master's thesis
Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. urn:nbn:hr:251:798842

Skorup, Erna
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Academy of Arts and Culture in Osijek

Cite this document

Skorup, E. (2021). Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

Skorup, Erna. "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

Skorup, Erna. "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

Skorup, E. (2021). 'Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, accessed 30 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

Skorup E. Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek; 2021 [cited 2022 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

E. Skorup, "Trendovi digitalnog marketinga na primjeru kozmetičkih poduzeća", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Academy of Arts and Culture in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:798842

Please login to the repository to save this object to your list.