prikaz prve stranice dokumenta Poboljšanje poslovnog procesa upisa u srednje škole primjenom nove digitalne platforme
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Poboljšanje poslovnog procesa upisa u srednje škole primjenom nove digitalne platforme
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. urn:nbn:hr:145:888388

Delić, Ana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Interdisciplinary Courses

Cite this document

Delić, A. (2018). Poboljšanje poslovnog procesa upisa u srednje škole primjenom nove digitalne platforme (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888388

Delić, Ana. "Poboljšanje poslovnog procesa upisa u srednje škole primjenom nove digitalne platforme." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888388

Delić, Ana. "Poboljšanje poslovnog procesa upisa u srednje škole primjenom nove digitalne platforme." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888388

Delić, A. (2018). 'Poboljšanje poslovnog procesa upisa u srednje škole primjenom nove digitalne platforme', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 30 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888388

Delić A. Poboljšanje poslovnog procesa upisa u srednje škole primjenom nove digitalne platforme [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2018 [cited 2020 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888388

A. Delić, "Poboljšanje poslovnog procesa upisa u srednje škole primjenom nove digitalne platforme", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:888388

Islandora Bookmark - Please login to use this feature