prikaz prve stranice dokumenta Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:144856

Lasić, Anđela
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Lasić, A. (2019). Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856

Lasić, Anđela. "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856

Lasić, Anđela. "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856

Lasić, A. (2019). 'Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 02 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856

Lasić A. Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856

A. Lasić, "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856

Islandora Bookmark - Please login to use this feature