Šljivić, K. (2016). Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073
Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073
Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073
Šljivić, K. (2016). 'Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073
Šljivić K. Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Knin: University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin; 2016 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073
K. Šljivić, "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences Marko Marulic of Knin, Knin, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073