prikaz prve stranice dokumenta Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Željka
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Švenda, Ž. (2015). Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Željka. "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Željka. "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda, Ž. (2015). 'Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Švenda Ž. Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Ž. Švenda, "Kupovna orijentacija muškarca prilikom odabira odjevnih proizvoida", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:263795

Please login to the repository to save this object to your list.