undergraduate thesis
Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina
Zadar: University of Zadar, 2018. urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Francetić, M. (2018). Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, M. (2018). 'Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 30 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić M. Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2021 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

M. Francetić, "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Please login to the repository to save this object to your list.