prikaz prve stranice dokumenta ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA
Rijeka: The Polytechnic of Rijeka, 2016. urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, Damir
University of Applied Sciences of Rijeka
Transport Department

Cite this document

Dembić, D. (2016). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, Damir. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, Damir. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, D. (2016). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić D. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2016 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

D. Dembić, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Please login to the repository to save this object to your list.