University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Klanfar, I. (2018). Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514
Klanfar, Ivan. "Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514
Klanfar, Ivan. "Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514
Klanfar, I. (2018). 'Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije', Master's thesis, University of Zadar, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514
Klanfar I. Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514
I. Klanfar, "Analiza percepcije potencijala razvoja IT tvrtki u Republici Hrvatskoj: Analiza odnosa hrvatskog IT proizvoda i strane konkurencije", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:592514