prikaz prve stranice dokumenta Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala
Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2019. urn:nbn:hr:111:577013

Juhas, Adela
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Juhas, A. (2019). Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

Juhas, Adela. "Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

Juhas, Adela. "Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

Juhas, A. (2019). 'Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 20 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

Juhas A. Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2019 [cited 2020 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

A. Juhas, "Komunikacijski procesi u brendiranju destinacije: Primjer Koprivničkog renesansnog festivala", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:577013

Islandora Bookmark - Please login to use this feature