Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. urn:nbn:hr:192:184364
Margan Vunić, Maša
University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Margan Vunić, M. (2017). Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364
Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364
Margan Vunić, Maša. "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364
Margan Vunić, M. (2017). 'Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364
Margan Vunić M. Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364
M. Margan Vunić, "Definiranje mikrotrenutaka kao ključnih prilika marki za stjecanje dugogodišnjih korisnika", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:184364