prikaz prve stranice dokumenta Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću
Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2018. urn:nbn:hr:172:433837

Lacku, Tea
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences

Cite this document

Lacku, T. (2018). Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

Lacku, Tea. "Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

Lacku, Tea. "Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

Lacku, T. (2018). 'Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

Lacku T. Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2018 [cited 2024 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

T. Lacku, "Uvjerenje učitelja o dobrobiti inkluzije djece s poremećajem nedostatka pažnje i hiperaktivnošću", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:433837

Please login to the repository to save this object to your list.