Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Causal connection between potentially inappropriate medications and spontaneously reported adverse drug reaction in elderly patients

Magdalena Kovač (2015)
University of Zagreb
Faculty of Pharmacy and Biochemistry
Cite this document

Kovač, M. (2015). Povezanost potencijalno neprikladnih lijekova i nuspojava lijekova u osoba starije životne dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:304680

Kovač, Magdalena. "Povezanost potencijalno neprikladnih lijekova i nuspojava lijekova u osoba starije životne dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Pharmacy and Biochemistry, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:304680

Kovač, Magdalena. "Povezanost potencijalno neprikladnih lijekova i nuspojava lijekova u osoba starije životne dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Pharmacy and Biochemistry, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:304680

Kovač, M. (2015). 'Povezanost potencijalno neprikladnih lijekova i nuspojava lijekova u osoba starije životne dobi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Pharmacy and Biochemistry, accessed 17 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:304680

Kovač M. Povezanost potencijalno neprikladnih lijekova i nuspojava lijekova u osoba starije životne dobi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Pharmacy and Biochemistry; 2015 [cited 2019 October 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:304680

M. Kovač, "Povezanost potencijalno neprikladnih lijekova i nuspojava lijekova u osoba starije životne dobi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Pharmacy and Biochemistry, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:163:304680