prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE  POTROŠAČA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Virovitica: Virovitica College, 2017. urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo
Virovitica College

Cite this document

Domović, K. (2017). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Virovitica College, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, K. (2017). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Undergraduate thesis, Virovitica College, accessed 19 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović K. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica College; 2017 [cited 2020 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

K. Domović, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Undergraduate thesis, Virovitica College, Virovitica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Islandora Bookmark - Please login to use this feature