undergraduate thesis
Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina
Zadar: University of Zadar, 2018. urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Francetić, M. (2018). Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, M. (2018). 'Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 20 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić M. Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2024 April 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

M. Francetić, "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Please login to the repository to save this object to your list.