@mastersthesis{vsmti:870, author = {{Devčić, Karla}}, title = {{Poduzetničke zone u funkciji gospodarskog razvoja grada Virovitice}}, } @mastersthesis{vsmti:861, author = {{Vrhovac, Toni}}, title = {{Računovodstveno utvrđivanje dohotka od nesamostalnog rada}}, } @mastersthesis{vsmti:824, author = {{Medvedović, Nikolina}}, title = {{Analiza konkurencije kao značajan čimbenik poslovnog planiranja}}, } @mastersthesis{vsmti:827, author = {{Vanđija, Melita}}, title = {{Analiza okoline u procesu strateškog menadžmenta na primjeru LNG Hrvatska}}, } @mastersthesis{vsmti:830, author = {{Horvat, Ana-Maria}}, title = {{Obilježja i oblici integrirane marketinške komunikacije}}, } @mastersthesis{vsmti:829, author = {{Ilinović, Ruža}}, title = {{Odnosi s javnošću i publicitet kao oblici integrirane marketinške komunikacije}}, } @mastersthesis{vsmti:831, author = {{Golubić, Lara}}, title = {{Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije}}, } @mastersthesis{vsmti:828, author = {{Medvedović, Marina}}, title = {{Oglašavanje u web okruženju}}, } @mastersthesis{vsmti:826, author = {{Barać, Samantha}}, title = {{Poslovno odlučivanje kao integrirajuća funkcija menedžmenta}}, } @mastersthesis{vsmti:821, author = {{Seliř, Sanela}}, title = {{Uloga i značaj emocionalne inteligencije u kontekstu poslovnog odlučivanja}}, } @mastersthesis{vsmti:825, author = {{Bubnjić, Monika}}, title = {{Upravljanje rizicima u poslovnom odlučivanju}}, } @mastersthesis{vsmti:820, author = {{Šimunija, Kristian}}, title = {{Utjecaj krize u Ukrajini na poljoprivrednu proizvodnju u OPG-ovima}}, } @mastersthesis{vsmti:814, author = {{Hašpl, Luka}}, title = {{Borba protiv prijevara u EU}}, } @mastersthesis{vsmti:815, author = {{Blaško-Bošnjak, Mijo}}, title = {{Europska politika zaštite okoliša: Trenutno stanje i izazovi}}, } @mastersthesis{vsmti:785, author = {{Lacković, Marija Veronika}}, title = {{Funkcije komunikacije u radnom odnosu}}, } @mastersthesis{vsmti:782, author = {{Kudumija, Tajana}}, title = {{Influencer marketing}}, } @mastersthesis{vsmti:839, author = {{Jurčević, Davor}}, title = {{Klimatska politika i ciljevi EU}}, } @mastersthesis{vsmti:817, author = {{Torjanac, Ana}}, title = {{Marketinška komunikacija fitness industrije na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vsmti:812, author = {{Ronik, Lorena}}, title = {{Politika zaštite okoliša u EU}}, } @mastersthesis{vsmti:818, author = {{Lendl, Davor}}, title = {{Promjena ponašanja potrošača u uvjetima inflacije}}, } @mastersthesis{vsmti:783, author = {{Križan, Fran}}, title = {{Uloge članova obitelji na donošenje odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{vsmti:816, author = {{Župan, Tihana}}, title = {{Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača Z generacije}}, } @mastersthesis{vsmti:811, author = {{Ćosić, Laura}}, title = {{Žene u menadžmentu}}, } @mastersthesis{vsmti:730, author = {{Hrustanović, Maja}}, title = {{Interkulturalne kompetencije sezonskih radnika u turizmu}}, } @mastersthesis{vsmti:721, author = {{Špehar, Mihovil}}, title = {{Odnos kulturne različitosti u medijima}}, } @mastersthesis{vsmti:720, author = {{Zebić, Nives}}, title = {{Trgovanje kriptovalutama s osvrtom na porezni aspekt}}, } @mastersthesis{vsmti:743, author = {{Patača, Marko}}, title = {{Integrirani sustavi upravljanja kvalitetom}}, } @mastersthesis{vsmti:744, author = {{Bogdanović, Mihaela}}, title = {{Marketing u e - trgovini}}, } @mastersthesis{vsmti:745, author = {{Slavić, Marko}}, title = {{Osvrt na porezni sustav Alžirske Narodne Demokratske