Jelačić, M. (2019). Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća (Undergraduate thesis). Zagreb: European Business School Zagreb. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958
Jelačić, Mario. "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958
Jelačić, Mario. "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958
Jelačić, M. (2019). 'Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća', Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958
Jelačić M. Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća [Undergraduate thesis]. Zagreb: European Business School Zagreb; 2019 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958
M. Jelačić, "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća", Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958