Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2020. urn:nbn:hr:158:764713
Horvat, Josipa
University of Zagreb Faculty of Education and Rehabilitation Sciences
Cite this document
Horvat, J. (2020). Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713
Horvat, Josipa. "Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713
Horvat, Josipa. "Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713
Horvat, J. (2020). 'Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, accessed 11 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713
Horvat J. Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences; 2020 [cited 2024 July 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713
J. Horvat, "Uloga školske privrženosti u objašnjenju pozitivnog mentalnog zdravlja adolescenata", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:764713