prikaz prve stranice dokumenta Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, Matea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Economics and Business Management

Cite this document

Šćulić, M. (2019). Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, Matea. "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, Matea. "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić, M. (2019). 'Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 23 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Šćulić M. Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2019 [cited 2020 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

M. Šćulić, "Uloga internog marketinga u povećanju kvalitete ljudskih potencijala", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:972439

Islandora Bookmark - Please login to use this feature