undergraduate thesis
Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina
Zadar: University of Zadar, 2018. urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Francetić, M. (2018). Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, Marija. "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić, M. (2018). 'Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Francetić M. Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

M. Francetić, "Storytelling kao temelj brendiranja turističke destinacije na primjeru Ogulina", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:076008

Islandora Bookmark - Please login to use this feature