Republike}}, } @mastersthesis{vsmti:697, author = {{Pilekić, Ivona}}, title = {{Analiza okruženja kao temelj uspješnog pokretanja poduzetničkog pothvata}}, } @mastersthesis{vsmti:691, author = {{Kladušić, Anamarija}}, title = {{Analiza primjene digitalne tehnologije u poslovanju turističkih poduzeća}}, } @mastersthesis{vsmti:698, author = {{Adamović, Iva}}, title = {{Analiza tržišta kao ključan čimbenik pokretanja poduzetničkog pothvata}}, } @mastersthesis{vsmti:690, author = {{Turčić, Kruno}}, title = {{Analiza ulaganja putem kriptovaluta na primjeru digitalne svjetske burze Binance}}, } @mastersthesis{vsmti:699, author = {{Rozman, Sara - Patricia}}, title = {{Motivacija kao čimbenik nastanka i razvoja poduzetničkih namjera}}, } @mastersthesis{vsmti:727, author = {{Barnaki, Matea}}, title = {{Obrazovanje i radno iskustvo kao čimbenik uspješnog upravljanja poduzetničkim pothvatom}}, } @mastersthesis{vsmti:689, author = {{Giba, Karlo}}, title = {{Upotreba investicijskih fondova u turizmu RH}}, } @mastersthesis{vsmti:728, author = {{Balaž, Marko}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća}}, } @mastersthesis{vsmti:683, author = {{Lulić, Matea}}, title = {{Gerila marketing na primjeru Veleučilišta u Virovitici}}, } @mastersthesis{vsmti:707, author = {{Barić, Leon}}, title = {{HACCAP sustav}}, } @mastersthesis{vsmti:682, author = {{Marić, Anamarija}}, title = {{Marketinški komunikacijski miks u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{vsmti:708, author = {{Štefan, Dario}}, title = {{Obiteljsko poduzetništvo kao pokretač razvoja sporta i rekreacije}}, } @mastersthesis{vsmti:681, author = {{Mikec, Ivana}}, title = {{Ponašanje potrošača s fokusom na Z generaciju}}, } @mastersthesis{vsmti:705, author = {{Radanović, Anamarija}}, title = {{Teorije i stilovi vodstva}}, } @mastersthesis{vsmti:679, author = {{Petonjić, Antonela}}, title = {{Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda}}, } @mastersthesis{vsmti:680, author = {{Perdedaj, Valentina}}, title = {{Važnost ambalaže prilikom donošenja odluka o kupnji}}, } @mastersthesis{vsmti:740, author = {{Markanović, Nikolina}}, title = {{Važnost influencera u oglašavanju turističke destinacije}}, } @mastersthesis{vsmti:706, author = {{Čor, Matea}}, title = {{Žene u menadžmentu}}, } @mastersthesis{vsmti:673, author = {{Perak Rajnović, Valentina}}, title = {{Vođenje kao najvažnija funkcija menadžmenta}}, } @mastersthesis{vsmti:645, author = {{Kosa, Iva}}, title = {{Utjecaj prikrivenog oglašavanja na ponašanje djece}}, } @mastersthesis{vsmti:609, author = {{Torjanac, Iva}}, title = {{ORGANIZACIJSKE PROMJENE I UPRAVLJANJE RADNIM STRESOM}}, } @mastersthesis{ffzg:3391, author = {{Kebet, Eugen-Lovro}}, title = {{Materijalni izvori u osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj nastavi povijesti}}, } @mastersthesis{vsmti:483, author = {{Kadežabek, Dominik}}, title = {{INFLUENCER MARKETING}}, } @mastersthesis{vsmti:484, author = {{Vincek, Tomislav}}, title = {{STRATEŠKO POZICIONIRANJE I KONKURENTSKE STRATEGIJE MARKETINGA U INDUSTRIJI BEZALKOHOLNIH NAPITAKA}}, } @mastersthesis{vsmti:398, author = {{Kiš, Amalija}}, title = {{CRM U FUNKCIJI UNAPREĐENJA POSLIJEKUPOVNOG PONAŠANJA}}, } @mastersthesis{vsmti:412, author = {{Sukreški, Maja}}, title = {{INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA KAO FUNKCIJA CRM-A}}, } @mastersthesis{vsmti:420, author = {{Knežević, Vedrana}}, title = {{MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI}}, } @mastersthesis{vsmti:413, author = {{Seđak, Mia}}, title = {{MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA}}, } @mastersthesis{vsmti:414, author = {{Šimek, Monika}}, title = {{RAZVIJANJE ODNOSA S POTROŠAČIMA U DIGITALNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vsmti:419, author = {{Spevan, Anamarija}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSOM S POTROŠAČIMA U KREIRANJU USLUGE}}, } @mastersthesis{vsmti:403, author = {{Stubičar, Maja}}, title = {{UTJECAJ KULTURNIH ODREDNICA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vsmti:418, author = {{Poljanac, Ivana}}, title = {{VAŽNOST BAZA PODATAKA U KREIRANJU TURISTIČKE PONUDE}}, } @mastersthesis{vsmti:422, author = {{Pašić, Kristina}}, title = {{VAŽNOST MOBILNOG MARKETINGA U CRM-U}}, } @mastersthesis{vsmti:442, author = {{Pajnić, Nikolina}}, title = {{VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA}}, } @mastersthesis{vsmti:427, author = {{Posavec, Robert}}, title = {{VAŽNOST REVITALIZACIJE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{vsmti:160, author = {{Pospihalj, Ivanka}}, title = {{VAŽNOST EVENTA U BRENDIRANJU DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vsmti:127, author = {{Lacko, Tanja}}, title = {{UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vsmti:84, author = {{Krajačić, Tomislav}}, title = {{ADWORDS KAO MARKETING ALAT}}, } @mastersthesis{vsmti:88, author = {{Šulog, Natalija}}, title = {{MARKETING HRANE}}, } @mastersthesis{vsmti:125, author = {{Fabičević, Filip}}, title = {{MARKETING U SPORTU}}, } @mastersthesis{vsmti:124, author = {{Križnjak, Valentina}}, title = {{UTJECAJ MARKETINGA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA NA FUNDRAISING}}, } @mastersthesis{vsmti:90, author = {{Miota, Igor}}, title = {{BRENDIRANJE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{vsmti:92, author = {{Žuti, Gordana}}, title = {{MERCHANDISING}}, } @mastersthesis{vsmti:94, author = {{Telebar, Igor}}, title = {{E- CRM, upravljanje odnosima s klijentima na internetu}}, } @mastersthesis{vsmti:99, author = {{Vogrinčić, Matija}}, title = {{FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV}}, } @mastersthesis{vsmti:76, author = {{Vogrinčić, Matija}}, title = {{FRANŠIZA KAO VERTIKALNI MARKETINŠKI SUSTAV}}, } @mastersthesis{vsmti:75, author = {{Telebar, Igor}}, title = {{eCRM - odnos sa potrošačima putem interneta}}, } @mastersthesis{vsmti:81, author = {{Toplak, Dino}}, title = {{UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE}}, } @mastersthesis{vsmti:87, author = {{Grabež, Marijana}}, title = {{INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA U FUNKCIJI CRM-a}}, } @mastersthesis{vsmti:65, author = {{Tutić, Kristijan}}, title = {{EKSTERNI BENCHMARKING NA TRŽIŠTU INFORMATIČKE TEHNOLOGIJE}}, } @mastersthesis{vsmti:22, author = {{Dejanović, Nikola}}, title = {{POSLOVANJE I OGLAŠAVANJE VIRTUALNE TVRTKE EBAY}}, } @mastersthesis{vsmti:48, author = {{Mernjak, Kristina}}, title = {{UTJECAJ APELA NA STRAH NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vsmti:5, author = {{Banić Babec, Helena}}, title = {{UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vsmti:19, author = {{Čuljat, Mislav}}, title = {{VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE}}, } @mastersthesis{vsmti:26, author = {{Fuček, Valentina}}, title = {{VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vsmti:29, author = {{Hokman, Ivan}}, title = {{ULOGA VERBALNE I NEVERBALNE KOMUNIKACIJE U OSOBNOJ PRODAJI}}, } @mastersthesis{vsmti:50, author = {{Milković, Maja}}, title = {{UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA}}, }