master's thesis
Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije

Sven Šams (2018)
The Edward Bernays College of Communication Management
Department of Public Relations
Cite this document...

Šams, S. (2018). Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001

Šams, Sven. "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001

Šams, Sven. "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije." Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001

Šams, S. (2018). 'Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije', Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, accessed 19 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001

Šams S. Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije [Master's thesis]. Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management; 2018 [cited 2019 June 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001

S. Šams, "Analiza digitalnih marketinških aktivnosti Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije", Master's thesis, The Edward Bernays College of Communication Management, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:279001