master's thesis
Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science, 2018. urn:nbn:hr:217:845955

Babić, Paula
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Biology

Cite this document

Babić, P. (2018). Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić, Paula. "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić, Paula. "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić, P. (2018). 'Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić P. Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2018 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

P. Babić, "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Please login to the repository to save this object to your list.