Grebenar, Z. (2018). Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582
Grebenar, Zvonimir. "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582
Grebenar, Zvonimir. "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582
Grebenar, Z. (2018). 'Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću', Master's thesis, VERN University , accessed 06 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582
Grebenar Z. Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2025 January 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582
Z. Grebenar, "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582