author = {{Marciuš, Matej}}, title = {{Utjecaj video igara na razvoj djece i maloljetnika}}, } @mastersthesis{unin:5141, author = {{Lješčak, Marijo}}, title = {{Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:5510, author = {{Đuras, Tajana}}, title = {{Neverbalna komunikacija u organizaciji na primjerima komunikacijskih specifičnosti kultura u pojedinim zemljama svijeta}}, } @mastersthesis{unin:5197, author = {{Sokač, Lea}}, title = {{Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu}}, } @mastersthesis{unin:5049, author = {{Balić, Dina}}, title = {{Uloga menadžmenta u upravljanju organizacijskim promjenama kroz Model 7S}}, } @mastersthesis{vpsz:680, author = {{Letica, Jelena}}, title = {{Principi prodaje i pregovaranja}}, } @mastersthesis{vpsz:679, author = {{Derdić, Nikolina}}, title = {{Važnost i uloga poslovnog bontona i poslovne komunikacije u prodaji}}, } @mastersthesis{unin:5608, author = {{Milaković, Monika}}, title = {{Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{unin:5469, author = {{Žugec, Janja}}, title = {{Ideali ljepote oblikuju potrošačko ponašanje}}, } @mastersthesis{unin:5253, author = {{Barešić, Florijan}}, title = {{Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube}}, } @mastersthesis{unin:4892, author = {{Knežević, Višnja}}, title = {{Običaji, rituali, praznovjerje i utjecaj na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unin:5256, author = {{Blajda, Sabrina}}, title = {{Perspektive razvoja agroturizma u Međimurju}}, } @mastersthesis{unin:5202, author = {{Mravlinčić, Dalija}}, title = {{Poduzetnik i poduzetništvo te upravljanje rizicima na primjeru poduzeća "Vindija d.d."}}, } @mastersthesis{unin:5234, author = {{Gloc, Jonatan}}, title = {{Uloga i važnost menadžerskih vještina hrvatskih menadžera u upravljanju ljudskim potencijalima}}, } @mastersthesis{unin:5499, author = {{Benjak, Ivana}}, title = {{Važnost etike u digitalnom poslovanju}}, } @mastersthesis{vpsz:685, author = {{Vuleta, Dijana}}, title = {{Modifikacija proizvoda kao oblik unaprijeđene prodaje}}, } @mastersthesis{vpsz:686, author = {{Ivančić, Martina}}, title = {{Perspektive razvoja zdravstvenog turizam s naglaskom na apiterapiju u odnosu na etablirane destinacije zdravstvenog turizma}}, } @mastersthesis{vpsz:687, author = {{Rožić, Mateja}}, title = {{Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje}}, } @mastersthesis{vpsz:693, author = {{Horvat, Matija}}, title = {{Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021}}, } @mastersthesis{vpsz:701, author = {{Prebeg, Maks}}, title = {{Analiza predsjedničkog mandata Kolinde Grabar Kitarović 2015. - 2020.}}, } @mastersthesis{unin:4786, author = {{Pintarić, Patrik}}, title = {{Istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluka: studija slučaja Plinotehnika}}, } @mastersthesis{unin:5257, author = {{Kuš, Sara}}, title = {{Atraktivnosti i turistički aranžman kompleksne turističke ponude zapostavljenih bisera Hrvatske - Slavonije, Like i Gorskog kotara}}, } @mastersthesis{unin:5023, author = {{Fišter, Marlena}}, title = {{Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom}}, } @mastersthesis{vpsz:709, author = {{Marinović, Karlo}}, title = {{Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe}}, } @mastersthesis{vpsz:721, author = {{Jurčić, Marina}}, title = {{Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine}}, } @mastersthesis{vpsz:717, author = {{Bolfek, Lorena}}, title = {{Kreiranje dodane vrijednosti pomoću strategije diverzifikacije}}, } @mastersthesis{vpsz:720, author = {{Crljenica, Davor}}, title = {{Strategije političkog marketinga na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{vpsz:719, author = {{Spajić, Marta}}, title = {{Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti}}, } @mastersthesis{vpsz:718, author = {{Landeka, Monika}}, title = {{Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela}}, } @mastersthesis{vpsz:786, author = {{Vranješ, Tamara}}, title = {{Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine}}, } @mastersthesis{vpsz:729, author = {{Kočiš, Sanda}}, title = {{Autoriteti i organizacijsko ponašanje u cilju ostvarenja rezultata prodaje}}, } @mastersthesis{vpsz:730, author = {{Jelić, Ivona}}, title = {{Utjecaj marke na kupnju automobila}}, } @mastersthesis{vpsz:932, author = {{Čuić, Anita}}, title = {{Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela}}, } @mastersthesis{vpsz:754, author = {{Kratofil, Kristina}}, title = {{Strategija elektronske maloprodaje „Amazon.com“ na globalnom tržištu}}, } @mastersthesis{vpsz:761, author = {{Prekslavec, Marko}}, title = {{Globalna marketinška konkurentnost na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{vpsz:764, author = {{Kutleša, Ante}}, title = {{Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing}}, } @mastersthesis{vpsz:762, author = {{Sijarić, Mirela}}, title = {{Ostvarivanje održive konkurentske prednosti strategijom diferencijacije na primjeru razvoja Istre kao regije kulture i enogastronomije}}, } @mastersthesis{vpsz:766, author = {{Laco, Ivan}}, title = {{Profinjene tehnike spina u izbornoj kampanji}}, } @mastersthesis{vpsz:763, author = {{Muškovac, Paula}}, title = {{Upravljanje imidžom predsjedničkog kandidata u političkoj kampanji}}, } @mastersthesis{vpsz:765, author = {{Akšamović, Domagoj}}, title = {{Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje}}, } @mastersthesis{vpsz:776, author = {{Pankretić, Jelena}}, title = {{Online kupovina u vrijeme Covid-19 pandemije}}, } @mastersthesis{vpsz:777, author = {{Šarac, Viktor}}, title = {{Strateško komuniciranje u izbornim kampanjama na relaciji politika - mediji - javnost}}, } @mastersthesis{vpsz:809, author = {{Tomulić, Ana Marguerite}}, title = {{Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda}}, } @mastersthesis{vpsz:807, author = {{Pavrlišak, Katarina}}, title = {{Implementacija strategije fokusiranja i diferencijacije u postizanju konkurentskih prednosti na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{vpsz:805, author = {{Petković, Martina}}, title = {{Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća}}, } @mastersthesis{vpsz:808, author = {{Korenika, Manuela}}, title = {{Mamforce kao primjer društveno odgovornog poslovanja u cilju ostvarivanja poslovnog rezultata}}, } @mastersthesis{vpsz:806, author = {{Krnjak, Iva}}, title = {{Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{unin:4070, author = {{Žvorc, Dražen}}, title = {{Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije}}, } @mastersthesis{vpsz:817, author = {{Rosandić, Filip}}, title = {{Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:3954, author = {{Furdi, Ivana}}, title = {{Međunarodna trgovinska razmjena Republike Hrvatske s državama članicama Europske unije}}, } @mastersthesis{unin:3897, author = {{Arelić, Ivana}}, title = {{Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA}}, } @mastersthesis{unin:3922, author = {{Margetić Petak, Ivana}}, title = {{Ekonomija doživljaja u kulturnom turizmu}}, } @mastersthesis{unin:3862, author = {{Novak, Dijana}}, title = {{Etika oglašavanja}}, } @mastersthesis{unin:3925, author = {{Žukina, Iva}}, title = {{Komparativna analiza muškaraca i žena kao potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3920, author = {{Trusić, Mislav}}, title = {{Marketing i PR u autoindustriji na primjeru Dieselgate afere}}, } @mastersthesis{unin:3926, author = {{Ipša, Ivana}}, title = {{Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{unin:3921, author = {{Lugović, Martina}}, title = {{Metode i tehnike rada u Business Manageru}}, } @mastersthesis{unin:3851, author = {{Karol, Sara}}, title = {{Racionalna i emocionalna kupnja}}, } @mastersthesis{unin:3857, author = {{Babić, Klara}}, title = {{Strateški i etički aspekti neuromarketinga i umjetna inteligencija}}, } @mastersthesis{unin:3864, author = {{Radošević, Anja}}, title = {{Veganstvo na društvenim mrežama: Kako sadržaj na društvenim mrežama utječe na trendove u prehrani}}, } @mastersthesis{unin:3863, author = {{Jurković, Mate}}, title = {{Modeli oglašavanja na internetu}}, } @mastersthesis{unin:3874, author = {{Majcenić, Tihana}}, title = {{Persuazivnost u tržišnom komuniciranju}}, } @mastersthesis{unin:3875, author = {{Deduš, Božidar}}, title = {{Preferencije i kupovno ponašanje potrošača elektro automobila na tržištu Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:3880, author = {{Mandarić, Doroteja}}, title = {{Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:3867, author = {{Martinčić, Mirela}}, title = {{Psihološki utjecaj cijena na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3878, author = {{Matić, Melita}}, title = {{Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke}}, } @mastersthesis{unin:3888, author = {{Zelić, Kristina}}, title = {{Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu u kozmetičkoj industriji}}, } @mastersthesis{unin:3884, author = {{Petak, Lana}}, title = {{Neverbalna komunikacija u javnom nastupu}}, } @mastersthesis{unin:3820, author = {{Florijanović, Ana}}, title = {{Subliminalne poruke u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unin:3906, author = {{Glavičić, Lucija}}, title = {{Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote}}, } @mastersthesis{unin:3855, author = {{Ilić, Marta}}, title = {{Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3876, author = {{Šegović, Elvis}}, title = {{Vizualne komunikacije kao sastavni dio korporativnog odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Kraš d.d.}}, } @mastersthesis{vpsz:926, author = {{Kalapač, Ivona}}, title = {{PSIHOLOGIJA PRODAJE U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{unin:3815, author = {{Kelin, Dalibor}}, title = {{Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju}}, } @mastersthesis{unin:3887, author = {{Bašić, Marinela}}, title = {{Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na odabir proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:3817, author = {{Stančin, Tomislav}}, title = {{Bihevioralna ekonomija i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3811, author = {{Čopec, Irena}}, title = {{Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:3819, author = {{Milušić, Kata}}, title = {{Kompulzivno ponašanje kupaca modnih odjevnih proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:3889, author = {{Lendl Trglačnik, Ivana}}, title = {{Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3805, author = {{Vidaček, Sandra}}, title = {{Upravljanje turističkim razvojem na primjeru grada Lepoglave}}, } @mastersthesis{unin:3809, author = {{Katalenić, Ivan}}, title = {{Utjecaj emotivnih apela na potrošače}}, } @mastersthesis{unin:3890, author = {{Lukša, Helena}}, title = {{Veganska prehrana - trend ili potreba}}, } @mastersthesis{unin:3813, author = {{Rešetar Kovačić, Tina}}, title = {{Poslovni plan na primjeru otvaranja dječje igraonice u prirodi}}, } @mastersthesis{unin:3804, author = {{Mađerić, Manuel}}, title = {{Utjecaj lokacije i atraktivnosti trgovačkih centara na ponašanje potrošača na primjeru sjeverne Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:3871, author = {{Markač, Marta}}, title = {{Restrukturiranje društva Agromeđimurje d.d. Čakovec}}, } @mastersthesis{unin:3869, author = {{Jakopec, Željko}}, title = {{Širenje poslovanja Euroherc osiguranja d.d. na tržište EU}}, } @mastersthesis{vpsz:919, author = {{Igrc, Ivan}}, title = {{ELEKTRONIČKI WORD OF MOUTH – POTICAJNI ILI LIMITIRAJUĆI FAKTOR ONLINE KUPNJE}}, } @mastersthesis{vpsz:918, author = {{Grubišić, Petar}}, title = {{SADRŽAJ PROMOTIVNE PORUKE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U FUNKCIJI PRODAJE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vpsz:920, author = {{Omrčen, Marko}}, title = {{UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI}}, } @mastersthesis{vpsz:875, author = {{Markić, Bernarda}}, title = {{ETIČKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST MENADŽERA}}, } @mastersthesis{vpsz:874, author = {{Žalac, Matea}}, title = {{POSLOVNO PREGOVARANJE I BONTON NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vpsz:856, author = {{Korošec, Ivana}}, title = {{UTJECAJ EKONOMIJE DOŽIVLJAJA U MALOPRODAJI NA PRODAJNI REZULTAT}}, } @mastersthesis{vpsz:904, author = {{Šćrbec, Sara}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I MASOVNI MEDIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:865, author = {{Krištafor, Maja}}, title = {{INOVATIVNI PROIZVOD U FUNKCIJI IZGRADNJE DIGITALNOG MEDIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:905, author = {{Petković, Lucija}}, title = {{UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vpsz:906, author = {{Kozić, Domagoj}}, title = {{Utjecaj influencera na prodaju}}, } @mastersthesis{vpsz:853, author = {{Tolić, Ankica}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNE I ODRŽIVE MARKETINŠKE STRATEGIJE NA ODABRANOM PRIMJERU}}, } @mastersthesis{vpsz:852, author = {{Batarelo, Katarina}}, title = {{IMPLEMENTACIJA STRATEGIJA MARKETINGA NA IMPULZIVNU POTROŠNJU POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vern:1420, author = {{Žilić, Damir}}, title = {{Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen}}, } @mastersthesis{vpsz:573, author = {{Katić, Ana}}, title = {{OGLAŠAVANJE U SPORTU U CILJU POSTIZANJA PRODAJNIH REZULTATA NA PRIMJERU NOGOMETNE REPREZENTACIJE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:574, author = {{Čulo, Filip}}, title = {{STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU}}, } @mastersthesis{vpsz:572, author = {{Mikšec, Juraj}}, title = {{UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.}}, } @mastersthesis{vpsz:563, author = {{Tominac, Ivan}}, title = {{EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U FUNKCIJI OSOBNOG RAZVOJA}}, } @mastersthesis{vpsz:562, author = {{Sever, Renata}}, title = {{ETIKA U PRODAJI KAO ALAT ODRŽIVOG POSLOVANJA NA PRIMJERU BANKARSKE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{unin:3194, author = {{Lazar, Ivica}}, title = {{Strategija razvoja turizma općine Vinica}}, } @mastersthesis{vpsz:543, author = {{Markulj, Hrvoje}}, title = {{Glazbeni festival etno pjesama Zagreb (Produkcijska studija izvedivosti)}}, } @mastersthesis{vpsz:542, author = {{Mijatović, Ozana}}, title = {{MOTIVACIJA PRODAJNOG OSOBLJA}}, } @mastersthesis{unin:3130, author = {{Mežnarić, Lucija}}, title = {{Kvaliteta usluge u zdravstvenom i wellness turizmu}}, } @mastersthesis{vpsz:538, author = {{Končevski, Krešimir}}, title = {{OBLIKOVANJE I PROVEDBA MODERNE IZBORNE KAMPANJE}}, } @mastersthesis{unin:3192, author = {{Kirić, Monika}}, title = {{Turistička ponuda Ludbrega kao generator razvoja destinacije}}, } @mastersthesis{vpsz:541, author = {{Krčmar, Tomislav}}, title = {{ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE}}, } @mastersthesis{unin:3132, author = {{Sokač, Melita}}, title = {{Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba}}, } @mastersthesis{vpsz:535, author = {{Miletić, Marijo}}, title = {{APELI OGLAŠAVANJA U CILJU POVEĆANJA PRODAJE}}, } @mastersthesis{vern:1130, author = {{Klarić, Ivan}}, title = {{Oglašavanje društveno kontroverznih proizvoda na odabranim primjerima}}, } @mastersthesis{unin:3124, author = {{Škvorc, Filip}}, title = {{Globalizacija i ekonomski rast}}, } @mastersthesis{unin:3221, author = {{Mihovilić, Ana}}, title = {{Identifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva}}, } @mastersthesis{unin:3111, author = {{Bogožalec, Vlatka}}, title = {{Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3083, author = {{Dukarić, Robert}}, title = {{Utjecaj robne marke na konkurentnost na tržištu}}, } @mastersthesis{unin:3122, author = {{Jambrek, Veronika}}, title = {{Osobnost kao faktor ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3129, author = {{Hohnjec, Filip}}, title = {{Profili potrošača alkoholnih pića}}, } @mastersthesis{unin:3128, author = {{Križan, Sandra}}, title = {{Utjecaj boje vina na odabir i konzumaciju vina}}, } @mastersthesis{unin:3091, author = {{Vukasović, Anja}}, title = {{Utjecaj glazbenog festivala na razvoj Novalje kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unin:3123, author = {{Jambrek, Marko}}, title = {{Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3728, author = {{Martan, Marija}}, title = {{Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:2905, author = {{Petak, Melani}}, title = {{Hrvatska tradicijska baština i nematerijalni kulturni turizam Varaždinske županije}}, } @mastersthesis{unin:2900, author = {{Vrbanić, Mario}}, title = {{Nabava tehnološke opreme u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{unin:2898, author = {{Špoljar, Iva}}, title = {{Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju}}, } @mastersthesis{unin:2899, author = {{Šalig, Martina}}, title = {{Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z}}, } @mastersthesis{unin:2867, author = {{Perković, Marin}}, title = {{Eno-gastronomski turizam čimbenik odabira turističke destinacije na primjeru Međimurske županije}}, } @mastersthesis{unin:2862, author = {{Gregorić, Ksenija}}, title = {{Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača bankarskih proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:2868, author = {{Dičić, Jonas}}, title = {{Profili potrošača u online okruženju prilikom odabira kućanskih aparata}}, } @mastersthesis{unin:2866, author = {{Gulić, Domagoj}}, title = {{Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:2859, author = {{Žigman, Maja}}, title = {{Zdravlje ljudi i ekonomski rast}}, } @mastersthesis{vpsz:525, author = {{Kereš, Nensi}}, title = {{GLOBALNA MARKETINŠKA KONKURENTNOST NA PRIMJERU MARKE CHARLOTTE TILBURY}}, } @mastersthesis{unin:2855, author = {{Horvat, Antonija}}, title = {{Emocionalni profili i doživljaj tijela potrošača sa tetovažom}}, } @mastersthesis{unin:2856, author = {{Reif, Margareta}}, title = {{Koncept zadovoljstva i lojalnosti klijenata u kozmetičkom salonu}}, } @mastersthesis{unin:2848, author = {{Belobrajdić, Valentino}}, title = {{Marketinški elementi tržišta ljudskim organima}}, } @mastersthesis{unin:2845, author = {{Sečen, Zvjezdana}}, title = {{Motivacija glasača - moralno utemeljene odluke i odgovornosti političkih kampanja predsjedničkih kandidata}}, } @mastersthesis{unin:2853, author = {{Kruljac, Martina}}, title = {{Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata}}, } @mastersthesis{unin:2861, author = {{Ozimec, Marina}}, title = {{Utjecaj policijske supkulture na konzumaciju društvenog života policajaca}}, } @mastersthesis{unin:2864, author = {{Gašpardi, Zrinka}}, title = {{Velikani hrvatskog sporta u promociji Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:2844, author = {{Talan, Ana}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača}}, } @mastersthesis{vpsz:514, author = {{Gajšek, Ana-Maria}}, title = {{Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji}}, } @mastersthesis{vpsz:442, author = {{Perković, Ankica}}, title = {{UPRAVLJANJE KONFLIKTOM U MODERNIM KORPORACIJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:503, author = {{Vrandečić, Jelena}}, title = {{UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:502, author = {{Erak Orbanić, Dariana}}, title = {{UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO}}, } @mastersthesis{unin:2800, author = {{Hodžić, Martina}}, title = {{Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije}}, } @mastersthesis{vpsz:466, author = {{Fabijančić, Sonja}}, title = {{STRES I UPRAVLJANJE STRESOM}}, } @mastersthesis{vpsz:449, author = {{Krunić, Roman}}, title = {{ZEMLJA PORIJEKLA INOVATIVNOG PROIZVODA – PREDNOST ILI NEDOSTATAK PLASMANU NA MEĐUNARODNO TRŽIŠTE NA PRIMJERU INOVATIVNOG HRVATSKOG PROIZVODA „ROTO RAŠPA“}}, } @mastersthesis{vpsz:438, author = {{Klapač, Tanja}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA U FUNKCIJI ZADRŽAVANJA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:428, author = {{Šimaga, Božidar}}, title = {{DRUŠTVENI MEDIJI KAO SREDSTVO POLITIČKOG KOMUNICIRANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:427, author = {{Tadić, Mario}}, title = {{DRUŠTVENI, ETIČKI I PRAVNI ASPEKTI MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:426, author = {{Kozjak Lesički, Natalia}}, title = {{INFLUENCERI I NJIHOV UTJECAJ NA POTROŠAČKU ODLUKU}}, } @mastersthesis{vpsz:431, author = {{Carek, Anamaria}}, title = {{ODRŽIVO POSLOVANJE I KORPORACIJSKA KULTURA SUVREMENIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:432, author = {{Duž, Danijela}}, title = {{ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA}}, } @mastersthesis{vpsz:429, author = {{Breški, Paula}}, title = {{ŽENE MENADŽERI}}, } @mastersthesis{vpsz:417, author = {{Hudorović, Lucija}}, title = {{ELEMENTI POLITIČKOG MARKETINGA NA TEMELJU AKTIVNOSTI POLITIČKOG KANDIDATA VLADIMIRA PUTINA}}, } @mastersthesis{vpsz:416, author = {{Muškovac, Paula}}, title = {{EVENT MANAGEMENT}}, } @mastersthesis{vpsz:415, author = {{Spajić, Marta}}, title = {{UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA U CILJU POSTIZANJA KONKURENTNOSTI NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA}}, } @mastersthesis{vpsz:394, author = {{Geld, Ljiljana}}, title = {{BONTON U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI DIO KORPORACIJSKE KULTURE}}, } @mastersthesis{vpsz:395, author = {{Pavrlišak, Katarina}}, title = {{Interni marketing i image poduzeća na primjeru glazbenih usluga KVIRIN d.o.o.}}, } @mastersthesis{vpsz:383, author = {{Hdagha, Sara}}, title = {{IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{unin:2447, author = {{Šarolić, Ivana}}, title = {{Istraživanje u funkciji pozicioniranja online trgovine na tržištu na primjeru Žutiklik.hr}}, } @mastersthesis{vpsz:381, author = {{Paulik, Vladimir}}, title = {{DEREGULACIJA TRŽIŠTA PLINA NA PRIMJERU GRADSKE PLINARE ZAGREB- OPSKRBE D.O.O.