Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma
Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2017. urn:nbn:hr:164:020416
Čala, Katarina
University of Split Faculty of Maritime Studies Department of maritime systems and processes
Cite this document
Čala, K. (2017). Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416
Čala, Katarina. "Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416
Čala, Katarina. "Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416
Čala, K. (2017). 'Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, accessed 21 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416
Čala K. Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of Maritime Studies; 2017 [cited 2024 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416
K. Čala, "Strategija diferencijacije na tržištu nautičkog turizma", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of Maritime Studies, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:164:020416