undergraduate thesis
Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima
Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. urn:nbn:hr:211:077528

Cvetko, Maja
University of Zagreb
Faculty of Organization and Informatics
Department of Information Systems Development

Cite this document

Cvetko, M. (2022). Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima (Undergraduate thesis). Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

Cvetko, Maja. "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

Cvetko, Maja. "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

Cvetko, M. (2022). 'Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, accessed 19 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

Cvetko M. Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima [Undergraduate thesis]. Varaždin: University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics; 2022 [cited 2024 June 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

M. Cvetko, "Primjena moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije u upravljanju odnosima s klijentima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:077528

Please login to the repository to save this object to your list.