}}, } @mastersthesis{unin:2426, author = {{Pavlović, Sanjica}}, title = {{Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki}}, } @mastersthesis{unin:2425, author = {{Martinčević, Ela}}, title = {{Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:2457, author = {{Tumpa, Jurica}}, title = {{Zdravstveni turizam u kontekstu razvoja Krapinskih Toplica}}, } @mastersthesis{unin:2443, author = {{Kreber, Jelena}}, title = {{Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju}}, } @mastersthesis{unin:2434, author = {{Malić, Dražen}}, title = {{Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjevnih predmeta}}, } @mastersthesis{unin:2421, author = {{Beneta, Patricija}}, title = {{Percepcija mladih turista o vrijednosti turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unin:2431, author = {{Sečan, Jelena}}, title = {{Povezanost oglašavanja i društvene odgovornosti u promociji turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unin:2430, author = {{Tomašić, Sežana}}, title = {{Životni stilovi i potrošački izbor eko potrošača}}, } @mastersthesis{unin:2428, author = {{Tarade, Tara}}, title = {{Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje}}, } @mastersthesis{unin:2423, author = {{Vidović, Ines}}, title = {{Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unin:2427, author = {{Šimunec, Vanja}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu video igara}}, } @mastersthesis{unin:2429, author = {{Krpan, Vesna}}, title = {{Promocija održive turističke destinacije Lika}}, } @mastersthesis{unin:2433, author = {{Poropat, Petra}}, title = {{Regionalni razvoj i turizam grada Zagreba}}, } @mastersthesis{unin:2444, author = {{Moravek, Iva}}, title = {{Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima}}, } @mastersthesis{unin:2432, author = {{Bendelja, Tihomir}}, title = {{Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem}}, } @mastersthesis{unin:2435, author = {{Makar, Mateja}}, title = {{Uloga i značaj statusnih simbola u potrošačkom ponašanju}}, } @mastersthesis{vpsz:372, author = {{Bešlić, Marija}}, title = {{KONTINUUM DOBRIH KOMUNIKACIJSKIH ODNOSA, PREGOVORA I SASTANAKA U ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:373, author = {{Ćurić, Renata}}, title = {{NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM}}, } @mastersthesis{vpsz:443, author = {{Bakić Herceg, Antonija}}, title = {{KOMUNIKACIJA KAO TEMELJ TRANSPARENTNOSTI I DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:348, author = {{Zlatunić, Marko}}, title = {{INTERPRETACIJA PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:347, author = {{Horvat, Darko}}, title = {{MERCHANDISING KAO ALAT UNAPREĐENJA PRODAJE U MALOPRODAJNIM LANCIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:336, author = {{Kočiš, Sanda}}, title = {{DRUŠTVENE INTERNETSKE PLATFORME I NJIHOV UTJECAJ NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{vpsz:334, author = {{Igrc, Ivan}}, title = {{Oglašavanje na Facebooku}}, } @mastersthesis{vpsz:333, author = {{Akšamović, Domagoj}}, title = {{ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU}}, } @mastersthesis{vpsz:335, author = {{Grubišić, Petar}}, title = {{UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:307, author = {{Ivanjek, Nenad}}, title = {{ETIČKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST MENADŽMENTA}}, } @mastersthesis{vpsz:295, author = {{Crnkoci, Marijan}}, title = {{POSTUPCI I PRAVILA RJEŠAVANJA SPOROVA IZMEĐU ZEMALJA ČLANICA SVJETSKE TRGOVINSKE ORGANIZACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:294, author = {{Števanja, Tamara}}, title = {{PRIMJENA NAČELA UPRAVLJANJA PRODAJOM NA AUTOMOBILSKOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{vpsz:296, author = {{Kvesić, Irina}}, title = {{ULOGA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVNOJ POLITICI ZAGREBAČKOG HOLDINGA U POSTIZANJU KONKURENTNOSTI}}, } @mastersthesis{vpsz:356, author = {{Mlinarić, Dario}}, title = {{Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača}}, } @mastersthesis{vpsz:351, author = {{Miličević, Lucija}}, title = {{MARKETINŠKO OKRUŽENJE MEĐUNARODNOG TRŽIŠTA