Marković, M. (2019). Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828
Marković, Monika. "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole." Master's thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828
Marković, Monika. "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole." Master's thesis, University of Pula, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828
Marković, M. (2019). 'Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole', Master's thesis, University of Pula, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828
Marković M. Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2019 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828
M. Marković, "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828