prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, Dejan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Bogovac, D. (2018). Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, Dejan. "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, Dejan. "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac, D. (2018). 'Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 20 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Bogovac D. Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

D. Bogovac, "Analiza čimbenika utjecaja na ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:016285

Islandora Bookmark - Please login to use this feature