KOZMETIKE}}, } @mastersthesis{vpsz:355, author = {{Žalac, Matea}}, title = {{UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU}}, } @mastersthesis{vern:386, author = {{Petković, Tin}}, title = {{Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije}}, } @mastersthesis{vern:385, author = {{Šket, Matija}}, title = {{Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika}}, } @mastersthesis{vpsz:264, author = {{Lugarić, Snježana}}, title = {{ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA NA PRIMJERU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:269, author = {{Benašić, Barbara}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI POVEZIVANJA GLASAČA I POLITIKE U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:270, author = {{Molvarec, Ana}}, title = {{INTERKULTURNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I POSLOVNI PROTOKOL}}, } @mastersthesis{vpsz:267, author = {{Katić, Ana}}, title = {{KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA ZA COMMUNITY MANAGEMENT}}, } @mastersthesis{vpsz:265, author = {{Obućina, Marija}}, title = {{STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE}}, } @mastersthesis{vern:265, author = {{Miniri, Minea}}, title = {{Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju}}, } @mastersthesis{vern:129, author = {{Beović, Luka}}, title = {{Upravljanje markom u filmskoj industriji na primjeru Zvjezdanih ratova}}, } @mastersthesis{vpsz:227, author = {{Vonić, Ana}}, title = {{STRAST PREMA POSLU KOD PODUZETNIKA – GLAVNI FAKTOR USPJEHA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:222, author = {{Šipoš, Ivana}}, title = {{POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA KAO FUNKCIONALNA I ETIČKA DIMENZIJA KAMPANJE}}, } @mastersthesis{vern:22, author = {{Barišić, Ivan}}, title = {{Stavovi i ponašanje potrošača kod kupovine ekoloških proizvoda}}, } @mastersthesis{vpsz:205, author = {{Plećaš, Katarina}}, title = {{PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U JAVNIM PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE S PRIMJERIMA DOBRE PRAKSE}}, } @mastersthesis{vpsz:206, author = {{Deriš, Anja}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ULOGE OSNOVNOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA U STVARANJU KOMUNIKACIJSKIH KOMPETENCIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:207, author = {{Ćurić, Valentina}}, title = {{RAZVOJ MARKETINŠKE STRATEGIJE NA TRŽIŠTU POLJOPRIVREDNE OPREME – 'AGROMENS'}}, } @mastersthesis{vpsz:195, author = {{Barbir, Martina}}, title = {{MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:194, author = {{Karabaić, Domagoj}}, title = {{VANJSKOTRGOVINSKI ASPEKTI UVOZA I STRATEGIJA ULASKA KUĆANSKIH VODOINSTALATERSKIH INSTALACIJA NA TRŽIŠTE REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:149, author = {{Banek, Snježana}}, title = {{JAČANJE KONKURENTNOSTI HRVATSKOG GOSPODARSTVA TEMELJENO NA STRUKTURNIM PROMJENAMA VISOKOG STRUČNOG OBRAZOVANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:82, author = {{Galešić, Ivan}}, title = {{GLAZBA U DIGITALNO DOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:80, author = {{Damjanić, Ana}}, title = {{ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)}}, } @mastersthesis{vpsz:37, author = {{Valle, Tatjana}}, title = {{RASTUĆI UTJECAJ INTERNE KOMUNIKACIJE NA SUSTAV KVALITETE SUVREMENIH KOMPANIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:10, author = {{Nemet, Tatjana}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U IZGRADNJI IMIDŽA}}, } @mastersthesis{vpsz:4, author = {{Ilić, Ivana}}, title = {{EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vpsz:5, author = {{Jelkić, Ivana}}, title = {{ETIKA U POSLOVANJU DRUŠTVENIH MREŽA}}, }