prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. urn:nbn:hr:191:616626

Jurić, Petra
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Jurić, P. (2020). Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

Jurić, Petra. "Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

Jurić, Petra. "Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

Jurić, P. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 18 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

Jurić P. Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2021 June 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

P. Jurić, "Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626

Islandora Bookmark - Please login to use this feature