master's thesis
PROFILIRANJE MARKE DESTINACIJE ZA SEGMENT TURISTA GENERACIJE Z: NEUROMARKETINŠKO ISTRAŽIVANJE NA PRIMJERU GRADA SPLITA
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2024. urn:nbn:hr:124:133103

Anić Matić, Anja
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Anić Matić, A. (2024). PROFILIRANJE MARKE DESTINACIJE ZA SEGMENT TURISTA GENERACIJE Z: NEUROMARKETINŠKO ISTRAŽIVANJE NA PRIMJERU GRADA SPLITA (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:133103

Anić Matić, Anja. "PROFILIRANJE MARKE DESTINACIJE ZA SEGMENT TURISTA GENERACIJE Z: NEUROMARKETINŠKO ISTRAŽIVANJE NA PRIMJERU GRADA SPLITA." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:133103

Anić Matić, Anja. "PROFILIRANJE MARKE DESTINACIJE ZA SEGMENT TURISTA GENERACIJE Z: NEUROMARKETINŠKO ISTRAŽIVANJE NA PRIMJERU GRADA SPLITA." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:133103

Anić Matić, A. (2024). 'PROFILIRANJE MARKE DESTINACIJE ZA SEGMENT TURISTA GENERACIJE Z: NEUROMARKETINŠKO ISTRAŽIVANJE NA PRIMJERU GRADA SPLITA', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 05 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:133103

Anić Matić A. PROFILIRANJE MARKE DESTINACIJE ZA SEGMENT TURISTA GENERACIJE Z: NEUROMARKETINŠKO ISTRAŽIVANJE NA PRIMJERU GRADA SPLITA [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2024 [cited 2024 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:133103

A. Anić Matić, "PROFILIRANJE MARKE DESTINACIJE ZA SEGMENT TURISTA GENERACIJE Z: NEUROMARKETINŠKO ISTRAŽIVANJE NA PRIMJERU GRADA SPLITA", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:133103

Please login to the repository to save this object to your list.