undergraduate thesis
Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru

Marijana Džolić (2017)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document...

Džolić, M. (2017). Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, Marijana. "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, Marijana. "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru." Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić, M. (2017). 'Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru', Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

Džolić M. Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru [Undergraduate thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2017 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787

M. Džolić, "Društvene mreže kao jedan od osnovnih komunikacijskih alata u korporativnom sektoru", Undergraduate thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:559787