University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Šarić, T. (2019). Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352
Šarić, Tina. "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352
Šarić, Tina. "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352
Šarić, T. (2019). 'Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352
Šarić T. Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352
T. Šarić, "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352