Džanko, N. (2016). Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko, Nikolina. "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko, N. (2016). 'Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
Džanko N. Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335
N. Džanko, "Utjecaj etnocentrizma na kupovno ponašanje potrošača na području grada Županja", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136335