prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. urn:nbn:hr:145:203426

Klanac, Marija
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Quantitative Methods and Informatics

Cite this document

Klanac, M. (2016). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

Klanac, Marija. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

Klanac, Marija. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

Klanac, M. (2016). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 22 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

Klanac M. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2021 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

M. Klanac, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na poslovanje suvremenih poslovnih subjekata - ostvarivanje konkurentske prednosti poslovnog subjekta Lidl", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:203426

Islandora Bookmark - Please login to use this feature