master's thesis
POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE

Marin Radeljić (2015)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Radeljić, M. (2015). POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043

Radeljić, Marin. "POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043

Radeljić, Marin. "POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043

Radeljić, M. (2015). 'POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043

Radeljić M. POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2015 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043

M. Radeljić, "POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043