prikaz prve stranice dokumenta Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije
Stručni završni rad
Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. urn:nbn:hr:129:032016

Dulčić, Lovro
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Sociology, Ethics and Related Discipliner

Cite this document

Dulčić, L. (2020). Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016

Dulčić, Lovro. "Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016

Dulčić, Lovro. "Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016

Dulčić, L. (2020). 'Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016

Dulčić L. Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2020 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016

L. Dulčić, "Etičko vrednovanje i propitivanje ponašanja potrošača u sektoru prodaje na principu automobilske industrije : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:032016

Please login to the repository to save this object to your list.