master's thesis
BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2018. urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, Bernarda
University of Zagreb
Faculty of Textile Technology
Department of Textile Chemistry and Ecology

Cite this document

Jelić, B. (2018). BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, Bernarda. "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, Bernarda. "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić, B. (2018). 'BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, accessed 01 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Jelić B. BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Textile Technology; 2018 [cited 2021 August 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

B. Jelić, "BOJE KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IZMEDU PROIZVOĐAČA I POTROŠAČA", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Textile Technology, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:201:256234

Islandora Bookmark - Please login to use this feature