prikaz prve stranice dokumenta POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA

Božičević, Vedran (2016)
The Polytechnic of Rijeka
Business Department
Business Department, Rijeka Section

Cite this document

Božičević, V. (2016). POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, Vedran. "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, Vedran. "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, V. (2016). 'POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA', Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 04 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević V. POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA [Master's thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2016 [cited 2020 July 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

V. Božičević, "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA", Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Islandora Bookmark - Please login to use this feature