Rajčić, L. (2020). Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635
Rajčić, Lucija. "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635
Rajčić, Lucija. "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine." Undergraduate thesis, VERN University , 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635
Rajčić, L. (2020). 'Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635
Rajčić L. Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2020 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635
L. Rajčić, "Uloga društvenih medija u promociji odabranih političkih stranaka na parlamentarnim izborima 2020. godine", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:047635